Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
portemonee van festivalbandjes : 16 reacties (1/1) [Gezocht]

portemonee van festivalbandjes

20/08/14 11:22
Goeiedag,

ik heb een hele tijd geleden, ergens, een foto gezien van iemand dat met al zijn/haar festivalbandjes een portemonnee had gemaakt.

heeft iemand toevallig een idee waar ik die foto kan vinden, mss zelf ergens gezien.
of
heeft iemand een idee hoe ik da zelf kan maken (zonder naaien liefst) , geen idee hoe ik eraan moet beginnen.


Thanx
20/08/14 11:34
Hoe wilt ge dat dan doen? Secondelijm?
20/08/14 11:34
jesss
Ik weet welke foto ge bedoelt, maar geen idee waar die terug te vinden.

Ik vrees dat ge toch gaat moeten naaien... ge naait ze allemaal aan elkaar zodat ge een lap stof krijgt. En dan kunt ge van die lap stof verder gaan om er een beursje van te maken en er een ritsje in te zetten.

20/08/14 11:35
jesss
gevonden!

foto!
20/08/14 11:40
josfindus
ge moet dat niet persé naaien, al gaat dat wel het sterkste zijn. Ge kunt vliseline of decovil kopen.
dan moet ge gewoon uw bandjes tegen elkaar leggen en dan een stuk vlinseline uit 1 lap er langs achter tegenstrijken.

of ja misschien moet ge dan toch nog naaien om die twee stukken tegen elkaar te zetten en voor uw rits...
20/08/14 11:58
guinness
kzou da beter ook is doen, ik heb er 40 ofzo.. :s
20/08/14 12:11
PoundingSense
stuur die persoon van die foto gewoon een bericht? :p
misschien kan zij uitleggen hoe ze dat gedaan heeft
20/08/14 12:56
die rits gaat ge er tochmoeten innaaien ze.
20/08/14 16:30
quote door
stuur die persoon van die foto gewoon een bericht? :p
misschien kan zij uitleggen hoe ze dat gedaan heeft


idd het profiel is er nog
20/08/14 17:06
jesss
ergens in de comments op het albumfoto zegt ze zelfs dat ze er wil maken voor anderen ^^
20/08/14 18:48
Yennie
Dat ziet er gestikt uit.
Ik ga het ook eens proberen!
20/08/14 23:22
josfindus
ja dat is gestikt maar ge kunt dat kei makkelijk met de hand doen. naai dat met de hand aan elkaar en geeft dat dan aan uw moeder voor de rits.
21/08/14 12:45
Stikken is sowieso steviger dan naaien, vind ik. Al mijn genaaide spullen komen vroeg of laat toch los, en daar hebben nooit zware munten in gezeten.
21/08/14 22:03
josfindus
mwa dat weet ik niet. als ge die bandjes echt tegen elkaar wilt naaien zoals op de foto, zou ik dat met de hand steviger doen dan met machien. Maar ik zou daar wel nog een voering in steken tegen de gaten.
Alst echt kleren zijn is dat vaak inderdaad wel steviger. Al heb ik ooit mijn legertas bij de schoenmaker laten maken en was dat na 2 dagen terug los. Nadien met de hand genaaid en is nooit meer losgekomen.
22/08/14 20:23
Yennie
ik zou sowieso wel voor een soort voering kiezen, maar stikken is bij toch altijd steviger dan naaien.
Dat ligt er misschien aan dat ik het nooit deftig geleerd heb, maar als ge dat in een tas gaat steken met wat munten in, zou ik toch wel kiezen voor stevig stikken.
23/08/14 10:03
naaien of stikken is steviger
maar zelfs de rits moet ni gedaan worden.
op youtube vind ge filmkes van portemonnee compleet gemaakt me ducttape en nietjes :p

23/08/14 13:54
josfindus
haja nietjes,natuurlijk. zo korte ik indertijd mijn jeansbroeken in.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.