Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
18/05/13 12:52
Online: 85
Naam : 
           Login : 
 Help

Lifestyle «    ( 1 / 2 )    »
espadrilles kleuren

exitman

Hey,

Ik heb deze schoenen in mijn kast teruggevonden! Nu zou ik deze in een fancy kleurtje willen kleuren (in de wasmachine jwz), maar nu vraag ik mij af of de zool mee gekleurd gaat zijn of niet, want da's natuurlijk niet de bedoeling
Iemand die dit weet?

Dankuwel!
25/06/12 21:03
princessjjx

Of die zool mee gekleurd gaat zijn weet ik niet zeker (ik denk van niet), maar die draadjes waarmee dat stof aan uw zool gestikt is gaan niet mee kleuren. Allez dat hangt er van af of dat hetzelfde soort stof is als uw schoen. Anders blijft dat gewoon wit.
Waarom koopt ge niet gewoon nieuwe in een fancy kleurtje? Die kosten 4 euro ofzo in de brantano, da's evenveel als zo'n potje verf. ;)
25/06/12 21:10
zoeterdanhoning

ja wel, espadrilles hebt ge in alle kleuren van de regenboog voor €5 in de brantano, waarom zou ge dat dan zelf kleuren?
25/06/12 21:13
Hopeless

De mijne waren zelfs maar €3 in de brantano B)
25/06/12 21:19
exitman

tgoh, omdat ik nu toevallig een potje verf staan heb en de brantano niet naast mijn deur is
25/06/12 21:19
Fernando

en omdat het lame is om nieuwe te kopen als ge er al hebt, tiens
zucht
25/06/12 21:22
Hanimal

die zool zijn vezels en geen plastic, da gaat mee kleure
25/06/12 21:26
OrphanMae

zelf schilderen natuurlijk ! met motiefjes enal
25/06/12 21:46
TheReaper

Quote door OrphanMae
zelf schilderen natuurlijk ! met motiefjes enal

Haha, hellyeah !
Nu, ik zou dit zelf toch niet goed betrouwen, kwestie van dat de zool al dan niet mee zal kleuren. Nieuwe kopen lijkt me dan net iets "veiliger. "
Maar, ik ken daar dan ook niets van, tbh! :$
Alsnog, ik dacht (ook) direct dat ze zouden meekleuren.
25/06/12 22:13
MetalGirl

ge kunt dat ook gewoon met zo een verfbus voor schoenen. eigenlijk is dat voor leren schoenen maar ik kleurde mijn turnpantoffels daar ook mee. en dan zijt ge zeker dat uwe zool niet mee gekleurd is.

25/06/12 22:23
missyclawfinger

vreemd dat nog niemand het gezegd heeft, maar het lijkt me absoluut onverstandig om espadrilles in't wasmachine te steken ;)
26/06/12 00:05
letsfuck

valt wel mee hoor espadrilles in washmachine steken. heb dat ook eens gedaan, die zijn wel helemaal gekruld achteraf maar als je daar 1 dag mee rondloopt zijn er weer normaal :)
26/06/12 11:32
DeadAngell

pakt een zwarte stift en teken daar wa awesome motiefkes op!
26/06/12 15:27
ine

Quote door exitman
tgoh, omdat ik nu toevallig een potje verf staan heb en de brantano niet naast mijn deur is

Waar kun je best zo een potje verf kopen? Is dat van jou speciaal voor schoenen? (kzou een broek willen kleuren)
26/06/12 19:09
Safie

Quote door ine

Waar kun je best zo een potje verf kopen? Is dat van jou speciaal voor schoenen? (kzou een broek willen kleuren)

veritas, kruidvat, de banier, ....
gewoon textielverf, en je hebt ook zout nodig meestal. Let wel op dat je broek van een materiaal is dat je kan kleuren. Synthetische stoffen zijn moeilijkere te verven en vereisen vaak speciale verf. Het bekendste merk van textielverf is dylon, maar bij de banier kan je er ook nog wel andere vinden. Google kan ook wel helpen ...

OT: tis te zien he, als dat echt koord is dat aan de zool zit zou'k er mee opletten, maar dikwijls (zeker bij de goedkope) is dat touw van een soort plastiek, dan pakt die verf daar in principe niet op ... Je kunt dat ook verven in een kookpot normaal en dan kunt ge mss enkel de bovenkant er inhouden ofzo, of de zool afplakken met een soort tape ofzo
26/06/12 20:39
asphyxiate

Ik vrees wel dat dat meekleurt... Ik denk inderdaad dat een spuitbus voor schoenen een betere oplossing is...
27/06/12 01:10
Sprout

plakt die zool gewoon goed af en koop wat batik verf, klaar is kees lijkt me? :)

27/06/12 02:43
bigpinkbow

Meen jij dat echt? Die kosten 3 euro ofzo... koop er gewoon in de kleur die je wil?
27/06/12 10:32
DenTommm

Lol €3, in de Carrefour koop ik ze voor €2,5.

En Espadrilles + Water is geen goed plan, bodem is redelijk snel vervormd.

28/06/12 12:15
Ellun

Quote door Hopeless
De mijne waren zelfs maar €3 in de brantano B)

die zijn vandejaar wel opgeslagen he. Viel da efkes tegen toen ik enkele weken geleden een voorraadje ging aanleggen en er van uit ging da'k ze voor 3 euro zou meekrijgen :(
28/06/12 23:21
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.022418 seconden.