| |
|
| Zwart gat bij begin vakantie |
LifeLooksBetterNow
|
hey
Zijn er nog mensen die bij het begin van de grote vakantie het gevoel hebben dat ze in een zwart gat vallen?
bijvoorbeeld, je hebt een heel jaar op kot gezeten in de stad, had elke dagl wel iets te doen, veel sociaal contact en dan opeens is dat gedaan voor drie maanden, ga je terug naar je boerendorp met het idee van "wat ga ik al die weken doen?"
|
22/06/12 14:40
|
Freakske
|
eerst is goe bijslapen en dan tot een kot in de nacht gamen
|
22/06/12 14:42
|
ikbenlara
|
blijf op u kot en drink u teut. en de eerste dqgen spendeerde ik door de krant te lezen in de vooruit, heel de dag, tot ik contact had met een van de alcoholiekers daar. altijd tof
|
22/06/12 14:45
|
eenboswandelingetje
|
Nope, geen flauw idee hoe dat voelt... Ik heb altijd een lijst met honderden ideeën om uit te voeren in de vakantie.
Eigenlijk begrijp ik zelfs niet dat je in een zwart gat kan vallen na een schooljaar... Er zijn zoveel leuke dingen te doen. Wees origineel!
|
22/06/12 14:50
|
Morthagg
|
Ik denk dat het voor mij deze keer een beetje andersom gaat zijn. Een niet-zo-productief jaar achter de rug, en voor deze zomer nogal wat dingen die moeten/gaan gebeuren.
Also lol, boerendorp Nee. Ik zit deze vakantie even hard in een stad als nu.
|
22/06/12 14:57
|
MEW
|
ik pendel elke dag naar school. En ik heb nu bijna al een week vakantie en het voelt alsof ik heel de dag verloren loop.
|
22/06/12 15:08
|
Epifyt
|
mijn thesis in India begint, geen vakantie voor mij
|
22/06/12 15:12
|
pijlbord
|
Ik blijf (zoals elk jaar) in Leuven en ga gewoon genieten van het feit dat al die studenten terug naar hun boeredorpkes zijn. Leuven is op zijn best in de zomervakantie.
En ik ga geen schijt doen in die drie maanden, maar dat maakt het net leuk.
|
22/06/12 15:30
|
zee
|
telt herexamens en scriptie ook als zwart gat?
|
22/06/12 16:06
|
fishmeester
|
Bij mij was dat typisch: even terug naar het dorp, niks doen, daarna Gentse Feesten, daarna andere feesten in Gent, mijn verjaardagsfeest in Gent en daarna tweede zit in Gent en daarna even terug naar het dorp en dan begint het volgende academiejaar!
En ergens tussenin nog in een tent ergens zitten.
Niks verplicht je om heel de zomer in een boerendorp te zitten. Tenzij je je kot van september tot juni huurt of zo. Dan ben je gekloot!
|
22/06/12 16:14
|
xRauwrr
|
komt gij hier nu serieus ff klagen omdat uw examens gedaan zijt en ge een hele lege vakantie voor u hebt? Damn seg Ik heb examens tot de 30 en ok 't is mijn eigen schuld, maar mijn vakantie is: leren - kamp - leren, en miss daarna nog een tripke erbij proppen. Als ik geen herexamens had, zou ik wel weten wat te doen ze :' ) Maar ik herhaal: 't is mijn eigen schuld natuurlijk.
Ik heb (had ) een zwart gat nadat ik een supervet kamp of een zalige vakantie achter de rug heb en dan drie dagen thuis zit om mijn kleren te wassen ofzo.
|
22/06/12 16:21
|
KissTheGun
|
ge kunt da ook altijd laten bleachen haha hihi hahahaha
nee
|
22/06/12 16:44
|
Autumnsbeing
|
Ik heb geen tijd om een zwart gat te hebben: voorbereiden voor kamp-kamp-vakantiewerk-herexamens-vakantiewerk
-unief begint terug.
|
22/06/12 16:56
|
manontjeh
|
Een zwart gat is veel gezegd, maar de eerste dag na mijn examenperiode heb ik toch altijd het gevoel "...ennnn wat doen we nu?"
Boerendorp is in mijn geval zeker wel van toepassing , ik ken hier dan ook nog eens weinig mensen van mijn leeftijd, pretty boring!
|
22/06/12 17:02
|
Fernando
|
I know that feel, al mijn vrienden wonen vrij ver, als in, ni makkelijk "effkes" te bereiken met het openbaar vervoer, dus ik dacht "ik blijf deze zomer in Leuven", maar da gaat denk ik niet veel verschil maken :' ) Maar ik ben tenminste nimeer in mijn boerendorp, nem.
|
22/06/12 17:03
|
MetalGirl
|
een zwart gat?
mijne agenda puilt uit. ik zou het liefst van al 3 maanden verlof willen nemen. ik weet zelfs niet wat eerst doen.
mijn zwart gat komt meestal pas na de zomer als alle zomerevenementen gedaan zijn en de festivals. in het begin van het jaar is er dan nog van alles van de studenten. maar dan komen de examens en dan ist gedaan. dan is het precies of een sociaal leven bestaat niet meer.
en nu heb ik dat ook wat. iedereen is of aan het studeren of fucking voetbal aan het kijken.
dus dat dieje voetbal maar rap gedaan is.
|
22/06/12 17:17
|
xGeertruix
|
ik heb dat ook altijd mah da gaat vlug voorbij eens de vakantie tegoei op gang is
|
22/06/12 17:42
|
Sstig
|
thuis zitten en niks doen is net tof
|
22/06/12 18:15
|
TMB
|
Wenen omdat de vakantie start...WTF.
Wacht maar tot je gaat werken...
20 a 32 dagen vakantie op 1 jaar tijd...
|
22/06/12 18:20
|
BeautifulLies
|
Ik ken dat gevoel wel een beetje. Zo die eerste dagen na de examens, terug naar huis in een stom dorp waar geen moer te beleven valt. Een hele dag een beetje in de zetel hangen en n's avonds het gevoel hebben dat je geen reet gedaan hebt. Gelukkig is dat bij mij maar drie dagen het geval
|
22/06/12 18:42
|
| |
|