17/03/10 03:24     Online: 14   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
sneltoetsen installeren

prullenbak

Ik heb dus mijn laptop laten formatteren en er windows 7 laten opzetten
het probleem nu dus is dat alle sneltoetsen niet meer werken( alles met de "fn" knop, andere extra knoppen)
heeft iemand een idee hoe ik dit terug kan activeren? zoals het geluid via die toetsen...

tzou echt heeel fijn zijn als iemand dit wist...
07/11/09 20:03
hwi

ge gaat wss drivers nodig hebben die bij uw laptop zitten.
(ge kunt die vast ook ergens gewoon downloaden ze)
07/11/09 20:10
whynot2000

welk merk is je laptop?
07/11/09 20:29
RavinRed

Ik heb da bij mijn sony ook. De Fn+F2 = mute, die werkt wel, maar al de rest van mijn scherminstellingen niet! zeer raar, nujah, ik heb er ook nog ni echt moeite in gestoken om het op te lossen.
07/11/09 20:32
prullenbak

@ hwi: ik weet da, ben ik net achter gekomen, maar daar moet je blijkbaar voor betalen...
@ whynot2000: asus m51s
07/11/09 20:54
whynot2000

Quote door prullenbak
@ hwi: ik weet da, ben ik net achter gekomen, maar daar moet je blijkbaar voor betalen...

lol, dat kan toch niet, je hebt de laptop gekocht.
zoek nog eens op die site of je niet kan aanmelden met een code die op de laptop staat ofzo.

anders moeten er wel een paar installatie-CD's bij uwe laptop zitten, als ge die nog ni hebt weggesmete kunt ge die is probere. a ge die wel hebt weggesmete verdient ge uw knoppen niet terug te krijgen .
07/11/09 21:32
prullenbak

whynot2000, er stond eerst vista op mijn laptop en ik ben de installatie cd kwijt..
dus deed ik deze binnen bij de winkel waar ik em kocht om er dan maar windows7 op te laten zetten
nu hebben ze daar blijkbaar niet alle drivers opgezet en moet ik deze maar zelf zien te vinden
als e op de site van asus kijkt krijgt ge altijd ne link van een programma waarmee ge da allemaal mee kunt downloade ma das tegen betaling
07/11/09 21:55
Phase2

Normaal gezien moet ge dan ergens uw code van uwe laptop invoeren en daaraan kunnen ze zien dat ge legit zijt. En dan kunt ge normaal downloaden. Als ik er aan denk en zin heb zal ik straks eens kijken.
07/11/09 23:02
whynot2000

tuurlijk hebben ze daar niet alle drivers opgezet, die mensen weten niet alles over de hardware van uwe computer e? de cd kwijtspelen... tss...
één ding da ge altijd zou moeten bijhouden, en wat speelt toch iedereen steeds weer kwijt?
08/11/09 00:47
whynot2000

ik kan zelfs ni vinden waar ik zou moeten betalen voor drivers te downloaden...
http://support.asus.com/download/download.aspx ?SLanguage=en-us
klik is op de flitsende groene knop
08/11/09 00:55
prullenbak

Quote door whynot2000
ik kan zelfs ni vinden waar ik zou moeten betalen voor drivers te downloaden...
http://support.asus.com/download/download.aspx ?SLanguage=en-us
klik is op de flitsende groene knop

moest de flitsende knop nu eens werken...
08/11/09 07:58
mathiasclaeyssinaai

32 bit of 64 bit? (da ziet ge bij de eigenschappen van deze computer)
In internet explorer werkt de flitsende knop wel ze
08/11/09 11:51
Truckster

Ik had dat al van day one. Had er eigelijk mee terug moeten gaan.
08/11/09 12:13
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring