20/03/10 15:34     Online: 347   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Lifestyle «    ( 1 / 3 )    »
Haar kleuren

Fenolftaleine

Goeiendag,

ik heb nu zo'n kleuring van de gewone supermarkt op mijn haar staan, en dat is zogezegd donkerbruin maar dat is zwart uitgevallen. Ik vond dat nooit erg dus ik heb dat altijd gewoon bijgekleurd met die kleur.

Nu ben ik deze kleur beu en ik wil naar roodbruin achtig gaan. Ik dacht altijd dat ik dat dan moet ontkleuren, maar ik doe een kappersopleiding en een leerkracht van mij zei in de week dat zij ook zwart had en naar ros is gegaan zonder te onkleuren.

Nu vraag ik mij af of dit echt lukt, ook met zo'n ding van de supermarkt? 't Is wel geen kleurshampoo maar een echte kleuring...

Dus, heeft iemand hier ervaring mee?

Dank u.
06/11/09 13:30
Saraswathi

Bij mij bleef het donker maar met een rode schijn. Ik wou naar rood.^^
Dus lukt niet echt. Maar als je blijft kleuren met die kleur zal het uiteindelijk wel tevoorschijn komen.
06/11/09 13:33
Fenolftaleine

en is dat dan een vieze kleur?
06/11/09 13:34
marijne

ik had bruinviolet haar en ik wou naar amber gaan met gevolg dat alleen mijn uitgroei amber was en de rest nog steeds violet
06/11/09 13:39
Fenolftaleine

verdorie hè, een mens zonder budget is iets erg
06/11/09 13:41
Explosivepuss

khad ook eerst zwart, nu ist terug donker bruin, geduld hebben da gaat er vanzelf wel uit
06/11/09 13:43
Saraswathi

bij mij was het geen vieze kleur gwn als de zon erop scheen een rode schijn. En mijn uitgroei was nog nt echt te zien dus dat zag je niet. Maar ja redelijk geld verspilling aangezien je eigenlijk geen verschil ziet buiten de schijn dan.
06/11/09 13:43
Fenolftaleine

kga mijn haar goed wassen met head and shoulders en dan even laten intrekken, dat wast deze kleur er ook al beetje uit
06/11/09 13:44
WorldWidePropaganda

je doet een kappersopleiding... kan je niet aan een medestudente vragen om dat bij u te doen, als oefening?
06/11/09 13:50
Fenolftaleine

wij hebben nog ni leren kleuren
06/11/09 13:57
Miloetjj

bij mij is dat perfect gelukt
06/11/09 14:01
Perversion

Ik heb nu zwart en wil ook graag meer richting bruin/rood gaan, maar mijn kapper zegt toch altijd dat dat niet gaat zonder te ontkleuren. 't Zou anders wel tof zijn als dat zonder ontkleuren ging.
06/11/09 14:27
whiteNightmare

Als ge geen geld hebt, laat uw haar dan gewoon zoals het is.
Met jullie chemische vervuilende rommel allemaal.
Maar nu ben ik weer en groene moraalridder zeker?
06/11/09 14:32
marijne

en als ge dan iets vergeet te verven en ge hebt plekken, ai ai ai
06/11/09 14:34
nathfuckingthrone

als ge kappersopleiding doet, en ge kleurt dan u haar me een potteke van supermarkt?!
is ook wel ni echt goe he
rijd dan gewoon naar pro duo of nen kapperswinkel en vraagt daar uitleg
tis wel duurder maar zulde wel meer fatsoenlijke uitleg krijge!
als ge u haar ni volledig wilt late ontkleuren kunde ook altij gewoon naar de kapper gaan en redelijk veel lokken late inzette,ik had ook zwart en wou ook is wa anders
en ik heb gewoon veel lokken en daar paarse kleurshampoo over;en gene last ermee.
ik ben liever wa meer geld kwijt en da mijn haar fatsoenlijk is dan dat ik dermee zit op te prossen me van dieje rommel.kzeg ni dat het slecht is van de supermarkt,maar in deze gevallen wel;want als je me professionele producten werkt kunt ge beter lichter krijge.
06/11/09 15:07
Fenolftaleine

het wilt toch ni zeggen da ge een kappersopleiding doe da ge keiveel geld in uw haar moet steken als ge het zo ook fatsoenlijk krijgt? Bij hetgeen ik nu heb is er niemand da kan zien dat da ni bij de kapper gedaan is ze. wat is dat nu voor onnozele zever
06/11/09 15:18
Kleur

eh.. Dat lukt toch sowieso. Met kleurenshampoo lukt dat zelfs. In de meeste kleurenshampoo's zit amoniak en dat ontkleurt naart schijnt ook een beetje. Ik heb mijn haar voort eerst rood gekleurd twee jaar geleden ergens. En dan na een tijdje werd mijn haar lichter en sloeg dat zo wat rostachtig uit. Kvond dat eigenlijk niet lelijk Maar dus. Dat lukt zeker. Kvind dat eigenlijk vrij erg dat ge dat niet weet als ge zo'n opleiding doet. Kleurenshampoo is een transparante laag rond uw haar. Permanent is een kleur die IN uw haar zit en er niet meer uitgroeid waardoor ge dus uitgroei krijgt. Wat is uw natuurlijke haarkleur?
06/11/09 15:24
Necrofancy

da wast af he slimmerds
06/11/09 15:56
Extraction

Krijg het er van dat mensen in de supermarkt kleuringen kopen en dan achteraf klagen dat het niet is gelopen zoals ze zelf wouden. En dan begrijp ik nie eens dat gij een kappersopleiding volgt.

En als ge een andere kleur wilt dan gade eerst da donkerbruin er moeten afhalen, ontkleuren dus. En vervolgens terug pigment in uw haar brengen met de gewenste kleur.

Misschien moet ge nu toch maar naar een kapper gaan dan.
06/11/09 15:57
KissTheGun

Ons mama had haar haar blauw-zwart gekleurd met zo'n potke uit de supermarkt, en die heeft er gisteren rood-bruin opgezet en het is dus rood-bruin nu. Het kan dus lukken!
06/11/09 16:18
«    ( 1 / 3 )    »

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring