| |
|
Ellun
|
Hey!
Morgenavond is het naar jaarlijkse gewoonte clubfeest. Dan wordt er eens goed gelachen met wat er het voorbije jaar allemaal is gebeurd.
Er kruipt natuurlijk wel heel wat tijd in de voorbereiding daarvan. Nu, ik heb gezegd dat als ik ergens mee kon helpen, ze mij altijd een opdrachtje mochten geven. Heb ik al spijt van, want ik zou echt niet weten hoe ik eraan moet beginnen!
Ik moet dus iets knutselen, hoedjes. Ik weet al hoe die er zouden moeten uitzien, maar geen idee hoe ik het moet maken... Iemand moet kabouter Tetter spelen, daarvoor vouw ik gewoon een hoedje uit krantenpapier, simpel. Er is ook een kabouter Flik, zetten we gewoon een kegel op het hoofd. Maar dan zou ik ook een soort vogelnestje moeten maken om op iemand zijn hoofd te zetten. Hoe in godsnaam begin ik daaraan?! En kabouter Appel zou een appel op zijn hoofd moeten hebben. Dat moet natuurlijk geen echte zijn, liefst zelfs niet.
Hebben jullie ideetjes om zo'n vogelnestje of een appel in mekaar te knutselen? Ik heb deze namiddag en morgenvroeg nog wel wat tijd om dat in elkaar te steken, maar ik ben er liever ook geen uren aan bezig...
|
22/06/12 11:33
|
LauraEatsWorld
|
Voor dat vogelnest kunt ge zo van die plooibare takken pakken, dan kunt ge ne cirkel maken als basis en lijmt ge met een lijmpistool ofzo daar takjes aanvast, zo een beetje door elkaar. Dat geeft wel ongeveer het effect van een vogelnest.
|
22/06/12 11:40
|
zoeterdanhoning
|
voor die appel kunt ge zo 3 of 4 appels uit origami maken (zo platte dan) en dan vastmaken met plakband aan elkaar dat ge een soort 'kroon' krijgt, ma dan met appels?
|
22/06/12 11:41
|
tigersushii
|
ga ne zo'n zachte bal kopen en knipt daarin tot da op een appel lijkt. Of hangt der gewon een stokje aan me een groen papieren blaadje. En vanonder maakt ge een gat zoda er een hoofd in past.
|
22/06/12 11:48
|
lean
|
beetje laat als dat tegen morgen is hoor :' )
|
24/06/12 19:19
|
HarrietTubman
|
beetje laat als dat tegen morgen is hoor :' )
te laat? Ze had nog een avond-nacht-morgen-middag-eventueel avond.
Duidelijk nog nooit iets lastminute moeten afmaken.
|
25/06/12 18:56
|
lean
|
te laat? Ze had nog een avond-nacht-morgen-middag-eventueel avond.
Duidelijk nog nooit iets lastminute moeten afmaken.
ik doe kleuteronderwijs, dus euh jawel ze .. en papier mache droogt echt niet op een avond/nachtje, tenzij ge hem keidun laat, maar dan hebt ge stevigeid 0,0
|
06/08/12 20:51
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|