Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
25/05/13 09:15
Online: 25
Naam : 
           Login : 
 Help

Computer en Elektronica «    ( 1 / 2 )    »
Foto's smsen (MMS) met iphone

LolitaDoll

Hey allemaal,

ik heb een iPhone 4 en ik zou graag een foto smsen naar een vriend van mij. Ik ga dus gewoon naar de foto in mijn bibliotheek, druk op "verstuur in sms", hij doet een poging om deze te verzenden, maar het lukt niet. Ik krijg altijd zo'n rood uitroeptekentje met de tekst "kan niet verzenden". Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit komt? Moet ik misschien nog iets extra instellen, voor ik foto's kan versturen? Of kan ik enkel foto's smsen naar andere iPhones?

Alvast bedankt! :)
22/06/12 18:29
LauraEatsWorld

Hebt ge nog genoeg beltegoed ? :' )
Ik heb niks moeten veranderen van de instellingen en kan ook verzenden naar andere toestellen dan Iphone's.
22/06/12 18:30
LolitaDoll

Quote door LauraEatsWorld
Hebt ge nog genoeg beltegoed ? :' )
Ik heb niks moeten veranderen van de instellingen en kan ook verzenden naar andere toestellen dan Iphone's.

Ik heb een MTV generation abonnement, dus ik neem aan dat het daar ook wel mee moet kunnen? :p
22/06/12 18:35
LauraEatsWorld

Quote door LolitaDoll

Ik heb een MTV generation abonnement, dus ik neem aan dat het daar ook wel mee moet kunnen? :p

Ja zou inderdaad moeten lukken dan, misschien ligt het aan zijn toestel ?
22/06/12 18:38
DavidRobertJones

Kan verschillende redenen hebben.

1. Foute mms-instellingen (of mss gewoon niét ingesteld? -> instellingen -> algemeen -> netwerk -> mobiele data -> vakjes bij mms moeten juist ingevuld zijn.
aangezien ge "aanneemt" dat dat daar ook mee zou moeten lukken hebt ge het blijkbaar nooit eerder gedaan en zult ge dat wsl ook nooit ingesteld hebben?

MTV generation = proximus, dus dan moeten daar de mms-instellingen voor proximus staan. (dit)

2. Ontvanger kan om één of andere reden geen mms'en ontvangen. Kunt ge checken door eens naar iemand anders een MMS te proberen versturen.
22/06/12 18:43
poezestreep

Ik heb dat ook, met al mijn gsm's gehad! Met mn htc heeft het even gewerkt (lees: een maand ofzo) maar nu werkt er weer niets -_-. Pay&go generation hier..
22/06/12 18:44
LolitaDoll

Quote door DavidRobertJones
Kan verschillende redenen hebben.

1. Foute mms-instellingen (of mss gewoon niét ingesteld? -> instellingen -> algemeen -> netwerk -> mobiele data -> vakjes bij mms moeten juist ingevuld zijn.
aangezien ge "aanneemt" dat dat daar ook mee zou moeten lukken hebt ge het blijkbaar nooit eerder gedaan en zult ge dat wsl ook nooit ingesteld hebben?

MTV generation = proximus, dus dan moeten daar de mms-instellingen voor proximus staan. (dit)

2. Ontvanger kan om één of andere reden geen mms'en ontvangen. Kunt ge checken door eens naar iemand anders een MMS te proberen versturen.

Die instellingen heb ik al gedaan en ze zijn juist. Hij wil nog steeds niks verzenden, enkel naar iemand die wel een iphone heeft... Heel raar!
22/06/12 18:53
DavidRobertJones

ah, mm, naar iemand anders mms'en sturen gaat wel dan? Want dan ligt het gewoon aan die andere persoon he :p .

EDIT: ha wacht verkeerd gelezen :' ) dus alléén naar iemand die een iPhone heeft, da's dan iMessage wsl
vervelend wel dat het dan niet werkt, ge kent niemand anders met een iPhone met Pxm waarmee ge uw mms instellingen kunt vergelijken of zo? :p
22/06/12 19:04
LolitaDoll

Quote door DavidRobertJones
ah, mm, naar iemand anders mms'en sturen gaat wel dan? Want dan ligt het gewoon aan die andere persoon he :p .

Nja enkel naar iemand die een iphone heeft, niet naar iemand die geen iphone heeft...
22/06/12 19:05
DavidRobertJones

En anders kunt ge nog altijd naar een proximus-winkel gaan en vragen of ze u daar willen helpen met uw mms-probleem
22/06/12 19:07
whynot2000

MMS is oude technologie, ge hebt internet op uw iPhone. Gebruik dat als dat gaat, da's goedkoper, betrouwbaarder en sneller. Het enige excuus da ge nog hebt is da uw vriend een oude gsm heeft en niet op een computer aan het internet kan.

Eigenlijk is SMS en telefoon in't algemeen zo outdated en overduur. E-mail en VoIP/Skype for the win. Het enige da mij tegenhoud is da mn gsm ni goe genoeg is voor deftig internet, en dak het ni tegeoi in kan stellen.

Edit: Fok it, ik ga morgen naar de gsm winkel om dat in te stellen, me enkel klagen komt ge toch nergens.
22/06/12 19:08
DeadAngell

Ik heb da ook met mijn iPhone, irritant!
22/06/12 20:08
CivilChaos

Dit begrijp ik dus niet hé. :' ) Een iphone hebben en dan toch inferieure technologie willen gebruiken terwijl 't heel eenvoudig is om foto's te mailen.

MMS is achterhaald, duur en ontzettend lomp. Maar goed.
22/06/12 20:44
DeadAngell

Omda nie iedereen de hele tijd zijn email checkt? Terwijl ge uw gsm wel vaker bekijkt. Alé, ik toch :D
22/06/12 21:44
trappedinthesystem

misschien moet ge da laten activeren? toen ik mijn proximus mtv generation abonnement aanvroeg, dan vroeg die kerel of die da als (gratis) optie moest activeren of ni..
22/06/12 22:49
LolitaDoll

Idd @DeadAngell

En het is ondertussen al opgelost. Mijn buurjongen heeft het gefixt! ^^
22/06/12 23:40
ilseDeZwakke

probeer foto's te sturen via Whatsapp (applicatie)? das gratis en lukt supergoed om foto's door te sturen
23/06/12 10:37
LolitaDoll

Quote door ilseDeZwakke
probeer foto's te sturen via Whatsapp (applicatie)? das gratis en lukt supergoed om foto's door te sturen

Moet die andere daarom ook die app hebben? of verstuurd die de foto gewoon via sms naar die andere persoon?
23/06/12 15:18
inhpets

Quote door LolitaDoll

Moet die andere daarom ook die app hebben? of verstuurd die de foto gewoon via sms naar die andere persoon?

Uiteraard moet de andere persoon dan ook whatsapp hebben.
23/06/12 21:35
Hairu

Zou ook gaan voor Whatsapp... Enorm makkelijk voor foto's :)
27/06/12 10:05
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2013 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023836 seconden.