| Cinema in Antwerpen
|
Tags :
| |
scorpiogirl
|
Goeienavond!
Ik wil na de examens in Antwerpen graag naar de cinema gaan met een vriendin, maar ik zit met het probleem dat ik begot niet weet waar die allemaal zijn. Ik heb alvast een lijstje van een paar zalen gevonden, hierzo . Maar ik ken weinig in Antwerpen, en nu wilde ik aan jullie vragen welke de makkelijkste is om te bereiken vanuit Antwerpen Centraal? (het mag te voet of met de tram) En welke tram we dan moeten nemen?
Danku!
|
04/12/08 21:07 |
AdrianHealey
|
De UGC is op 5 minuten wandelen van' station.
Gewoon in't station aan iemand vragen waar de ugc is en hij zal je wel de weg wijzen. Je kan bijna niet missen.
Geen dank.
UGC
Van Ertbornstraat 17
2000 Antwerpen <= deze dus.
|
04/12/08 21:09 |
ineuuh
|
Metropolis: neem vanuit Antwerpen Centraal tram 6, eindhalte is aan metropolis gewoon.
En de UGC is vlakbij het station. Paar minuutjes wandelen maar.
|
04/12/08 21:10 |
ikbenlara
|
sowieso den ugc, twee minuten wandelen.
|
04/12/08 21:11 |
astator
|
UGC idd
ge gaat et centraal station uit dan ebde links pelikaanstraat en rechts astridplein met zoo enz en recht voor u grote straat stap grote straat op langs het rechtervoetpad (aan de linkerkant heb je mediamarkt) en stap dan gewoon altijd rechtdoor (5 min fzo mss nog ni) tot je aan je rechterkant een groot gebouw met in blauwe letters UGC ziet en ga na de film nog een lekker frisse pint drinken in kelly's pub daar vlak bij^^
|
04/12/08 21:11 |
Lobmans
|
Surfen naar de sites van de zalen, adres opzoeken, en vervolgens naar de routeplanner van NMBS/De Lijn gaan, had u al voldoende antwoorden kunnen geven.
Maar bon om dan toch op uw vraag te antwoorden: Tram6 (vertrekt onder het station) heeft een halte aan Metropolis. En op wandelafstand van het Centraal Station ligt er ook nog een cinema (UGC denk ik?).
|
04/12/08 21:12 |
ikbenlara
|
de echte gaan ook gewoon in de match eronder chips kopen, aan normale prijzen. steek dat wat weg en dat komt inorde.
|
04/12/08 21:13 |
MetalGirl
|
En metropolis is duurder en moet je een speciale kaart aanvragen om studente korting te krijgen. dus UGC!
|
04/12/08 21:18 |
cataclysme
|
ja UGC, aan roosevelt plaats he en ge laat studentenkaart zien en dat zal je 6.5 euro kosten, dacht ik
|
04/12/08 21:24 |
MillionDollarMarxist
|
Metropolis is ook een pak drukker, veel Nederlanders gaan daar heen :' ), dus ge kunt best naar UGC.
|
04/12/08 21:24 |
guido69
|
ugc dus das richting meir stappe en de 2de of 3de na rechts (alsge van centraal komt)
|
04/12/08 21:41 |
MillionDollarMarxist
|
Oh ja, bij Metropolis krijg je een plaats aangewezen tegenwoordig, ontzettend frustrerend als ze je helemaal vooraan zetten.
|
04/12/08 21:53 |
agrimoth
|
cartoons, vlak bij de grote markt
lekker alternatieve films
|
04/12/08 22:01 |
Aneasthetic
|
@MillionDollarMarxist: reserveer je kaarten vooraf op het internet, dan kan je nog kiezen waar je zit
|
04/12/08 22:11 |
Matva
|
UGC = dichter, maar kleinere zalen met slechter beeld
Metropolis = het tegengestelde XD
|
04/12/08 22:24 |
|