Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
19/05/13 01:32
Online: 42
Naam : 
           Login : 
 Help

Lifestyle «    ( 1 / 2 )    »
lenigheid

TheGloryOfLove

Ok, mijn probleem is eigenlijk als volgt: Ik ben niet bepaald een lenig type.. (en dat is nog vrij zacht uitgedrukt eigenlijk :D ) En da levert soms nogal genante of belachelijke taferelen op in bed.. :D
Zijn er nog mensen die hier 'last' van hebben? Of mensen met tips om mijn lenigheid te verbeteren?
08/08/12 10:56
Spoenk

yoga (y)
08/08/12 10:59
tigersushii

Na een maand yoga kon ik mijn benen tot achter mijn nek vouwen met beduidend minder moeite dan gewoonlijk. (y)
08/08/12 11:03
Freakske

Ik ben ook totaal niet lenig, maar als man is dat minder erg zeker? :p
08/08/12 11:15
Morthagg

Nope. Ik ben van nature ietske te lenig (iets met mijn gewrichten, ik vind het juiste woord niet meer), waardoor ik zelfs met minder beweging dan de gemiddelde mens nog steeds leniger ben dan de gemiddelde mens.
He he he.
08/08/12 11:38
flyn

Ge kunt da gemakkelijk verbeteren hoor. Elke dag een paar stretchoefeningen doen, en da gaat rap (bv telkens als ge opstaat en voor ge gaat slapen).
Oefeningen als: op de grond zitten, uw benen voor u strekken en proberen aan uw tenen geraken. Of rechtstaan en met gestrekte knieën aan de grond proberen komen. Of op de grond zitten, uw benen spreiden en uw bovenlijf naar de grond brengen. Telkens zo lang mogelijk volhouden, da ge het echt voelt trekken. In het begin gaat da waarschijnlijk langs geen kanten lukken, ma als ge volhoudt brengt het echt op :p

08/08/12 11:39
KissTheGun

Ikke! Ik ben ook ni lenig, maar ik ben wel into benenzwieren en dergelijke tijdens de seks, maar dan overschat ik mij te vaak waardoor ik de volgende dag echt pijntjes heb. Ik ga nu starten met yoga in september! Ni puur om leniger te zijn voor de seks, maar gewoon .. algemeen.
08/08/12 11:42
tigersushii

Als ge geen zin hebt in wekelijkse yogasessies kunt ge natuurlijk ook altijd zo'n oefeningenreeks opzoeken op youtube en die dagelijks twee keer doen. lenigheid verbetert bij de gemiddelde mens nogal snel.
08/08/12 11:55
JuicyLove

ohja, en de volgende dag spierpijn hebben, ai ai ai :(
08/08/12 12:08
DeadAngell

Quote door Morthagg
Nope. Ik ben van nature ietske te lenig (iets met mijn gewrichten, ik vind het juiste woord niet meer), waardoor ik zelfs met minder beweging dan de gemiddelde mens nog steeds leniger ben dan de gemiddelde mens.
He he he.

²
08/08/12 12:17
SpeciaalGeval

Hahahaha.. Ik had ZO laat door dat gij dat waart.
Euhmmm... Dansen? Ik ben een pak leniger geworden na één week moderne dans.
Heeft ook best grappige situaties opgeleverd toen, maar foert.
08/08/12 12:17
Nakkeskud

2x per dag 15 minuten stretchen (zoek de oefeningen) en dan moet je binnen het halfjaar/jaar de split kunnen.

Sporten: yoga, dansen, gevechtsporten waar je veel met benen moet zwaaien (ben ik opmerkelijk leniger van geworden!)
08/08/12 12:26
improperburial

Quote door Morthagg
He he he.

³

Uw lenigheid kunt ge inderdaad verbeteren door te oefenen :)
08/08/12 12:50
Wakkie

Rekken en stretchen, en waarom niet, eventjes sporten?
08/08/12 12:51
lean

Quote door Morthagg
He he he.

Ik ook, diene van Mensura zei da ik 'lakse gewrichten' heb :D
08/08/12 16:21
alphabet

idd, dat hebben verschillende dokters ook al tegen mij gezegd, lakse gewrichten it is. dat brengt bij mij pijnen op, dus ik probeer veel te verstevigen.
maar ik ben mijn lenigheid (zoals benen zwieren en zo) nu ook aan het creëeren door oefeningen te doen, gaat idd vrij snel.
08/08/12 16:50
Fernando

Ik heb dat wel uit mijzelf en ik probeer mijzelf wijs te maken dat dat nog altijd is van jaaaaaaaren geleden jarenlang gymnastiek te doen. Maar ja, ge kunt dat vrij makkelijk en vrij snel verbeteren door gewoon te stretchen en stomme oefeningskes te doen. Uzelf wel geen pijn doen he, ge wilt uw spier ook niet scheuren want dan zijt ge nog verder van huis. Als het voor de seks is, gewoon elke keer da lenig standje doen en dan zult ge vanzelf ook wel leniger worden denk ik :D
08/08/12 18:00
Sstig

dus yoga zou helpen?
want jezus, mijn been omhoog heffen is al moeilijk
08/08/12 18:10
LastJudgement

Quote door JuicyLove
ohja, en de volgende dag spierpijn hebben, ai ai ai :(

blijf geloven, spierpijn zou van een andere aard moeten komen, als ge alleen pijn krijgt van stretchen doet ge het verkeerd.

Ik heb geen ervaring met yoga maar zwemmen in combinatie met stretchen als uw lichaam nog 'opgewarmd' is helpt echt enorm. Of zoals andere al zeiden dansen/geveschtsport. Zolang ge uw stretchoefeningen maar doet als uw lichaam opgewarmd is.
11/08/12 00:55
Disillusioned

Off-topic effe want daar heb'k nu ni echt nog iets extra op te zegge, ma
lakse gewrichte zijn eigenlijk écht iets slecht om te hebben, iedereen lijkt daar hier zo fier op :D Ge hebt veeeele sneller en ernstigere verstuikinge en scheuren in uw gewrichtsbanden.
Kben pakt een jaar geleje van ne trap gevalle en men kinesisten krijge menne enkel nietmeer tegoei genezen doorda mijn gewrichte zo laks zijn, NIKS om content over te zijn behalve da ge inderdaad wa leniger zijt dan de gemiddelde mens :D
11/08/12 20:47
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.083325 seconden.