19/03/10 04:52     Online: 10   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Noxa is één van de weinige profielsites met absoluut geen storende irritante reclame, en met een actieve controle om alles aangenaam te houden.

Als je je nu registreert , kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen. Je kan er ook op zoek gaan naar mensen van je school of andere vrienden die je al zou kennen.

Gezocht «    ( 1 / 1 )    »
cursus familierecht (opgelost)

MetalGirl

voila
ik zoek dus een cursus familierecht van iemand die rechten gestudeerd heeft en die dus niet meer nodig heeft.
09/02/10 02:44
ilseDeZwakke

zoek eens op uw school zelf
meestal verkopen er daar wel mensen die.
09/02/10 08:48
nimmegeers

Zit MetalGirl dan nog op school?
09/02/10 09:02
SoftIce

Van prof. Senaeve?
09/02/10 10:05
Vluchtig

eekhoorn heeft dat misschien
09/02/10 10:44
MetalGirl

ik zit inderdaad niet op school,
anders had ik dat daar inderdaad zelf gevraagd. zover kon ik nog redeneren
09/02/10 11:51
MetalGirl

SoftIce maakt niet uit van welke prof als het maar bruikbaar is en van België
09/02/10 11:51
ilseDeZwakke

ah dat wist ik dus niet he
Ik nam aan dat je dat nodig had voor school, 2e semester begint net, ...
09/02/10 12:56
MetalGirl

ha nee niet voor school. ik wil dat gewoon is bestuderen enzo aangezien ik het komende semester niks te studeren heb. en ik geraak niet meer verder met het wereld wijde web
09/02/10 13:24
overjoyedretard

Je kan eventueel ook eens gaan zien in een bibliotheek, of een tweedehandsboekenwinkel zoals de slegte.

Ik weet niet wat ge juist wilt bereiken, maar anders zou ik u eventueel gewoon "inleiding tot het recht" door Bouckaert aanraden. Da's heel toegankelijk, bevat een goede basis en al een redelijk deel familierecht. Dat van Bouckaert kunt ge wel vrij gemakkelijk terugvinden in de bib/2ehandswinkel
09/02/10 15:06
MetalGirl

ha ok bedankt zal zeker is in de slechte gaan kijken
10/02/10 18:07
MetalGirl

ok ondertussen iemand op noxa gevonden die er nog had. bedankt!
10/02/10 19:54
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring