Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
21/05/13 00:32
Online: 68
Naam : 
           Login : 
 Help

Gezocht «    ( 1 / 1 )    »
Kotgenoot gezocht 3slaapkamerapp Gent (Ledeberg)

hetlot

Aloha!

Onze toekomstige roommate-zaliger vertrekt op 1 oktober en daarom zoeken we een nieuwe roomie voor ons appartement in Ledeberg.
Het gaat over een 3 slaapkamerappartement waarvan ik 1 kamer huur samen met mijn huisdier (mijn lief dus) en de andere kamer wordt gehuurd door een 21-jarige rosse deerne.
De kamer zelf is al bemeubeld met een bureau en bureaustoel, enkel wat kasten en een bed ontbreken nog...
De keuken is ruim (en ik kook veel, dus da's ook alweer mooi meegenomen), de living is 'degoutant' groot (2 salons en een eettafel) en de badkamer heeft 2 lavabo's en een bad. De gemeenschappelijke delen zijn al volledig bemeubeld door moi.
De prijs is 320 euro per maand, alles inbegrepen (internet, tv met prime, gas, elektriciteit, water) er komt enkel nog een waarborg bij en de brandverzekering (ong 50 euro per maand).

We zoeken niet noodzakelijk een student, je kan er ook je domicilie zetten normaal gezien. Ik en mijn vriend leven wel nogal 's nachts (niet dat we heel veel thuis zijn, maar we durven 's nachts wel nog in de living tv kijken etc.) maar we proberen zo stil mogelijk te zijn. Er wordt binnen trouwens gerookt.
We zoeken wel iemand die 'n béétje rock 'n roll is, maw: géén seuten, haha!

Als ge interesse hebt, laat maar iets weten.
11/09/12 20:28
pijlbord

Huh, kost uw brandverzekering 50 euro per maand? Per jaar zeker?
11/09/12 20:43
hetlot

Ja excuses, da bedoelde ik :p
11/09/12 20:43
Anomalie

Mag je naakt rondlopen? (ik vraag me dat gwn af)
11/09/12 23:14
AngelOfRetribution

als het nu in limburg zou zijn, onmiddellijk!
12/09/12 11:10
hetlot

Quote door Anomalie
Mag je naakt rondlopen? (ik vraag me dat gwn af)

Haha ik loop toch al vaak eens in mijn bloot gat van bad- naar slaapkamer of sta te strijken in mijn ondergoed :' )
14/09/12 20:38
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.012111 seconden.