Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
22/05/13 12:59
Online: 83
Naam : 
           Login : 
 Help

Opmerkingen «    ( 1 / 5 )    »
Statistiek van de gezondheid van noxa

donaldmuyle

Ik vraag me af hoeveel gebruikers (met een profiel) er nog op noxa zitten?
Hoeveel hiervan nog wekelijks actief zijn.

Noxa is al paar jaar blijven stilstaan qua evolutie qua mogelijkheden, layout,...
sommige bugs zitten er ook al meer dan een jaar in.

Het zou leuk zijn om wat duidelijkheid te krijgen hierover.
26/07/12 11:09
DeTijd

Ik ben ook eens benieuwd eigenlijk! Go go go
26/07/12 11:11
RichardKeith

Mocht de bekrompenheid van 'machthebbenden' op noxa niet zo opvallen, zou het best nog wel aangenaam vertoeven zijn hier.
26/07/12 11:11
RichardKeith

Dingen waaraan ik denk die het hier aangenamer en meer populair zouden maken:

- Schoonere layout, sorry maar dat zwart en donker basisvenster trekt echt niet aan.
Enkel de profielen die kleurrijk zijn, zijn tof om naar te zien, en verbergen de donkere sfeer iets of wat.

- Minder gezaag, maar gewoon concreet werken
- Foto's die niet direct online komen, maar dat moet blijkbaar 'lang' duren, voor geen enkele reden.
- vriendelijkheid in't forum. Niet direct iemand afbreken (want jullie zijn toch allemaal zo goed) maar gewoon helpen zou ook tof zijn.

'kzal dat lijstje hier wel aanvullen binnenkort, 'kan niet direct op nog dingen komen

Voor de rest, 'kben hier wel graag, maar 'tkan aangenamer. Niet dat ik het zelf zou kunnen, 'kzeg het gewoon maar.
26/07/12 11:18
DeKosmischeFuga

Ik denk dat texke een assistent moet aanwerven, iemand die wel degelijk tijd en goesting heeft om hier nog iets mee te doen.
26/07/12 11:20
donaldmuyle

Enkele 'bugs'* die al lang bestaan:

Fotoalbum, foto's verdwijnen na enkel weken uit de wachtlijst, waardoor je geen kans meer hebt om hem te verwijderen, enkele weken later komt hij uiteindelijk online.
Gemiddeld duurt het online zetten van een foto gemakkelijk een maand.

Een klein bugske: in log krijg je melding dat er iemand jarig is, maar dit jaar is een schrikkeljaar en krijg je dus een dag te vroeg de melding.

de grens van 150 man die moet bereikt worden voor een foto online te krijgen, enkel in prime time lukt dit (niet altijd!). Waardoor ge een maand wacht en dan komen er op een uur tijd 10 foto's online (of meer) waardoor uw foto meestal de vergetelheid geraakt.

En de laatste 5 van die nieuwe foto's staan te blinken tot er weer eens 150 man online is.

het aantal mods is gewoon ridicuul, vooral anciens, sommige zelfs nog zelden actief op noxa.

Als ik zou vragen welke mod iemand kent, zullen ze wellicht 'nimmegeers' zeggen. De anderen zie je bijna nooit actief, tenzij achter de schermen.

*het zijn niet enkel bugs maar ook dingen die gewoon mank lopen volgens mij
26/07/12 11:21
Waarheid

- Naakt moet ook toegelaten worden.
26/07/12 11:22
DeTijd

Misschien staan de kleuren van de layout en het humeur van de mensen op Noxa met elkaar in verband. :p

Maar ook: ik hoop dat Noxa nooit volledig uitsterft want ik ken geen geldig alternatief.
26/07/12 11:22
DeKosmischeFuga

Quote door RichardKeith
vriendelijkheid in't forum. Niet direct iemand afbreken (want jullie zijn toch allemaal zo goed) maar gewoon helpen zou ook tof zijn.

Zeg gaat eens ergens anders wenen. :$

Nee nee maar dat is iets dat ge erbij moet nemen, vrees ik. Uiteindelijk went dat wel en wordt ge ook zo.
26/07/12 11:25
RichardKeith

Quote door Waarheid
- Naakt moet ook toegelaten worden.

