Het probleem is als volgt.. Mijn (nieuwe) witte bikini is per ongeluk in de was terecht gekomen samen met mijn bruin badpak. Gevolg: een beige-bruin-achtige bikini Kvond da echt een toffe bikini en kvind zoal zo moeilijk bikini's.. Kben ook al in verschillende h&m's gaan zien, maar nergens hadden ze 'm nog in mijn maat.. Nu is mijn vraag of er iemand weet of ik die nog terug wit zou kunnen krijgen met textielverf ofzoiets? Of kent er nog iemand andere trucjes? en waar ik dat dan eventueel zou kunnen vinden?
in javel steken. wel zeer veel verdund. dat is niet zo super goe voor uwe bikini maar chloor int zwembad ook niet.
of ge kunt altijd eerst is proberen met zuurstof bleekmiddel van bijvoorbeeld ecover of ik denk dat vanish poeder dat ook is. maar dat werkt niet altijd als dat van kleuren van andere kleren komt. eerder als die vergeelt is.
op mijn werk doen ze dat constant met hunne witte textiel. als ge dat er puur op kapt krijgt ge wel gaten. maar als ge dat is ene keer doet en verdund in water kan dat niet zo heel veel kwaad. wel op passen voor de kleren die ge aan hebt als ge dat doet.
er is geen wit kleurmiddel? en als dat wel bestaat dat pakt sowieso niet op bikinistof dus ik zou dat zelfs niet proberen. kost ook pakken meer dan javel
maar vanish is toch gewoon zuurstofbleekmiddel? dat is inderdaad kei goei spul. jammer genoeg werkt dat niet voor alles. maar wel voor veel. ik heb dat zelfs al gebruikt om servies terug proper te krijgen.
de ervaring heeft mij wel geleeerd dat dat vaak niet werkt voor kleurverfdingen die hebben afgegeven.
in javel steken. wel zeer veel verdund. dat is niet zo super goe voor uwe bikini maar chloor int zwembad ook niet.
of ge kunt altijd eerst is proberen met zuurstof bleekmiddel van bijvoorbeeld ecover of ik denk dat vanish poeder dat ook is. maar dat werkt niet altijd als dat van kleuren van andere kleren komt. eerder als die vergeelt is.
In javel laten weken is idd een goed idee, op voorwaarde dat het kledingstuk overal wit is. Als het bv een gekleurde rand heeft , bleekt deze rand tot een uiterst vies kleurtje....
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen