Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
02/09/14 20:48
Online: 53
Naam : 
           Login : 
 Help

Lifestyle «    ( 1 / 5 )    »
hoe lookgeur uit haar krijgen?

Dalliance

Ik ben eergisteren gedoopt en heb een hele zak lookpoeder op mijn hoofd gekregen, met als gevolg dat ik na enkele grondige douchkes nog steeds een doordringende lookgeur in mijn haar heb.

Ik heb net dreft geprobeerd en da heeft al niet gewerkt...
Dus is er iemand dat uit eigen ervaring weet hoe ge dit het beste eruit krijgt? helppp
26/10/11 19:13
pijlbord

De beste oplossing is u gewoon niet laten dopen (ja, ge wist dat die opmerking ging komen he).

En als ik een rondruik in de aula dan kan ik u vertellen dat die lookgeur zo'n goeie twee maanden merkbaar blijft. Langer bij sommige mensen.

Dus yeah, geniet van uw lidmaatschap, stinker.
26/10/11 19:17
Dalliance

De doopmeesters hadden ons op voorrand verzekerd dat er geen look ging gebruikt worden omdat het nie meer mocht, basterds
26/10/11 19:19
Pejer

Quote door Dalliance
De doopmeesters hadden ons op voorrand verzekerd dat er geen look ging gebruikt worden omdat het nie meer mocht, basterds

Ja, want die moet ge geloven...

Uw haar afscheren kan helpen maar daar zijt ge natuurlijk weinig mee.
26/10/11 19:23
dandylullaby

Quote door pijlbord
De beste oplossing is u gewoon niet laten dopen (ja, ge wist dat die opmerking ging komen he).

En als ik een rondruik in de aula dan kan ik u vertellen dat die lookgeur zo'n goeie twee maanden merkbaar blijft. Langer bij sommige mensen.

Dus yeah, geniet van uw lidmaatschap, stinker.

mooi :p
26/10/11 19:23
Sstig

zo veel werk seg
26/10/11 19:28
Avaritia

Ik heb eens ergens gehoord dat als je je haar wast met melk de geur al heel fel mindert.

En nog een tip voor de mensen die nog gaan gedoopt worden. Smeer je haar in met olijfolie, daardoor trekt de look(geur) veel minder in je haar en reuk je het nog 'maar' 2 weken ong. Het is natuurlijk geen zicht want je haar is dan mega vettig. Maar de reuk is minder he :p

Aleja, als ik mijn leerkracht van nw moet geloven. :p

26/10/11 19:30
Dalliance

jaja menneke
26/10/11 19:35
Dalliance

Quote door Avaritia
Ik heb eens ergens gehoord dat als je je haar wast met melk de geur al heel fel mindert.

En nog een tip voor de mensen die nog gaan gedoopt worden. Smeer je haar in met olijfolie, daardoor trekt de look(geur) veel minder in je haar en reuk je het nog 'maar' 2 weken ong. Het is natuurlijk geen zicht want je haar is dan mega vettig. Maar de reuk is minder he :p

Aleja, als ik mijn leerkracht van nw moet geloven. :p

Haha oke dan zal ik olie eens proberen, merci :p
26/10/11 19:36
ikbenfluffy

die zegt toch dat die olie op voorhand moet -_-
26/10/11 19:40
Avaritia

Nene, die olie moet je op je haar smeren VOORDAT je gedoopt word, haha.
Maar ik heb ook eens ergens gelezen dat je eerst je haar moet nat maken met warm water.
Daarna altijd insmeren met melk, daarna terug uitspoelen, weer met melk etc etc.
Daarna wassen met citroensap paar keer
En daarna gewoon met shampoo. Maarja, er zijn zoveel theorieŽn over. Dus ik weet niet of dat werkt.
26/10/11 19:41
Dalliance

oei ja, verkeerd gelezen :$
26/10/11 19:41
stagnation

hahahahahaha eigen schuld dikke bult!!!
26/10/11 19:42
Dalliance

haha true :D maar misschien zijn er nog wel mensen op noxa die hier ervaring mee hebben dus wieweet, het is't proberen waard :)
26/10/11 19:44
Matva

stinken zult ge!
26/10/11 19:44
stagnation

sowieso!
26/10/11 19:47
LostInConfusion

Haar wassen met tomatensap heb ik al vaak gehoord.

En mijn zus zei dat het hielp als ze in de sauna geweest was (nuja infraroodcabine), precies alsof de lookgeur uit haar haar gezweet was :' ).

En eigenlijk had je je haar eerst moeten wassen met koud water, maar daar is het nu te laat voor :) . Maar toch een tip voor diegenen die nog gaan volgen.
26/10/11 19:48
Nandini

Ik ben gedoopt & mijn haar heeft ook weken gestonken.

Nadeel: ge stinkt.
Voordeel: nooit volk naast u op de bus op tram & bij mensen die mij niet aanstonden, zwierde ik is goe me men haar int rond tot die stonden te kokhalzen. I loved it :D

Neem da erbij he seg, ge gaat die geur er echt niet uitkrijge!
& ge hebt het waarschijnlijk al ondervonden, maar als u haar nat wordt, gaat het nog harder stinke. Dus tof als een regenbui is & ge geen paraplu bij hebt :p
26/10/11 20:05
Wat

:( You're fucked.

Ik gebruik heel vaak droogshampoo, en khebbet gevoel da der daardoor wel sneller uitging (of in ieder geval minder geur gaf) dan bij andere mensen. Mss zo proberen?
26/10/11 20:11
Dipsauce

Ik heb gehoord dat het al veel minder is als ge u haar wast met bloed. Of met kak.
26/10/11 20:11
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2014 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019265 seconden.