Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/13 12:55
Online: 64
Naam : 
           Login : 
 Help

Reizen «    ( 1 / 1 )    »
Nachtje Ardennen

Dropheartsx3

Hoi!
Mijn vriend is maandag jarig, en ik zou graag een dagje met hem naar de Ardennen gaan, daar eventueel gaan kayakken of wandelen, picknicken of ergens lekker gaan eten, welness ofzo... en erna ergens overnachten in een chalet/hotel.
Ik heb al een beetje rondgezocht, maar er is gewoon ZO veel en ik ben ook niet zo echt op de hoogte van de leuke plekjes in de Ardennen. Ik vroeg me af of iemand misschien goede tips heeft ivm plaatsjes die heel fijn zijn om naartoe te gaan, ergens waar wat te zien/te doen is, liefst tegen een redelijke prijs, niet té ver. Tips ivm andere plaatsen zijn ook altijd welkom!
30/06/12 15:38
jimstar

La Roche En Ardenne: prachtig landschap, ruine, vlak aan het water, berg(jes), kayakken, ... :)
30/06/12 17:18
ETTOL

Wij gaan kayakken in Houyet. Maar wij overnachten wel met een tentje op een camping ;)
30/06/12 21:36
Umleitung

Ik zou naar Poix-Saint-Hubert gaan. Een gehuchtje diep in de Ardennen, mooie omgeving. Je kunt er onder andere overnachten in Le Val de Poix . Er zijn veel activiteiten te doen.
01/07/12 12:56
ViciousMistress

La Roche idd. Daar hebben wij een huisje. Echt gezellig daar!
02/07/12 16:17
pigje

ik kan Redu aanraden: boekendorp en space-dorp (met ESA-volgstation en spacecenter). zat er al eens in een goedkoop hotelletje met Pasen, als het daar het Feest van het Boek is.
mooie wandelingen te doen, de Lesse is nabij.
verder moet ook wel iets te vinden zijn van chalet in ortho (bij la roche) en La Gleise. Vlakbij la gleise is plopsa Coo en je kan in la gleise een kamer boeken in het hotel of ook appartementen die de (nederlandstalige) baas verhuurt. Spa, Stavelot en Bergen van Luik-Bastenaken-Luik plus circuit van Francorchamps ook dichtbij.
02/07/12 21:40
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020051 seconden.