Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Pc aansluiten op tv. : 4 reacties (1/1) [Computer en Elektronica]

Pc aansluiten op tv.

14/07/14 14:37
KeejtieV
Ik zit met een klein probleem,
het lukt maar niet om mijn pc in verbinding te zitten met mijn tv.
Ik maak gebruik van mijn HDMI kabel in de tv op de hdmi/dvi poort, maar ik krijg geen signaal. (De tv herkent de pc wel?)
Mijn pc wilt mijn tv niet herkennen, ik kan geen 2de scherm dedecteren. (windows 7)
Mijn HDMI aansluiting zit rechtstreeks op mijn moederbord. ( gigabyte GA H77M D3H)
En met driver updates heb ik ook geen succes, iemand die een ideetje heeft wat ik nog zou kunnen proberen?
14/07/14 15:55
cloud9
Hebt ge ook nog een aparte videokaart steken, of gebruikt ge voor u beeldscherm ook een onboard?
If so, heel vaak schakelt u pc alle onboard poorten uit als er een aparte videokaart gebruikt wordt.
14/07/14 16:05
KeejtieV
quote door
Hebt ge ook nog een aparte videokaart steken, of gebruikt ge voor u beeldscherm ook een onboard?
If so, heel vaak schakelt u pc alle onboard poorten uit als er een aparte videokaart gebruikt wordt.


Ja ik Heb een AMD Radeon HD 6670 steken, updates daar kunnen ook niet.. En verder heb ik totaal geen idee waar ik nog moet zoeken.
14/07/14 16:15
cloud9
Ge moet die HDMI kabel in u ati kaart steken, en niet in die poort op het moederbord.
14/07/14 17:36
GoForBroke
Wat cloud9 zegt :)

Zodra ge een aparte videokaart hebt, schakelt uw moederbord in 99% van de gevallen zijn onboard videochip uit.
Ge zult dus de aansluiting op uw HD6670 moeten gebruiken. Als ge al via HDMI naar uw monitor gaat, moet ge die even wisselen met uw TV :) eventueel uw monitor via DVI aansluiten.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.