Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
20/05/13 01:39
Online: 37
Naam : 
           Login : 
 Help

Internet «    ( 1 / 1 )    »
Overschrijven naar paypalaccount

Ki

Ik probeer van mijn KBC-rekening een bedrag over te schrijven naar mijn paypalaccount.
Ik zit met het probleem dat ik niet goed weet waar ik bepaalde gegevens moet invullen.

Bijvoorbeeld: Op kbc-online staat bij 'mijn rekeningnummer' een voorbeeld met 'BE' voor de reeks getallen, , maar de gegevens die ik krijg van Paypal, waar rekeningnummer bij staat bevat geen BE, maar wel een ander gegeven namelijk het IBAN.

En ik veronderstel dat ik het gegeven 'bank' bij 'adres' moet invullen?

Mijn uitleg kan wat ingewikkeld zijn, mijn excuses.

Dus, iemand ervaring met Paypal ? (en klant bij kbc)
05/08/12 20:59
eatyourvegetables

IBAN nummer voor België begint met BExx
xx= 2 cijfers die uw bank identificeren, bij KBC is dat 38 normaal gezien.

Dees vul je in bij rekeningnummer = IBAN op europese overschrijvingen:
BE91 6856 8310 3976 (das het rekeningnummer van paypal op mijn account tenminste)
Bij adres moet je gewoon Paypal invullen (enkel de naam is voldoende)
Bij mededeling: transfer ID

05/08/12 21:04
pijlbord

Ik snap niet waarom paypal/overschrijvingen zo ingewikkeld zijn voor zoveel mensen.

Enfin, IBAN of de BE versie maakt op zich zoveel niet uit, ik denk dat ge zelfs eender wat kunt invullen. In ieder geval, als ge een BE versie hebt kunt ge met die gegevens het IBAN nummer 'berekenen' en omgekeerd. Gewoon is googlen op 'IBAN converter' ofzo.

Edit: Nee, de BE versie is onderdeel van 't IBAN, foutje. Ik heb 't op uw 'normale' banknummer.
05/08/12 21:07
eatyourvegetables

IBAN is gewoon uw normale rekeningnummer met BExx voor
05/08/12 21:23
Followmehome

Gewoon de iban en id bij mededeling moet je invullen
En de iban is idd bexx voor je rekeningnr ...
05/08/12 21:58
MadamCavatti

Quote door pijlbord
Ik snap niet waarom paypal/overschrijvingen zo ingewikkeld zijn voor zoveel mensen.

This.
05/08/12 23:20
PoundingSense

Da gaat nog wa geven als gij later rekeningen moet betalen xd
06/08/12 07:57
nimmegeers

't Is dat mensen alles zomaar vanzelf gaan weten hé...
06/08/12 08:01
Freakske

Idd, er zijn veel converters die u de extra 2 cijfers en de BIC geven. Adres moet je niet invullen (maar is wel aangeraden), zet er zeker de volledige naam van Paypal.
06/08/12 09:19
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.030068 seconden.