Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
WW 21 - Costa del Sangue : 853 reacties (29/43) [Weerwolven]

WW 21 - Costa del Sangue


Spel voorbij, winnaars zijn team wolf: Erroarist, garmonboziaa, Nem, Positivisme en Romaric

Alle spelers: Ballegerard , Dagdromen , Freakske , Erroarist , garmonboziaa , Nem , Positivisme , Romaric , Salto , Schaduwland , snakeeyedboy , SoulOnFire , Yemoja ( 7 )


Functies en rollen

Info en regels

Personages

Tarotkaarten

Laatste mededelingen: 4 onderaan
Begin verhaal: 5
Nacht 1: 7
Dag 1 : 10
Nacht 2: 11
Dag 2: 18
Nacht 3: 19
Dag 3: 29
Nacht 4 : 30
Dag 4: 34
Nacht 5 : 35
Dag 5: 38
Nacht 6 : 39
Dag 6: 41
Nacht 7 en einde : 42

24/04/20 19:49

Haha zo’n unanieme stemming word ik toch ook wat zenuwachtig van .......
24/04/20 19:55
Wauw amai, was iets te veel om allemaal aandachtig bij te lezen. Erg verwarrend ook met die vele tegenstrijdige berichten.
Ik volg de menigte dan maar in goeie hoop.

Official vote: Positivisme
24/04/20 19:57

Dagdromen: Positivisme
Freakske: Positivisme
SoulOnFire: Positivisme
Yemoja: Positivisme
Salto: Positivisme
Snake: Positivisme
Ballegerard: Positivisme
Nem: Positivisme
garmonboziaa: Positivisme
erroarist: Yemoja (1)
Positivisme: freakske (1)
Romaric:Positivisme (10)

En daarmee zijn alle stemmen binnen. Straks komt de tekst!
24/04/20 20:04
Dag 3

Deze avond zou er allicht wel eens iemand kunnen sterven. Ypsoloni riep het volk weer bijeen via zijn megafoon en keek toe hoe ze één voor één te voorschijn kwamen. Uit hun restaurants doken ze op, met grimmige blik en onrustige ademhaling. Enkelen vervloekten het zwerfvuil dat hun ingang versperde en waar ze eerst overheen moesten klauteren.

Aan het pleintje werd wederom verzameld, en Ypsoloni gebood de aanwezigen weer om een verdachte aan te duiden. Eerst werd er weer in het rond gekeken maar dan kwamen de tongen los, en sommigen begonnen druk te discussiëren met elkaar. Het was duidelijk dat men verschillende ideologieën aanhing en diverse theorieën werden naar voren geschoven. Ypsoloni knabbelde ondertussen op zijn gemak van een verse croissant die met boter was besmeerd. De croissant was nog maar recent gebakken en dus nog een beetje warm, waardoor de boter zachtjes begon te smelten. De croissaint verbrokkelde een beetje terwijl Ypsoloni hem smekkelend verslond en enkele kruimels bleven stug aan zijn uniform hangen.

In deze stemming was er tenminste eensgezindheid, en bijna alle vingers wezen na een tijdje naar pizzabakster Posi Vitisimo als de schuldige. Zou zij in het complot zitten en mee verantwoordelijk zijn geweest voor de nachtelijke moorden in de restaurantbuurt? Het volk dacht van wel. Ypsoloni greep Posi Vitisimo bij haar nekvel en duwde haar de worstendraaimachine in. Tijd om uit te zoeken wat haar ware gedaante was!

Luid roepend en tegenspartelend verdween Posi Vitisimo in de worstmachine. Iedereen schoof wat dichterbij om de uitkomst te bekijken. Ypsoloni duwde de omstaanders op een veilige afstand, en boog zich over het uiteinde van de worstmachine. Na wat gepruttel verscheen daar een zielig bleek wit worstje. Ypsoloni nam het vast en toonde het bedeesd aan de menigte. Stiekem vroeg hij zich af of hij het vannacht zou opeten, maar dit leek toch niet zo’n goed plan. De kelder van de kazerne was koud genoeg, daar zou wel plaats zijn om de worstjes te gaan stokeren. Nu was het afwachten wat de volgende nacht zou brengen.


