| |
|
princesnx3
|
Hey,
ik ben mss aan't twijfelen om volgend jaar een andere richting te doen. En zoals de titel al zegt is dit dus 'agogische wetenschappen/agogiek'. Zijn er hier toevallig mensen die dit volgen?
Ik heb al wa info opgezocht op het internet, maar da's toch nog altijd anders als iemand daar over spreekt die dat echt doet.
Dus als je deze richting zou doen, reageer maar gerust wat minder goed/zeer goed is aan de richting..
Alvast bedankt!
|
20/06/12 19:08
|
OforsakenO
|
kan je geen mail sturen naar de scholen die dat aanbieden? eventjes vragen voor meer info van lectoren/studenten/departementshoofd of wie dan ook?
want hier krijg je blijkbaar niet zo heel veel reactie
|
21/06/12 19:33
|
MalleSander
|
Mijn nichtje volgt dat in Brussel, die zal u met meer dan plezier daarover vertellen. Ik zal het eens vragen aan haar, dan kunt ge dat op fb eens bespreken ofzo.
|
22/06/12 06:16
|
birmir
|
Ik volg agogiek! Het is heel leuk, maar vaag! Het blijft best breed (Sociaal, cultureel, onderwijskundig, vrije tijd) en is een mix van veel dingen, waardoor er minder verdieping is.
|
03/07/12 12:23
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|