|
| |
yanayana
|
Dag iedereen,
Ik ben een studente journalistiek aan de Artevelde Hogeschool in Gent. Ik werk aan mijn afstudeerproject over 'volwassenheid bij jongeren'.
Ik ben opnieuw op zoek naar een interviewee:
Ik zoek een jongere (tot 23 jaar) die een alcoholverslaving heeft of heeft gehad en daarvoor in behandeling is of is geweest.
Ik wil van deze persoon graag een face-to-face interview afnemen. Het interview wordt niet gepubliceerd en anonimiteit is bespreekbaar.
Deze zoektocht is niet evident, daar ben ik me van bewust, maar ik raadpleeg alle mogelijke middelen om toch iemand te vinden.
Als je zelf in aanmerking komt of iemand kent die in aanmerking komt, aarzel niet om mij een berichtje te sturen. Bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Yana
|
09/02/10 13:23
|
DenHeld
|
Ik ken er zo wel, maar zou het nie beter zijn als ge is zo'n instelling gaat bezoeken dan?
|
09/02/10 13:52
|
hoetoevallig
|
Maak om te beginnen een onderscheid tussen alcoholmisbruik en afhankelijkheid.
Jij zoekt blijkbaar iemand die afhankelijk is geweest of nog in behandeling is.
|
09/02/10 13:53
|
jesss
|
kan jij misschien in't vervolg alle dingen in één topic zetten? Dat zou leuker zijn
en inderdaad ga eens langs een instelling ofzo? daar zit een hele bron aan potentiële interviewee's
|
09/02/10 13:58
|
yanayana
|
@ DenHeld: Ik heb uiteraard al enkele instellingen gecontacteerd. Zij willen vaak helemaal niet helpen of beloven het rond te vragen. Nog geen succes tot nu toe, maar ik blijf uiteraard instellingen contacteren en morgen ga ik opnieuw bij een instelling langs.
@Hoetoevallig: Is het niet duidelijk wat ik zoek?
@Jesss: Als ik alle topics bijeen zet, wordt het wel erg onoverzichtelijk
|
09/02/10 14:05
|
jesss
|
bwa..
ik zoek:
- iemand die een relatie heeft met een oudere man
- iemand die aan plastische chirurgie gedaan heeft
- iemand die aan alcohol veslaafd is (geweest)
- ...
toch overzichtelijk?
|
09/02/10 14:30
|
yanayana
|
@ Jesss: Ja haha, maar ik bedoel dat de reacties onoverzichtelijk worden, wie op welk zoekertje reageert en dergelijke.
|
09/02/10 14:49
|
EARGASM
|
give it a lick..
|
09/02/10 15:20
|
jesss
|
@ Jesss: Ja haha, maar ik bedoel dat de reacties onoverzichtelijk worden, wie op welk zoekertje reageert en dergelijke.
ok dan
|
09/02/10 16:57
|
Mokeponn
|
Hebt gij daarvoor nu speciaal een noxa-account aangemaakt? : /
|
09/02/10 17:49
|
nathfuckingthrone
|
ik heb wel een tijdje elken dag alcohol gedronken ma ofdak echt ni zonder kon da wetek nie
ale als ik ni op cafe ging dronk ik thuis niet
dus ale echt verslaafd kunde nie noemen denk
kben in de kliniek beland in die tijd
ik dronk op een week 2-3 flessen tequila
met drugsverslaving kon ik wel helpen
|
09/02/10 19:24
|
pijlbord
|
Zeg, hoeveel topics hebt gij al aangemaakt om mensen te ronselen voor uw opdrachtjes?
Leren ze u geen andere bronnen dan het internet gebruiken op uw school ofzo?
|
09/02/10 20:00
|
Semiha
|
wat is mis met noxa gebruiken voor je opdrachtjes? als er mense bereid zijn om deel te neme is dat toch hun zaak en ni de uwe?
|
09/02/10 20:04
|
pijlbord
|
Het valt mij gewoon op dat er de laatste tijd enorm veel topics zijn van dit type. Ik stoor er mij aan. Ik mag dat zegge, op een respectvolle manier.
Dat is hoe een forum werkt, enzo..
|
09/02/10 20:08
|
Semiha
|
ja tuurlijk mag je dat zeggen, ma ik vind zo'n commentaar onnodig, als ik bij elke topic waar ik me aan stoor (dat zijn er veel) dat ga vermelde is dat ook onnozel, tja, waarom leest/bezoekt ge zo'n topic dan?
achja
|
09/02/10 20:14
|
DinosaurKiller
|
Mijn ma beweert dat ik verslaafd bent en wordt kwaad als ik thuis een pintje pak.
Dunno, ik zuip gewoon veel, buh en dan.
|
09/02/10 20:17
|
GretchenRoss
|
Kunt ge dat nu niet allemaal in één topic zetten??
|
09/02/10 20:18
|
pijlbord
|
@ semiha
Ja, kijk. Zo drie ( vier? ) keer een zelfde topic aanmaken ( ik zoek.. ) terwijl ge dat ook in één topic kunt zetten en dan ook nog is een leeg profiel hebben. Noem mij zot, maar ik vind dat een beetje onbeleefd.
|
09/02/10 20:26
|
| | |