Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Scharnier scherm laptop kapot : 7 reacties (1/1) [Computer en Elektronica]

Scharnier scherm laptop kapot

30/07/14 13:14
Hallo iedereen! Gisteren deed ik mijn laptop dicht zoals altijd en plots hoorde ik gekraak. Het scharnier onder de rechterkant van het scherm is een beetje losgekomen. Weet iemand of dit te herstellen is? Alles werkt nog, maar ik heb schrik dat het hele scherm uiteindelijk zal loskomen.
30/07/14 13:18
cloud9
Wat voor laptop?
& oplossing hangt ervanaf, scharnier kan vervangen worden, als het nog niet te fel kapot is. Een aluminium scharnier zit vastgemaakt aan de plastieken cover van u laptop, en meestal breekt die plastiek af, en dan zijt ge best genaaid haha. Dus best niet meer mee bewegen :p
30/07/14 13:36
GoForBroke
Nja Cloud, gij weet evenzeer als ik dat da nooit onder garantie valt. Kostprijs moet ge toch sowieso een paar 100 euro rekenen.

Ik heb hetzelfde probleem, blijkbaar een gekende ziekte bij dit model, en zelfs in zo'n geval krijgt ge geen garantie geregeld.

Notebook inderdaad zo min mogelijk open/dicht doen :) mijne blijft gewoon altijd openstaan nu, ding werkt nog perfect en er is nix maar dan ook nix aan buiten da scharnier, doodzonde maarja.
30/07/14 13:45
cloud9
quote door
Nja Cloud, gij weet evenzeer als ik dat da nooit onder garantie valt. Kostprijs moet ge toch sowieso een paar 100 euro rekenen.

Ik heb hetzelfde probleem, blijkbaar een gekende ziekte bij dit model, en zelfs in zo'n geval krijgt ge geen garantie geregeld.

Notebook inderdaad zo min mogelijk open/dicht doen :) mijne blijft gewoon altijd openstaan nu, ding werkt nog perfect en er is nix maar dan ook nix aan buiten da scharnier, doodzonde maarja.


Haha scharnier is 90% van de gevallen normale slijtage of user damage, niks met garantie te maken :d . Opsturen voor reparatie kost inderdaad hopen geld, maar ik vervang meestal zelf die scharnieren, dan ist een stuk goedkoper. Maar dan moet ik wel weten welk model het is :p
30/07/14 15:08
Ook voorgehad. En als ge er niets aan doet hangt binnen de kortste keren heel uwe laptop uit elkaar. Ook een hp?
31/07/14 10:56
Ha ja, dat heb ik ook gehad met mijn hp. Mijn laptop was dan langs de zijkant ook een stuk open :/ . Toen we mijn laptop dan eens open hadden gemaakt om het stof eruit te doen, dan heeft mijn vriend ook dat scharnier gemaakt want ik vrees ook dat dat veel geld kost om te laten maken.
31/07/14 18:44
Niet
haha 'k heb mijn laptop nu al 6 jaar fzo en da scherm hangt ondertusse ook gans los :o ma die staat gewoon constant open op mijn bureau en ik verhuis die zo min mogelijk en da werkt toch al bijna een jaar zo dus :p Ma 'k wil dan ook geen geld uitgeve aan da herstelle of ne nieuwe kopen zolang deze nog werkt, aangezien ik daar toch bijna niks nuttig op doe ^^
09/08/14 17:44
Het is een HP EliteBook 8530p!


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.