20/03/10 02:21     Online: 49   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Culinair «    ( 1 / 2 )    »
Zomers dessert

SillyDreamer

Hey
aangezien het de laatste dagen echt warm is en ik zin heb om een nagerecht te maken vroeg ik me af welk zomers dessert jij het liefste eet.
Liefst geen ijsjes want dat ben ik al beu gegeten.
alvast bedankt
(ps: liefst koude,ijskoude of lauwe gerechtjes)

03/07/09 11:35
Peach

kwark dessert met mandarijntjes

2 dozenvan den aldi yoghurt, wat room opkloppen en mandarijntjes in doen jammie
03/07/09 11:46
TheReaper

Ik heb daarstraks als ontbijt(kan ook als nagerecht? )
Gewoon een banaan gesneden, een appel gesneden, in een kommetje gedaan, en een beetje chocolade "muizenstrontjes" opgedaan!
03/07/09 11:46
marijne

Tiramisu met speculaas
03/07/09 11:47
sadr

Tikt nu is gewoon op google in ' zomers dessert '. Voorbeelden genoeg !
Ik snap niet waarom iedereen van dit soort topics moet aanmaken terwijl ge op heel het internet duizenden voorbeelden hebt.
03/07/09 11:55
SillyDreamer

@sadr: als ik zomers dessert/nagerecht al heb ik getikt en daar niks lekkers tussen vind?
of niets gepast sorry zé
03/07/09 12:01
LivingOnDreams

plattekaastaart
03/07/09 12:01
sadr

Ja silly,

Noxa heeft alle geheime recepten die het hele internet niet heeft.
03/07/09 12:03
Jinx

sadr laat die toch doen... de congé is al saai genoeg.. hoe meer onozel topics om mij te entertainen hoe beter!

en maak nekeer ne fruitsla! leuke bezigheid ook me een paar vrienden ofzo.. ik ben overlaatst ne hele hoop fruit gaan kopen, van appelsienen tot meloenen tot druiven..
allemaal in klein stukjes snijden en in ne pot kappen.. pot dooreen roeren met er een beetje suiker of zoetstof door en voila!

we hadden zoveel teveel gemaakt da we het uiteindelijk zijn gaan uitdelen int jeugdhuis!
03/07/09 12:13
SillyDreamer

@jinx: haha zo goed.Hmm fruitsla is wel lekker enzo maar ja da heb ik ook al zoveel gegeten.
@sadr: geheime recepten? omg. ik vind gewoon niks deftigs op internet is da nu zo erg?
03/07/09 12:16
adoreu

meloensla!
03/07/09 12:18
Gwennnn

een gewone watermeloen eten is ook al heel lekker!
03/07/09 12:26
Grringer

sorbet
03/07/09 12:33
emilyx

ananas met munt en mascarpone-vanille crème
03/07/09 12:39
ikbensander

ijs
03/07/09 13:34
eviljane87

Aardbeientiramisu met vanillejenever. Héérlijk! en nog gezond ook want't is een weightwatchersrecept zonder eigeel en suiker.
03/07/09 14:37
Ayel

idem @ Gwennnn : tijdens de blok en examens op mijn snikhete kot deed een halve watermeloen echt deugd. Wel temenes naar de WC moeten erna Echt om het kwartier weer een lading water eruit.

Ik maak vaak zelf fruitslaatjes. En dan in de koelkast zetten en vlak voor ge het opeet 20 minuutjes in de ijskast. Dan moet ge het wel allemaal opeten, want fruit bewaart niet goed in een ijskast
En ijs moest ge niet hebben, maar ik maakte toch altijd geweldige ijsjes Fruit, chocoladeschilfertjes en advocaat.

Ik ga een ijsje maken
03/07/09 15:24
PillsInMind

tiramisu. heerlijk!
schijfjes watermeloen
of van die zelfgemaakte ijsjes, zodat je kan kiezen wat je invriest

@ sadr; maar noxa bevat wel van die vreemde zelfbedachte recepten. met mogelijk vreemde ende heerlijke combinaties die de receptenwereld van google nooit eerder zag ..
03/07/09 15:55
sadr

Ja amai, watermeloen en fruitslaatjes. Dat zijn vreemde zelfbedachte recepten
( hoewel aardbeien tiramisu met vanillejenever mij ook wel nieuw in de oren klinkt, dat geef ik toe )

en buh, zelfgemaakte ijsjes, dat werkt niet. Enfin, toch niet in mijn standaard ijskast.
03/07/09 16:35
PillsInMind

ik zei niet dat ík origineel was :' )
(choco-met-hesp-boterhammen zijn nu eenmaal geen zomerdessert..)
03/07/09 17:52
«    ( 1 / 2 )    »

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring