18/03/10 23:51     Online: 199   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Creatief «    ( 1 / 1 )    »

TyphuZ

Je ogen
staal
Kijk in me

laat jezelf zien
lach me uit in m'n gezicht
ik heb alle controle
ik mag je niet verliezen

Ga niet te ver of je verliest me
laat me naar je staren
laat de endorfine's m'n lichaam overnemen

laat me dromen
laat me zijn

Ik zal krabben als je jeuk hebt
En weg gaat alle lol, na wat alcohol
ik kan het niet vertikken, als jij begint te prikken

Maar het is een noodzakelijk kwaad
Het is m'n enige goede daad
09/02/10 00:04
rudi

dat gerijm in de voorlaatste strofe vind ik om één of andere reden leuk, ook al is 't zo simpel en speels
die kwaad en daad op het einde vind ik er dan weer nét iets teveel aan
09/02/10 00:14
TyphuZ

Ghoh, ik heb er eigenlijk niet veel aandacht aan besteed om alles te ontleden (al had ik dat beter wel gedaan, zeker omdat het m'n eerste ding hier op noxa is)
Bedankt voor de opmerking, ik zal de volgende keer meer tijd besteden aan de kwaliteit etc

09/02/10 00:18
rudi

ah maar dat zijn dingen die ge wellicht spontaan moet doen, ik bedoel heus niet dat ge het moet herlezen en erin schrappen en vervangen enzo
ah ik wist niet of het de 1ste keer was, gezien uw voorgaande profielen
in het begin is het logisch dat ge allerlei dingen op mekaar wilt rijmen, na verloop van tijd hebt ge die allemaal al ooit gedaan en wordt het vanzelf grilliger en soms verrassender
maar er teveel bij gaan nadenken moet ge niet doen vind ik
09/02/10 00:24
TyphuZ

Quote door rudi
ah maar dat zijn dingen die ge wellicht spontaan moet doen, ik bedoel heus niet dat ge het moet herlezen en erin schrappen en vervangen enzo
ah ik wist niet of het de 1ste keer was, gezien uw voorgaande profielen
in het begin is het logisch dat ge allerlei dingen op mekaar wilt rijmen, na verloop van tijd hebt ge die allemaal al ooit gedaan en wordt het vanzelf grilliger en soms verrassender
maar er teveel bij gaan nadenken moet ge niet doen vind ik

Ik schrijf wel tamelijk vaak dingen, maar meestal zijn ze te persoonlijk of niet passend voor op noxa.
Dit was tamelijk spontaan, maar ik focuste me op een bepaald punt wel even op het gerijm e.d.
Normaal rijm ik niet, enkel als iets sarcastisch is durf ik dat wel te doen mja.
Next time better
09/02/10 00:28
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring