Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Foto’s verdwijnen uit wachtlijst : 16 reacties (1/1) [Opmerkingen]

Foto’s verdwijnen uit wachtlijst

22/04/14 21:17
Mrrreow
De titels zegt het zowa, ik heb al drie keer voorgehad dat mijn albumfoto's zomaar verdwijnen uit de wachtlijst zonder afgekeurd te worden ofzo. SOS
22/04/14 21:22
Da gaan een miljoen dubbels geven. zucht.

werd hier en al 334523 andere keren vermeld. Pagina 3, als ge wilt.

Alstublieft.
22/04/14 21:27
Mrrreow
quote door
Da gaan een miljoen dubbels geven. zucht.

werd hier en al 334523 andere keren vermeld. Pagina 3, als ge wilt.

Alstublieft.


Oops, thanks
22/04/14 21:47
u welcome gurl
22/04/14 22:26
Maar het duurt precies wel een pak langer dan normaal eer er nieuwe foto's bijkomen. Als Noxa extra foto mods of zo nodig heeft omdat de anderen het te druk hebben, I volunteer as tribute.
22/04/14 22:29
Equalya
khem het ook gehad vandaag!
23/04/14 09:47
Oeps, heb ik ook gehad en heb hem ondertussen nog eens geupload.
23/04/14 15:06
quote door
Maar het duurt precies wel een pak langer dan normaal eer er nieuwe foto's bijkomen. Als Noxa extra foto mods of zo nodig heeft omdat de anderen het te druk hebben, I volunteer as tribute.


Ligt niet aan de mods maar aan het weinige aantal foto's dat wordt 'upgeload' ;)
23/04/14 16:27
Snel, iemand maak 17 baby's met mij zodat ik een aantal foto's kan uploaden om de lijst te doen verdergaan!
23/04/14 22:16
DinosaurKiller
Ik denk dat het nu gewoon helemaal naar de kloten is. Het is bijna twee maanden geleden dat ik een albumfoto geupload heb en het is al bijna even lang geleden dat deze niet meer zichtbaar is in de wachtlijst, ik heb wel geen nieuwe geupload.
23/04/14 22:55
Waarom niet alle foto's verwijderen van personen waarvan het profiel niet meer bestaat?
Ontstaat er dan geen nieuwe open ruimte? (Ik ken niks van computers, dus don't shoot me als da zo niet werkt ;) )
27/04/14 00:56
cloud9
quote door
Waarom niet alle foto's verwijderen van personen waarvan het profiel niet meer bestaat?
Ontstaat er dan geen nieuwe open ruimte? (Ik ken niks van computers, dus don't shoot me als da zo niet werkt ;) )


Neejoh, binnen 10 jaar getagged worden op een van uw oude begaaide albumfoto's, daar doen we het voor!
27/04/14 11:04
vlnpttrs
Ik wacht al een maand op een foto en is inderdaad uit de wachtlijst verdwenen maar staat nog altijd niet online. Zucht.
01/05/14 22:36
ik vind het wel vreemd dat hier geen enkele mod op reageert? Misschien zijn ze samen op vakantie
02/05/14 00:10
quote door
ik vind het wel vreemd dat hier geen enkele mod op reageert? Misschien zijn ze samen op vakantie


sorry, maar dat is enkel omdat er al wat topics over zijn geweest, en daar werd er door mods wel uitleg gegeven. En die uitleg werd hier ook correct herhaald door een aantal mensen. Het ligt gewoon aan het systeem dat gemaakt was voor grotere aantallen fotos, en nu wat vastloopt omdat er nog maar weinig fotos gepost worden, waardoor het lijkt alsof er fotos verdwijnen uit de wachtlijst. Ooit komt het nog wel in orde, maar ik durf niks meer te beloven qua timing.
22/05/14 23:04
Equalya
Uhm, mijn foto is nu eigenlijk al een maand verdwenen. Staat nergens tussen, niet bij afgekeurd ofzo. Een maand vind 'k nu wel heel lang hoor..
21/06/14 23:27
Ik ben toch eens in de oude code gedoken en heb het online-zet systeem wat aangepast. Normaal gezien zouden er vanaf nu continu foto's online moeten komen. De enige echte beperkingen zijn enkel dat er wel een tussentijd van een tiental minuten tussen 2 foto's zit en er enkel fotos overdag online komen (tussen 10.00 en 01.00 denk ik). Dus in de komende dagen wordt de wachtlijst doorgenomen en zullen er enkele honderden fotos op hun gemak online komen. Vanaf dan zou er tussen het uploaden en online komen niet meer dan een paar uur mogen zitten.

Of het 'verdwijnen uit de wachtlijst' daarmee is opgelost weet ik nog niet, maar waarschijnlijk wel. Aangezien dat vooral voorkwam met fotos die er al lang in zaten en dan om allerlei redenen er niet meer uitgeraakten. Daar zou nu gewoon geen tijd meer voor mogen zijn.



Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.