Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
hoe contactpersoon blokkeren bij nokia C3 : 31 reacties (2/2) [Computer en Elektronica]

hoe contactpersoon blokkeren bij nokia C3

05/04/12 20:40
VisualField
Gewoon negeren? Als ge daar niet mee wilt praten kan da toch ni moeilijk zijn?
05/04/12 23:27
quote door


Just proved you wrong. Bij de mijne wel, dus wsl gaat dat gwn niet bij sommige modellen van Nokia.

Euh filteren is niet blokkeren e, dat is zoals ge zelf zei gewoon in een andere map laten belanden. Dat heb ik een tijd met die van mijn klas gedaan om alles van stage in 1 map te hebben, is niet blokkeren e.
06/04/12 01:37
MMetamorphosis
quote door

Euh filteren is niet blokkeren e, dat is zoals ge zelf zei gewoon in een andere map laten belanden. Dat heb ik een tijd met die van mijn klas gedaan om alles van stage in 1 map te hebben, is niet blokkeren e.

Ja true, maar het is wel een oplossing om die persoon nie gelijk wanneer uw dag te doen verpesten uiteindelijk
06/04/12 09:54
ikbenlara
quote door
nja, jammer!
ik vind het niet erg genoeg om ermee naar de politie te stappen maar ik zit er wel zwaar mee verveeld.
Telkens ik denk dat hij gestopt is krijg ik weer een berichtje/telefoontje, ookal negeer ik die al een maand ofzo.
Zelfs deze middag weer :|

ge kunt ook naar de uw plaatselijk politiebureau te gaan en zeggen dat ge het niet 'erg genoeg' vindt om klacht neer te leggen en mensen te vervolgen, maar dat ge dat gewoon graag zou blokkeren en dus wilt weten wat ge moet doen.
ik denk dat ge dar wel officieel 'klacht voor moet neerleggen (is dat eigenlijk het juiste werkwoord) maar dat ge dat dan tegen 'onbekende' kunt doen. Tenzij dien derp een abbonement op naam heeft.

ga gewoon eens langs. they're there to serve. :)
06/04/12 12:24
mawy
koop u een android/iPhone, download een app, et voila! ik had hetzelfde probleem, en providers blokkeren niet zomaar nummers, sommigen doen het zelfs niet. en bij mij duurde het al 6 maanden dat ik last had van ongewenste berichten/telefoontjes.. okay het is misschien absurd een nieuwe gsm te kopen voor dit, maar het lost wel je probleem op.
06/04/12 12:47
Monsterbash
ik heb ook da probleem pff, ik wil al maanden iemand blokkeren ma blijkbaar kan da enkel maar als je naar de politie stapt. Terwijl ge bij ne simple oude gsm gewoonweg iemand kunt blokkeren , echt stom!
06/04/12 20:42
DimSum
Hebt ge hem al proberen duidelijk te maken dat hij moet stoppen?
06/04/12 23:30
quote door
gelukkig was mijn stokoude gsm'tje een samsung en die kon dat wel, dus ik stak mijn sim daarin en de nummer was geblokkeerd.
Toen ik die terug in mijn eigen gsm stak, heb ik nooit meer berichten gekregen van mijn stalker :D
Je moet natuurlijk wel dan ergens een gsm in de buurt hebben die dat wel kan natuurlijk..

ofwel was het toeval
ofwel ZIET GE WEL :p
26/12/17 00:37
Ik heb een oude Nokia een goedkoop spulletje ,en die kan wel blokkeren ...maximum 10 nummers.
Mijn oude Ericsson T 20 ,die kan ook blokkeren zondermeer...
26/12/17 11:39
kan iemand verifieren of de persoon ondertussen al terug ontblocked is?
26/12/17 23:53
Blijkbaar was ik dit met mn oud profiel hier.
Ik geloof dat ik er toen mee gedreigd heb om naar de politie te gaan en dat hij er dan mee gestopt is.
27/12/17 11:09
gij maakt echt wel dingen mee precies


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.