22/03/10 07:22     Online: 52   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Noxa is één van de weinige profielsites met absoluut geen storende irritante reclame, en met een actieve controle om alles aangenaam te houden.

Als je je nu registreert , kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen. Je kan er ook op zoek gaan naar mensen van je school of andere vrienden die je al zou kennen.

Muziek «    ( 1 / 3 )    »
Them Crooked Vultures - CD !

Ayel

Wie heeft hem?
Wat vinden jullie ervan?

Ik heb ze niet kunnen zien op pkp, wegens herexamens (hooray!). Na de CD te beluisteren vind ik dat plots niet meer zo erg. Buiten hier en daar een zeer catchy deuntje, vind ik er niet veel in zitten. Leuke achtergrond muziek...
19/11/09 00:23
RebornSynyster

wat ik er van heb gehoord valt mee, niet slecht maar ook niet wauw
teveel invloeden van elks eigen band vind ik, maar ik heb dan ook nog ni alles gehoord
19/11/09 00:28
J72826

Inderdaad, niet wauw.
Maar zeker ook niet slecht!
Is nogal hit & miss, staan zeer goede, maar ook zeer zwakke nummers op
19/11/09 00:41
littledeath

Ik vond de eerste x dat ik het album luisterde het ook niet geweldig. Maar nu ben ik van mening veranderd.. Staan meer topnummers op dan ik eerst dacht
19/11/09 00:47
guntherhardcore

Allemaal supermuzikanten maar als band toch niet. Vind de cd toch maar te gewoontjes.
19/11/09 01:03
Spermasoldaat

Wat wennen, heb nog niet echt de kans gehad om er aandachtig henne te luisteren.
19/11/09 01:03
sylfetje

ik ben nooit fan van superbands... dus ook niet van deze...
19/11/09 02:14
atleastwetried

kheb em denk ik een 14 keer geluisterd. Beestig goed vind ik. Binnen het genre sterk en soms zelfs een beetje vernieuwend!
19/11/09 04:03
filiberke

tis ne cd die ge eerst een paar keer goed moet beluisteren ma tis zeker nie slecht
19/11/09 10:28
GreenMachine

Goei nummers, maar zwaar overproduced. Op pukkelpop klonk het allemaal veel ruiger.
19/11/09 10:31
ThornWithin

ik heb 'm, zeer goeie cd !
19/11/09 10:45
whynot2000

ik dacht dat dit terug naar de roots van de desert sessions ging gaan, dat alles zou klinken als die 14sec filmpje dat op youtube stond... jammer
19/11/09 11:10
GinoDaktaryn

Maar Dave Grohl maakt dan ook alleen nog maar sucky popmuziek voor onozele lijstjes als de afrekening. De eerste foo fighters cd was goed, maar voor de rest vind ik het toch maar flauw.

Josh Homme eigenlijk zowat idem. Hoe stoer queens of the stone age-fans zichzelf ook vinden, vroeger was hij echt Veel Beter. Kyuss ftw!

TCV is in ieder geval beter dan het waanzinnig slechte Eagles of Death Metal.
19/11/09 11:37
webite

Valt me heel hard tegen eigelijk.
19/11/09 11:49
killedbypokemon

Ik vind de cd zeker wel cva.
19/11/09 12:09
Ludakriz

Rechtoe rechtaan, meer moet dat niet zijn. Drie gevestigde rockwaarden moeten toch niets totaal nieuw gaan uitvinden om goede muziek te maken, vind ik. Heerlijke grooves in de nummers en geen tijd voor gezever. Goei album.
19/11/09 12:58
anymouse

ah hij is al uit...
dan zal ik eens gaan kijken!!!

Want ik vond ze op pkp echt subliem en de cd (die ik al half op youtube heb kunnen luisteren) staat mij ook al aardig aan!
dus ga ik em eens kopen!

en ik ben eigenlijk ook wel eens benieuwd wnnr ze nog eens naar belgie komen!!!!!

en wtf? is er mis met eagles of death metal????
die zijn super goed!!
19/11/09 13:13
lordomega

da's verdomd goeie muziek.
19/11/09 14:02
ApriliaRacing

Quote door GinoDaktaryn
Maar Dave Grohl maakt dan ook alleen nog maar sucky popmuziek voor onozele lijstjes als de afrekening. De eerste foo fighters cd was goed, maar voor de rest vind ik het toch maar flauw.

Josh Homme eigenlijk zowat idem. Hoe stoer queens of the stone age-fans zichzelf ook vinden, vroeger was hij echt Veel Beter. Kyuss ftw!

TCV is in ieder geval beter dan het waanzinnig slechte Eagles of Death Metal.

Oei oei, dan hebt gij het mss over een andere band.
Want de eagles of death metal zijn goed!
19/11/09 14:18
steven09

De cd is wel goe en hij groeit wel naarmate ge hem meer opzet
superbands zijn wel leuk, maar niet nodig...
en eodm zijn echt wel goed!
19/11/09 14:35
«    ( 1 / 3 )    »

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring