|
| |
| collega van je vriend nog steeds verliefd op hem |
lovedrug
|
Stel, je vriend werkt ergens in de horeca, bij hem werkt een meisje, zij 2 hebben ooit 'iets' gehad. Daarom nog geen relatie, iets eenmaligs.
Bon, nu blijkt, overduidelijk dat zij hem nog steeds wil.
Bijvoorbeeld; ik neem afscheid van hem, zij begint haar vriendinneke ernaast hard te knuffelen luidop zeggend 'oh i love youuuu' zo belachelijk aan het doen.
Of, je gaat daar iets drinken, en meteen komt ze bij jou aan tafel staan, ze bekijkt jou niet, wel je vriend, en ze geeft hem een kus bij het groeten.
Of tijdens het werken zegt ze vreemde dingen tegen hem die erg fel op avances lijken.
Enzovoort, enzovoort..
Wat zou jij in dit geval doen?
Of zou dat je niets kunnen schelen?
|
05/07/09 01:56
|
ThornWithin
|
Plezant is da niet hé, mja..
Wa doet ge deraan?
Niet te veel van aantrekken, zolang de gevoelens niet wederzijds zijn is alles in orde, toch?
|
05/07/09 02:04
|
bodysnatchers
|
Ik denk wel dat ik het bloed spontaan vanonder mijn nagels zou voelen kruipen, maar ik zou me sterk houden en niks laten merken. Zoals je het nu vertelt heeft ze een heel kinderachtige manier om te laten blijken dat ze hem nog steeds wil denk ik, en als je vriend slim genoeg is zou hij daar zeker niet op ingaan, ze kan immers geen respect opbrengen voor het feit dat jij zijn lief bent en moest ze hem echt respecteren en helemaal verliefd zijn en wat nog allemaal, dan zou ze tenminste niet zo bitchy doen volgens mij. En inderdaad, het is niet omdat er avances zijn dat je vriend daar ook op zal ingaan.
|
05/07/09 02:30
|
Donna
|
assem et al doorheeft en zelf onozel vindt isder toch no probl
vertrouw u lief nbeetje, da wijf doe da toch ma om u op stang te jage en ge laatet toe;
|
05/07/09 09:28
|
ceuske
|
krabt die haar oge uit en begint daar ne serieuze bitchfight mee
ach zoals de rest al zei, vertrouw hem gwn en laat die griet ma doen. als uw vriend in den horeca werkt zal da nog wel meer voorvalle da er vrouwe me hem flirten en zolang hij der ni op inga is er nix aan de hand he
|
05/07/09 10:34
|
vloppi
|
Ik denk dat zoiets niet alleen maar met vertrouwen te maken heeft, de kans is groot dat ze haar vriend wel vertrouwt maar gewoon de gedachte dat zij in de buurt van haar vriend ronddartelt haar ambetant maakt.
Wetende dat er iemand nog steeds uw vriend probeert te versieren wanneer je niet in de buurt bent, zou me echt ook vreselijk storen, ookal vertrouw ik hem 100%
|
05/07/09 10:49
|
Amnesys
|
Slaag ze met ne plateau op derre kop? Smijt drinken in der gezicht (aangezien ge in den horeca werkt lijkt mij dat nogal makkelijk)
|
05/07/09 10:55
|
Casanna
|
Gewoon daar ni op ingaan! Die lokt een reactie uit
|
05/07/09 11:17
|
lebbertet
|
alst zowa donker is in een steegje tchakkaa
|
05/07/09 11:32
|
Evamusement
|
zolang uw lief er niet op ingaat is er geen probleem hé.
|
05/07/09 11:40
|
ikbensander
|
trio
|
05/07/09 11:43
|
Justpurrrfect
|
Daarom nog geen relatie, iets eenmaligs.
Ja, dat is stom hé.
|
05/07/09 11:44
|
InnocenceStolen
|
Als ze hem nog iets deed was hij al lang ingegaan op haar avances. Hij is met jou samen, niet met haar.
|
05/07/09 11:53
|
Loreal
|
tis ni omdat zij da wilt da hij da ook wilt en vertrouw hem wa
|
05/07/09 12:03
|
PoisonedSoul
|
'kzou da nie fijn vinde en wrs al lang ambras gehad hebbe
maja idd vertrouw hem gw
|
05/07/09 12:45
|
Ayel
|
Vertrouwen werkt toch allemaal niet zo simpel, mijn inziens.
|
05/07/09 12:54
|
FlyingMonkeyMaster
|
Fles kapot slaan op de rand van de tafel en in haar gezicht rammen.
En lol @ comments a la "maar vertrouw je vriend toch".
Heeft daar echt geen klop met te maken.
|
05/07/09 13:17
|
Justpurrrfect
|
En mag dat meisje niet verliefd zijn op hem omdat hij in een relatie zit? 't is niet dat je veel aan gevoelens kunt doen, en ik denk dat de meesten wel weten hoe klote het is om verliefd te zijn op iemand die het niet op u is.
Moest ik dat meisje zijn, 'k zou mijn eigen gevoelens niet verloochenen en proberen om die vriend op mezelf verliefd te laten worden. Smerig? Helemaal niet. Als die jongen zou toegeven, dan was zijn relatie niet veel waard. En als hij niet met me wilt, dan heb ik tenminste geprobeerd en kan ik mezelf niets verwijten.
|
05/07/09 13:26
|
FlyingMonkeyMaster
|
Jij hebt duidelijk nog niet in zo'n situatie gezeten.
Als iemand uw vriend probeert te versieren wil ik u nog wel eens zien komen met de uitleg "ja ma, ik zou da ook doen, laat ze maar".
|
05/07/09 13:28
|
LifesMysterie
|
Kzou er vooral ook niet teveel over zagen tegen je vriend zelf, want eens je begint ruzie krijgen duw je hem misschien zelf nog in haar armen......
|
05/07/09 13:49
|
| | |