19/03/10 01:00     Online: 84   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Noxa is één van de weinige profielsites met absoluut geen storende irritante reclame, en met een actieve controle om alles aangenaam te houden.

Als je je nu registreert , kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen. Je kan er ook op zoek gaan naar mensen van je school of andere vrienden die je al zou kennen.

Gezocht «    ( 1 / 1 )    »
Airsofters (opgelost)

TheThunderbird

Mijn vriend is van Herentals, en heeft met een zes-tal vrienden een groepke voor te gaan Airsoften, maar ze zouden nog graag volk hebben, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zou 'k zeggen. Heeft er iemand interesse & woont die ook in de buurt?
04/07/09 11:32
TheThunderbird

Veel meer valt er niet over te zeggen, denkik. We zoeken gewoon nog volk om mee te gaan Airsoften, thank you very much..
04/07/09 11:35
littlesniper

er bestaan clubs hier in belgie die dat doen
jij kan daar eens gaan kijken
04/07/09 11:50
TheThunderbird

ja, da weet ik wel, maar zo wil 'm het ni doen, of wel, maar hij probeert gewoon langs alle kanten volk te ronselen. oh & zwijg me van die clubs, die kent 'm allemaal al, om zot van te worden
04/07/09 12:03
TheThunderbird

& we zijn ook ni echt van plan lid te worden van een club, we doen het gewoon voor 't amusement, maar we wille ok wel aan evenementen meedoen..
04/07/09 12:04
TheThunderbird

zeg het zo, we zoeken nog will-be-vrienden
04/07/09 12:04
SillyDreamer

tis eigenlijk vrij zielig dat er hier (nu) 7 berichtjes staan waaronder 2 die ni van u komen.
maar ik ben niet geintresseerd sorry
04/07/09 12:15
manbearpig

wa is daar nu zielig aan, hij legt het teminste deftig uit
04/07/09 12:30
ikbensander

idd manbearpig - er is niets zielig aan het goed uitleggen

ot: wat is airsoft?
04/07/09 12:53
ikbensander

ok ff opgezocht wat het is.. als ik materiaal had ervoor zou ik meedoen, ziet er vet uit
04/07/09 12:55
AmbivalentPerdition

ebben die vrienden nu zelf geen vrienden om het groepeke uit te breiden? of ist zo'n "gesloten dungeons & dragons"-achige kliek?
04/07/09 13:13
nadiakuh

Hm ik ben van die regio, maar ik heb ten eerste het materiaal ni en totaal geen ervaring daarmee!
04/07/09 16:24
Truckster

Ik zag airsoft en IK WIST DAGIJ DA WAART
04/07/09 21:25
Truckster

en haha.

"hij legt het tenminste deftig uit". Way to go, Evelien
04/07/09 21:26
Mrcrauwels

airsoft is toch me den bibigun knallen he?
05/07/09 15:25
TheThunderbird

Awel, nen bibigun is een plastieke geweertje, waarvan de bollekes worden vooruitgedreven mé een veer. Airsoft, of AEG, staat voor Airsoft Electric Gun, & da wilt ni veel meer zeggen dan da ge schiet op elentrik. Da ga ook mé Gas & Co2, maar alleeja. Ge schiet mé EcoBio-bollekes, op mekander. & da klinkt primitief, maar 't is gewoon zo dage War-& en strategygames speelt, in teams, mé verschillende soorten spellen.
Kunt ge geen écht vuurwapen bemachtigen, in real life? Dan kunde best nen AEG kopen, da komt er het dichtste in de buurt.
Bv: Nen M15A4, da is het basiswapen voor beginners & ook het wapen dage het meeste kunt uitbreiden. Het schiet ecologische bollekes af, gelek bij nen bibigun, maar dees ding vliegt 45 meter ver RECHT, voor het afbuigt. Het bolleke wordt mé een snelheid van 150 meter per seconde afgeschoten, maar zo ver vliegt 'm wel ni. Maar elk geweer heeft zo z'neigen capaciteiten, age nu ne Sniperrifle pakt, ja, age dan geraakt wordt krijgde een bolleke op u been/arm/gezicht tegen 500 FPS (feet per second, voor de duidelijkheid). Da doe pijn, ja.

Ik zou filmpjes op YouTube zien (scoutdoggy maakt er goeie),
airsoftcustomevents.be
airsoftfreaks.com

da zou al iets moete zijn om er meer over te weten te komen.
05/07/09 19:17
TheThunderbird

Ja, Mathi hey 't is voor de Jeff, btw.
& idd, Evelien is een 'zij', niet een 'hij'.
05/07/09 19:18
TheThunderbird

@ AmbivalentPerdition

Get a life.
If u have one,
get a better one.
05/07/09 19:52
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring