|
| |
yanayana
|
Dag iedereen,
Ik ben een studente journalistiek aan de Artevelde Hogeschool in Gent. Ik werk aan mijn afstudeerproject over 'volwassenheid bij jongeren'.
Ik ben opnieuw op zoek naar een interviewee:
Ik zoek een jongere (tot 23 jaar) die een alcoholverslaving heeft of heeft gehad en daarvoor in behandeling is of is geweest.
Ik wil van deze persoon graag een face-to-face interview afnemen. Het interview wordt niet gepubliceerd en anonimiteit is bespreekbaar.
Deze zoektocht is niet evident, daar ben ik me van bewust, maar ik raadpleeg alle mogelijke middelen om toch iemand te vinden.
Als je zelf in aanmerking komt of iemand kent die in aanmerking komt, aarzel niet om mij een berichtje te sturen. Bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Yana
|
09/02/10 13:23
|
DenHeld
|
Ik ken er zo wel, maar zou het nie beter zijn als ge is zo'n instelling gaat bezoeken dan?
|
09/02/10 13:52
|
hoetoevallig
|
Maak om te beginnen een onderscheid tussen alcoholmisbruik en afhankelijkheid.
Jij zoekt blijkbaar iemand die afhankelijk is geweest of nog in behandeling is.
|
09/02/10 13:53
|
jesss
|
kan jij misschien in't vervolg alle dingen in één topic zetten? Dat zou leuker zijn
en inderdaad ga eens langs een instelling ofzo? daar zit een hele bron aan potentiële interviewee's
|
09/02/10 13:58
|
yanayana
|
@ DenHeld: Ik heb uiteraard al enkele instellingen gecontacteerd. Zij willen vaak helemaal niet helpen of beloven het rond te vragen. Nog geen succes tot nu toe, maar ik blijf uiteraard instellingen contacteren en morgen ga ik opnieuw bij een instelling langs.
@Hoetoevallig: Is het niet duidelijk wat ik zoek?
@Jesss: Als ik alle topics bijeen zet, wordt het wel erg onoverzichtelijk
|
09/02/10 14:05
|
jesss
|
bwa..
ik zoek:
- iemand die een relatie heeft met een oudere man
- iemand die aan plastische chirurgie gedaan heeft
- iemand die aan alcohol veslaafd is (geweest)
- ...
toch overzichtelijk?
|
09/02/10 14:30
|
yanayana
|