Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
23/05/13 19:15
Online: 136
Naam : 
           Login : 
 Help

Lifestyle «    ( 1 / 2 )    »
Zumba als man

kevinch3

Ik ben nu al enkele maanden bezig met zumba om fit te blijven.
Ik ben er oorspronkelijk mee begonnen door mn toenmalige vriendin, samen een hobby uitoefenen leek ons leuk en zij had samen met enkele vriendinnen zumba in gedachte.

Nu ik had wel een idee wat het was, maar ik had niet verwacht dat het zo fijn was om te doen.
Zelfs nu het uit is met die vriendin, ben ik het blijven doordoen.

Wat mij natuurlijk opviel is dat ik enorm in de minderheid ben, eigenlijk de enige kerel in mijn groep. Zijn er hier nog mensen die zumba doen en wat vinden jullie ervan en vooral wat vinden jullie van mannen in zumba?

Ik krijg vaak te horen van 'Och ge zijt een mietjs;, 'das iets voor vrouwen' of het meer bekende 'ge doet het voor de knappe meisjes waarschijnlijk'... En niets van dat is waar, ik doe het gewoon graag, het is een heel leuke soms lachwekkende manier om aan je conditie te werken. En ze hebben me ook verteld dat zumba door een man is uitgevonden... Dusja

03/08/12 23:05
intentions

Ha, gayyyy!
03/08/12 23:05
JuicyLove

zumba is echt toffffffff, blijven doen. (y) toen ik da hier in kaulille deed was er ook maar ene vent die da deed, maar die kon da écht goed :p
03/08/12 23:09
kevinch3

---Ja gay krijg ik ook wel eens te horen :) Achja de meisjes klagen toch niet dat ik gay ben of dergelijke... Dus zal ik het zeker niet zijn omdat ik zumba doe :p

--- En ja vind het ook gewoon plezant en fijne muziek, komt veel van mn zuiderse roots tot zn recht. Ik heb in onze groep nog gehoord dat er mannen kwamen meedoen maar die snel opgaven hehe
03/08/12 23:13
Anomalie

Dus alles wat door mannen is uitgevonden is voor mannen hmmm
03/08/12 23:35
dandylullaby

ik zie het mezelf niet doen... geef mij maar planken en snelheid.... maar ge moet vooral doen wat ge graag doet, en u van niks of niemand iets aantrekken in deze kutwereld?
03/08/12 23:40
kevinch3

@Anomalie dat was zo niet bedoeld... Ik heb het eerder op het feit dat zumba vooral door vrouwen wordt gedaan en dat veel mannen automatisch de reactie hebben dat het echt puur voor vrouwen is en dat je als man er niet tussen past en dat het raar of gay is als een man zumba doet... Ik ben meer voor gelijkheid maakt niet uit wat iemand doet, maar ik merk dat het in veel gevallen niet zo is... Dus sorry voor het misverstand

@dandylullaby ja ik kick ook enorm op snelheid en adrenaline in extreme sports, maar toch kan ik genieten van zumba hehe... Ik probeer me er niet van aan te trekken hoor, maar ik wil gewoon wat meningen horen hehe
03/08/12 23:52
dandylullaby

ik zou graag kunnen lindy hoppen en/of tapdansen :)
03/08/12 23:58
everGirL

ik vind da sexy, mannen die zumba doen 8)
03/08/12 23:59
Xanthine

dit
04/08/12 00:02
pijlbord

Ik zou het zelf niet doen, maar dat is omdat ik niks ritmegevoel heb.

Als gij er plezier in hebt moet ge het vooral blijven doen, en niet luisteren naar debielen zoals Xanthine die het om wat voor reden dan ook nodig vinden om u daarin aan te vallen.

Wel toegegeven dat het een uitermate vrouwelijke 'sport' is he, het is daar ook naar gericht enzo. Maar beweging is beweging zeker.
04/08/12 00:10
MalleSander

Ge moet gewoon doen wat ge wilt, geeft iemand commentaar zegt ge maar dat elk wijf daar u manvlees wilt. /DONE
04/08/12 00:31
astrozombie138

wat ze hierboven zeggen, niks van aantrekken, dat is toch awesome als ge dat doet zonder u bezig te houden met wat andere mensen daarover denken
04/08/12 02:16
abtd

mijn broer en een vriend van hem zijn zumba-instructeurs, hijzelf is ook nog b-boy en zijn vriend is in de capoeira nen baas!
en op mijn zumba spel op de wii heb ik 2 mannelijke instructeurs haha :p
04/08/12 09:17
Treinplanner

b-boy... batty boy?
04/08/12 12:20
DeKosmischeFuga

Ge moet doen wat ge wilt doen. Ik zat in een snob school en ik was de enige met dreads.

Nu, ik wist wel direct dat dat topic van u ging zijn. :p Just sayin' :' )
04/08/12 12:37
kevinch3

Verrassend positieve reacties op noxa hehe, thx.

En ja zelfs als ik kritiek er op zou krijgen zou ik er een f*ck it attitude bij houden en gewoon
mn ding verder doen.... Was gewoon erg benieuwd naar meer mannelijke individuen die dat zouden doen omdat het toch wel raar is als enige man in zo een groep vrouwen hehe.

Debiele reacties zullen er altijd wel zijn, dat is het risico van iets openbaar op een forum te plaatsen... Dus daar hou ik ook wel rekening bij zodat ik me er niet onnodig in opwind hehe

@abtd Heel vette combinatie... Ik wou ook wel eens een mannelijke instructeur af en toe, voor wat meer uhm agressievere moves... Denk dat de vrouwen dat ook enorm zouden apprecieren.
Waar geven je broer en die vriend van hem les?
04/08/12 12:39
kevinch3

@DeKosmischeFuga

Hehe ja ik ken alles wel van een buitenbeentje te zijn, toen al mn piercings liet zetten en nog naar school ging werd dat niet echt als normaal beschouwd hehe of sommige haarstijlen dat ik probeerde ook...

Maar hoe de hell wist je dat dit topic van mij zou komen :p ? Just curious
04/08/12 12:41
abtd

Quote door Treinplanner
b-boy... batty boy?

haaaa you so funny
04/08/12 12:57
abtd

Quote door kevinch3

@abtd Heel vette combinatie... Ik wou ook wel eens een mannelijke instructeur af en toe, voor wat meer uhm agressievere moves... Denk dat de vrouwen dat ook enorm zouden apprecieren.
Waar geven je broer en die vriend van hem les?

momenteel geven ze zelf geen zumba, enkel capoeira en breakdance, daarvan kan ik u wel altijd adressen geven maar das natuurlijk iets helemaal anders :p
04/08/12 12:58
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.032476 seconden.