26/07/12 11:25
donaldmuyle

btw sinds wanneer krijgen we spam op noxa via pm? :/

dating spam via noxa pm
26/07/12 11:26
RichardKeith

Quote door DeKosmischeFuga

oh no you didnt! :p
26/07/12 11:26
Waarheid

Wanneer dit topic wordt verwijderd posten we met z'n allen nieuws beginnende met [REVOLUTIE] gevolgd door commentaar op de verwijderaar van dit topic.
26/07/12 11:34
RichardKeith

Quote door Waarheid
Wanneer dit topic wordt verwijderd posten we met z'n allen nieuws beginnende met [REVOLUTIE] gevolgd door commentaar op de verwijderaar van dit topic.

26/07/12 11:36
donaldmuyle

mss bannen ze ons gewoon allemaal
en doen ze of er geen vuiltje aan de lucht is.
26/07/12 11:37
FlyingMonkeyMaster

I'm a mod, and I approve this message :p

De basis lay out is idd wat grauw, maar je hebt toch de mogelijkheid om die naar uw eigen smaak aan te passen? Mijn Noxa is al jaren baby blauw.

De werking van het foto album is idd heel triest. Ik ben zelf een vrij geduldig mens, dus dat een foto er meer als twee weken over doet, vind ik persoonlijk niet zo'n zaak. Maar dat is idd wel lang. En idd zoals donaldmuyle zegt; dan passeren er ineens x aantal foto's op kei korte tijd die daardoor amper bekeken kunnen worden en dan heb je x foto's die uuuuuuuuuuuuuuren blijven staan.
Ik ken niets van de processen die erachter lopen, maar zoals het nu is, trekt de uiting ervan idd op niet veel.

Vriendelijkheid in het forum... Haha, ja... Dat is idd niet echt om over naar huis te schrijven op momenten. Maar als wij/de mods dan dingen beginnen te verwijderen of mensen beginnen aan te pakken, is het voor veel mensen weer niet goed en dan zwaaien ze weer met de anti-censuur vlag.

En er zijn idd heel wat mods die ik nog nooit van mijn leven hier heb gezien, maar of het feit dat die hier precies wat wortel staan te schieten echt een probleem is, weet ik niet zo.
26/07/12 11:45
DeTijd

I'm a mod, and I approve this message :p

De basis lay out is idd wat grauw, maar je hebt toch de mogelijkheid om die naar uw eigen smaak aan te passen? Mijn Noxa is al jaren baby blauw.

Ik heb de mijne net aangepast naar iets bruin maar 'k vind toch dat daar schreeuwerige dingen tussen zitten ook. Waar is de middenweg? :p

Maar ik denk eigenlijk dat de persoon die dat zei het bedoelde op mensen die nog geen Noxa hebben en misschien door de grauwheid van de lay-out een negatieve connotatie krijgen (ja wat, sommige mensen hebben dat zeker?) waardoor ze geen profiel aanmaken of minder geneigd zijn verder te kijken.

Of zo.

Met de vriendelijkheid op Noxa heb ik al vrede genomen.
26/07/12 11:49
dandylullaby

Quote door DeKosmischeFuga

Nee nee maar dat is iets dat ge erbij moet nemen, vrees ik. Uiteindelijk went dat wel en wordt ge ook zo.

das typisch noxa en da is juist het grappige hier... iedereen op noxa vind zich wel wa beter als al de rest, want we zijn oooh zo alternatief :' )

een mobile versie zou wel cool zijn denk ik, en mobile is popu en 'in'

die foto's vind ik ook irritant, ik laad gwn gn foto meer op want tegen dat die online staat is zijn doel voorbijgestreefd meestal... alé, een foto van uw verlof in augustus pas in december zien verschijnen boeit echt nimeer...

maar vroeger leek de doorsnee noxaan ook wel spontaner, ik heb hier effectief al eens iemand gehad waar ik goeiedag tegen zei; en die antwoorde gewoon met: ik ben hier niet om met vreemden te praten, laat mij met rust... like wtf? kom dan ni op noxa... :s

voor de rest vroeger waren er ook meer forumposts, en grappigere :p
26/07/12 11:54
DeKosmischeFuga

Quote door dandylullaby
das typisch noxa en da is juist het grappige hier... iedereen op noxa vind zich wel wa beter als al de rest, want we zijn oooh zo alternatief :' )

We zijn vooral zo intelligent allemaal. Zo bijzonder intelligent. :p
26/07/12 11:59
eddunk

ik ben dom
26/07/12 12:01
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023013 seconden.