Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Facebook-balk onderaan : 42 reacties (1/3) [Internet]

Facebook-balk onderaan

11/11/09 09:39
Ik veronderstel dat velen onder jullie een facebook hebben?
Wel de laatste zijn heb ik het probleem dat die balk onderaan waar je berichten op verschijnen niet meer zichtbaar is.
Ligt het aan fb of heb ik me ergens misklikt?
Het zou wel handig zijn moet ik die weerhebben ;)


Marieke x
11/11/09 09:44
Soms heb ik dat ook, maar dat komt dan wel weer terug als ik eens herlaad
11/11/09 09:49
kodachrome
vanaf het moment dat ze dat stom systeem van "live-overzicht" hebben ingevoerd werkt er niet veel meer op facebook. als ik inlog, krijg ik zelfs vaak een leeg overzicht en dan moet ik bovenaan op "nieuwsoverzicht" klikken zodat het "live-overzicht" tevoorschijn zou komen. begrijpen wie begrijpen kan :s

en zoals je zelf al zei, verschijnt die balk onderaan ook veel minder. mijn truk is gewoon om naar m'n eigen pagina te gaan. als hij daar niet verschijnt, dan refresh ik eens en dan kom hij meestal wel tevoorschijn :p als ik dan eindelijk m'n balk heb, wil ik m'n chat openen... maar dan werkt dat weer niet :p conclusie: facebook is eigenlijk maar bagger! :' )
11/11/09 09:56
quote door
vanaf het moment dat ze dat stom systeem van "live-overzicht" hebben ingevoerd werkt er niet veel meer op facebook. als ik inlog, krijg ik zelfs vaak een leeg overzicht en dan moet ik bovenaan op "nieuwsoverzicht" klikken zodat het "live-overzicht" tevoorschijn zou komen. begrijpen wie begrijpen kan :s

en zoals je zelf al zei, verschijnt die balk onderaan ook veel minder. mijn truk is gewoon om naar m'n eigen pagina te gaan. als hij daar niet verschijnt, dan refresh ik eens en dan kom hij meestal wel tevoorschijn :p als ik dan eindelijk m'n balk heb, wil ik m'n chat openen... maar dan werkt dat weer niet :p conclusie: facebook is eigenlijk maar bagger! :' )

Ik heb net hetzelfde voor.
Of zo gewoon het logo van fb bovenaan en voor de rest een lege pagina.
Goed gedaan facebook! Wat een prachtvernieuwing:|
11/11/09 11:04
MetalGirl
ik heb ook hetzelfde als kodachrome. ik gebruik dat nu gewoon nog amper. echt al dieje zever der op.
11/11/09 11:19
Bij mij is het ook hoor die balk onderaan is er vaak niet meer :/ lastig wel... dus het ligt niet aan jou :)
11/11/09 11:50
DaysOfRegret
damn beseffe jullie wel wat voor een gigantische code lijsten FB moet doorzoeken altijd, als zij een bug hebben is het niet op 1, 2, 3 gefixt geef hen eens wat tijd.
tis niet dat ge rap op een knopje moet duwen en hupla gefixt...

bashen op facebook klinkt echt idioot no offence.
11/11/09 12:02
Phase2
Als ge geen live overzicht meer wilt, moet ge gewoon zo bij nieuwsbericht,pagina's etc(vanboven links) op meer klikken en statusupdates bovenaan slepen.
11/11/09 12:06
MetalGirl
DaysOfRegret: dat is dan hun eigen schuld want niemand heeft gevraagd omdat nog bomvoller te steken.maar swat ge zult wel gelijk hebben
11/11/09 12:20
Bij mij werkt het over het algemeen beter dan voor de verandering.
Ervoor had ik vaak dat ik geen foto's en dergelijke kon zien omdat 'het tijdelijk buiten dienst' was ofzugget.
11/11/09 12:43
Scratchcardglory
facebook is neig verslechtert
11/11/09 12:48
Ligt aan facebook, bugs tot en met op die site
11/11/09 12:55
Ik kan zelf gene status posten :|
11/11/09 12:56
arbitterr
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad :)
misschien ligt het aan de browser?
11/11/09 12:59
MetalGirl
Fmh dat heb ik ook. maar als ge naar u eigen pagina gaat dan gaat dat wel. allé bij mij toch. ik kan dat alleen niet op de startpagina
11/11/09 13:22
quote door
Fmh dat heb ik ook. maar als ge naar u eigen pagina gaat dan gaat dat wel. allé bij mij toch. ik kan dat alleen niet op de startpagina

bij mij ook niet :/ zal nog eens proberen
11/11/09 13:24
Extraction
quote door
Ik kan zelf gene status posten :|


Ik heb momenteel hetzelfde probleem, maar ik vind dat facebook laatste tijd zelf al heel traag is met laden en dergelijke.
11/11/09 13:25
Amnesys
Djeezes, bende weners.

Ga naar uw eigen profiel en verander daar uw status, als het dan toch zo belangrijk is.
11/11/09 13:57
hwi
Er wordt aan gewerkt. Als ge het beter kunt mag je zelf altijd de oplossing gaan voorstellen hé.
11/11/09 14:21
khad al probleme me fb voor da live overzicht zelle
online kome op rustige uren mss? :p