__________

Deadline voor nachtelijke acties: zondag 26 april, 22.00 (stuur dus ten laatste om 21.59).
Deadline volgende stemming is dan waarschijnlijk op woensdag 29 april.
24/04/20 20:07
Oei een bleek wit worstje seg.
Geen bloedworst ofwa.
WAT EEN VERRASSING SEG.

HANG FREAKSKE VERDOMME MORGEN.
24/04/20 20:11
Puik werk freak. En soul wrs ook verdacht nu dan?
Komt posi nu ook nog bovenaan te staan btw?
24/04/20 20:18
Het hulpje gelynched? Ik wil eerst de tarotkaart nog wel eens zien.
24/04/20 20:20
Haha de nieuwe verdachtmaking begint al.
Maar pech freakske, ik heb het offer gekozen (zult ge wel snel genoeg zien)
24/04/20 20:27
Och ja, ik zit nu te ver om nog van gedacht te veranderen, we zullen het hulpje/tovernaar/verrader wel hebben. Volgende keer Erro of Nem, als ik nog leef.
24/04/20 20:33
quote door

Volgende keer Erro of Nem, als ik nog leef.


Sure dude, als het maar niet uw geliefde is is het goed voor u zeker

24/04/20 21:03
(mijn tarotkaart staat er btw)
24/04/20 21:10
Ik zou het offer ni gekozen hebben als dwalend vrijgezel tho. ;p
24/04/20 21:19
Ik heb het offer gekozen omdat de dwalende vrijgezel nooit zelf thuis is dus moeilijk gekilled kan worden door de wolven. Dus dat doorgeven maakt de kill moeilijker.
Ook om mijn functie door te geven aan een vermoedelijke burger en dat ik die dan zo eventueel kan checken.
24/04/20 21:40
Ok sounds fair.
24/04/20 21:52
Hulpje kiest uiteraard ook het offer, aangezien die sterft als burger.
24/04/20 22:24
Wel raar dat posi dwalende vrijgezel claimt, maar paar dagen geleden nog in pm toegaf dat ze de functie niet grondig gelezen had en daardoor opties over de vorige nachten over het hoofd had gezien. Uw eigen functie bekijkt ge toch grondig voor het spel begint, nee?

(Edit: ze dacht dat een dwalende vrijgezel gekilld kon worden in het huis waar ze verblijft.)


En kheb nog andere redenen om niet te geloven dat ze dwalende vrijgezel was. Burgers die meer info willen, kunnen zich privé komen melden.
24/04/20 22:34
quote door

Hulpje kiest uiteraard ook het offer, aangezien die sterft als burger.

En wat zou het nut daarvan zijn? Die kan z'n functie niet doorgeven aan de wolven? Dus ik zie niet goed waarom het hulpje dan het offer zou kiezen.
24/04/20 22:45
quote door


En kheb nog andere redenen om niet te geloven dat ze dwalende vrijgezel was.


Ik ben gestorven als burger he :p
En waarom zou ik, zelfs als ik hulpje was, een valse actieve functie claimen??? Dat ge als wolf een valse actieve claimt, ligt voor de hand. Maar een hulpje, verrader, ... claimt gewoon zijn echte functie. Tovenaar zou auraziener claimen. Dus slaat nergens op dat ik geen dwalende vrijgezel zou zijn.

Maar ik verwacht ook ni dat gij mij plots gaat geloven aangezien ge tovenaar claimde tegen mij :p het is logisch dat gij volhoudt dat ge mij verdacht vindt, dan is de kans kleiner dat ge zelf als een team wolf burger aanzien wordt.
24/04/20 22:58
quote door


En wat zou het nut daarvan zijn? Die kan z'n functie niet doorgeven aan de wolven? Dus ik zie niet goed waarom het hulpje dan het offer zou kiezen.


Niet voor de functie, maar vanwege de kaart zelf. Het is immers een burgerkaart. Daarom dat de wolven er ook geen probleem mee hadden dat ze stierf.
24/04/20 23:06
Ik denk eerder dat de wolven er geen probleem mee hadden dat ik stierf omdat ik burger ben.

Ik zou trouwens persoonlijk als burger van team wolf een kaart met extra leven nemen. Dat is een extra lynch verspild en een extra nacht om te killen.