|
| |
mushaboom
|
In navolging van Paris, Je T'Aime een mozaïekwerk van verschillende gerenommeerde regisseurs met als rode draad New York. Elf segmenten die elk de liefde en het drama centraal stellen.
Geregisseerd door Yvan Attal, Allen Hughes, Shunji Iwai, Wen Jiang, Joshua Marston, Mira Nair, Natalie Portman, Brett Ratner, Fatih Akin, Randall Balsmeyer en Shekhar Kapur.
Ik sta even stil bij deze "topcast":
Cast:
Andy Garcia
Natalie Portman
Bradley Cooper
Shia LaBeouf
Christina Ricci
Blake Lively
Robin Wright Penn
Orlando Bloom
Rachel Bilson
Ethan Hawke
James Caan
Julie Christie
Hayden Christensen
En dan ben ik er wss nog een paar vergeten. Nu het zijn zo allemaal " segmenten " die een "ode" brenge naan NY city. Ik vond er nix aan, de segmenten hangen niet samen, het verhaal begint amper tussen personages of het is weer gedaan en men springt naar het volgende fragment.
Ik had meer zoiets verwacht gelijk "love actually" of eender.
Je zag gewoon de verschillende culturen in NY en wat nice scenery.
Maar voor het verhaal moet je het dus niet doen. Film is al eventjes uit in amerika. Imdb zegt me dat hij de 24ste februari hier uit komt.
Ik hoop dat Valentine's day met ook zo'n topcast meer te bieden heeft (toch voor dat genre)
Trailer
Nuja, ik zou mijn geld er niet aan verspillen als ik u was
Wat zegt u ervan?
|
09/02/10 14:22
|
Morthagg
|
Lol. Ik ken 5 namen uit die "topcast".
En ik weet van 2 uit het hoofd hoe ze eruit zien.
Was toch niet van plan daar geld aan uit te geven.
Melige troep.
|
09/02/10 14:38
|
metalmilitia90
|
nog niet gezien, maar stukjes van paris, je t'aime vond ik anders zeker wel de moeite.
|
09/02/10 14:43
|
deSpaanseRente
|
Paris Je 't aime was wondermooie cinema, maar die had dan ook een pak meer indrukwekkende namen qua regisseurs en acteurs..
Dit ziet er mij maar een flauw afkooksel uit
|
09/02/10 14:45
|
Vluchtig
|
Kweetnie, uit die trailer valt niet zoveel op te maken. Nuja, Orlando Bloom is toch een pluspunt
|
09/02/10 16:05
|
mushaboom
|
Ahja, al die acteurs spelen ongeveer 4 tot 7 min max in de film..
Daarmee de "topcast" tussen aanhalingstekens, nu ik kende er wel veel van, dus voor mij was het wel een redelijk bekende cast
|
09/02/10 16:07
|
Niet
|
ik vind het niet echt een topcast, het zijn bekende namen ja maar dat wil niet zeggen dat ik ze allemaal even graag zie acteren
misschien ga ik wel eens een kijkje nemen, misschien ook niet, als ik tijd heb...
|
09/02/10 17:36
|
BattleJayRoyale
|
Waw, maar 5 namen kennen ...
Ik ken ze allemaal hoor.
|
10/02/10 02:58
|
MagnificentSeven
|
Qua cast en regisseurs is Paris Je T'aime al beter
|
10/02/10 11:25
|
ikbenlara
|
u recensie slaagt op de ballen
|
10/02/10 17:17
|
mushaboom
|
tis ook geen echte recensie e, ik ken nix van filmperspectieven en camerastandpunten en stuff, ik vond het verhaal gewoon op zich op nix trekken.
u mag altijd uwen eigen ongezouten mening / recensie mededelen!
|
10/02/10 18:44
|
ParsAvecMoi
|
Ehm, zo'n films hebben geen verhaal. Ik denk dat ge idd beter naar love actually gaat kijken...
Nu, de regisseurs lijken mij toch veel minder straf dan paris je t' aime (kan ook bijna niet anders). Natalie portman die zelf regiseert?
|
10/02/10 21:05
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| | |