SillyDreamer
|
Hey
'k heb nu mijn gsm maar die valt vaak of schramt vaak tegen dingen aan in rugzak of broekzak etc.
Ik ben van plan mij een nieuwe te kopen en daar een aantal accessoires bij te kopen.
(mijn oude heeft al voor de 3e keer in een godverdoms ander hald jaar begeven ; nokia 5200).
Diegene die ik nu wil kopen lijkt me heel fragiel ( samsung ..u600)
En naar't schijnt is hij op het scherm rap beschadigd.
Ook met die touchtoetsen moet ge blijkbaar oppassen.
Nu vraag ik me af hoe je:
- Uw scherm kunt blijven beschermen, maar dat ding dat er in't begin op kleeft telt niet mee want dat is direct vuil.
- Uw volledige gsm het best beschermd
- En hoe ge nu in het begin best uw batterij oplaadt
- En bestaat voor slides ook zo geen beschermingshoesje ofzo voor als hij valt niet beschadigt te worden zowel inhoudelijk als schrammen op mijn scherm enzo..?
Alvast merci
|
05/12/08 14:55 |
NoUse
|
ge kunt stickers kopen op ebay, die ge op u scherm plakt, en hoesje om rond gsm te doen.
stickers kosten 2 euro voor 30 ofzo
|
05/12/08 14:56 |
SillyDreamer
|
@NoUse: hoe noemt zo'n sticker, wete da soms?
|
05/12/08 14:57 |
FallingForYou
|
ik heb dieen nu meer als een jaar en op een schrammeke zienkik ni ze.
|
05/12/08 15:12 |
euphoria
|
ik heb voor mijn gsm een invisible shield gekocht.
Je moet maar eens zoeken op youtube, daar staan veel filmpjes.
Kost iets van een tien euro voor alleen je scherm, en 15 voor je hele toestel.
Per gsm is er een speciaal ontwerp, zodat het perfect op je toestel past.
Werkt echt supergoed, houdt alle krassen tegen, maar als je touchscreen hebt vermindert het wel een klein beetje de gevoeligheid van je scherm.
Niet makkelijk om het er juist op te plakken, maar nekeer dat het goed hangt is het echt wel handig!
blijft er trouwens zeer lang op, in tegenstelling tot zo goedkope plakkers die snel loskomen in de hoekjes.
|
05/12/08 15:14 |
SillyDreamer
|
waar kan je zo'n dingen vinden want op de site van belcompany, phone house, phote hall vind ik dat niet.
|
05/12/08 15:25 |
euphoria
|
http://www.zagg.com/invisibleshield/samsung-sg
h-u600-cases-screen-protectors-covers-skins-sh
ields.php
hier heb ik de mijne gekocht, maar ik had wel een code gekregen van iemand waardoor ik korting had.
tis zo iets van als ge daar iets koopt krijgde een code, en die kunde dan iemand geven zodat die persoon korting heeft, dus ja, tis iets duurder blijkbaar..
|
05/12/08 15:37 |
SillyDreamer
|
al bedankt
kzet het op mijn verlangkerstlijstje
|
05/12/08 15:58 |
ElectronicVibrations
|
ja kheb ook den u600 keb die ook nog maar een half jaar en der staan echt al veel krassen op
en op de zijkanten is mijn kleur er al aant afgaan enzo...
ik stak die eerst in zo n gsmzakding ma ik werd da beu om myn gsm der steeds zo te moeten uithalen dus ik gebruik da niet meer
|
05/12/08 17:38 |
deugenietje
|
koop dan een gsm die tegen een stootje kan
|
05/12/08 18:03 |
SillyDreamer
|
@deugenietje: Ge beseft toch dat uw commentaar compleet nutteloos is en dat geen enkele gsm tegen inhoudelijk of uiterlijke beschadiging bestand is
|
05/12/08 18:04 |
NoUse
|
welk type gsm heb je? dan zoek ik snel op ebay
|
05/12/08 18:12 |
deugenietje
|
e beseft toch dat uw commentaar compleet nutteloos is en dat geen enkele gsm tegen inhoudelijk of uiterlijke beschadiging bestand is
Ge beseft toch dat je jezelf compleet tegenspreekt?
Diegene die ik nu wil kopen lijkt me heel fragiel ( samsung ..u600)
En naar't schijnt is hij op het scherm rap beschadigd.
Ook met die touchtoetsen moet ge blijkbaar oppassen.
|
05/12/08 18:18 |
SillyDreamer
|
@NoUse: Momenteel nokia 5200 maar kga nen nieuwe kopen en 't is daarvoor samsung u600
@Deugenietje: Ik spreek mij niet tegen , omg. Ik heb inderdaad gezegd dat die fragiel is PUNT
maar daarom spreek ik me nog niet tegen eh. ik zeg dat ge bijna geen gsm met mijn eisen vind dat niet beschadigbaar zijn (eigenlijk is geen enkel vrij van beschadiging) dus ik spreek me totaal niet tegen
|
05/12/08 18:24 |
deugenietje
|
Eerst zegt ge geen enkele gsm, nu gaat het al over bijna geen gsm met mijn eisen,...
ja als ge met uwe fiets over ne gsm rijdt dan gaat die inderdaad kapot zijn ongeacht de gsm, maar van die platte slide dingskes die kunnen volgens mij veel minder verdragen als ne nokia 6021.
tis wa ge verkiest, stevigheid of frullekes.
|
05/12/08 18:29 |
SillyDreamer
|
ge kunt ni de beiden hebbe@deugenietje.
kweet da ook wel.
Daarom da ik 'u zo genaamde frullkes' verkies maar hem wel wel verzorgen, beschermen dus.
Wat kun je in welk geval ook of het nu een degelijk materiaal of een minder degelijk materiaal is(door u 'frullkes' genoemd) er iets op tegen hebben dat ik het wil beschermen ik geef er in geen geval zomaar mijn geld aan uit , vroeger deed ik dat wel nu denk ik 2 keer na.
|
05/12/08 18:34 |
NoUse
|
klik!
hier heb je vanalles, die goedkope zijn goedgenoeg, die moet ge om de paar weken vervangen , als ge wat doorzoekt vind ge der normaal 30 voor een paar euro
|
05/12/08 18:46 |
deugenietje
|
ik had vroeger trouwens zo'n plastiek cover, voor mn nokia 3310, dan moet ge wel harder op uw toetsen duwen. ma kweet ni of da nu nog bestaat
zoiets
|
05/12/08 19:05 |
SillyDreamer
|
Awel ik heb zitten zoeken en ik heb zoiets voor die gsm gevonden.
meric dus allemaal
maar als ge buiten stikkers and crystal cover(hard covers) nog goede ideeën hebt zeg maar e
|
05/12/08 19:14 |
|