MyheartbeatsX
|
Hallo,
Wij zijn 2 meisjes uit het 6 gezondheids- en welzijnswetenschappen in dendermonde. Ons eindwerk gaat over het onderwerp groeistoornissen. Daarbij hebben wij iemand nodig die een bepaalde groeistoornis heeft en die bereid is om ons te helpen en met ons een inleefmoment te doen. Moest je iemand kennen die dit heeft, of heb je dit zelf en je bent bereid ons te helpen, zou je dit dan willen laten weten? je kan het ook in een pm doen op mijn profiel. Moest je enige informatie over dit onderwerp hebben of je weet waar we veel informatie kunnen vinden mag je dit ook altijd laten weten. Alle hulp is heel welkom! Alle hulp is zeker welkom! Alvast bedankt
Gelieve dit onderwerp dan ook serieus te nemen.
|
01/12/08 21:00 |
nimmegeers
|
Hmm, ik kan niet meteen op iets of iemand komen maar ik zal 't zeker posten als ik iets weet.
|
01/12/08 21:03 |
asilaydying
|
tgog der zat een meisje bij ons op school vorig jaar, die een groeistoornis had, ik zal eens kijken of ik haar nog kan contacteren, want het was wel redelijk serieus dacht ik
|
01/12/08 21:05 |
MyheartbeatsX
|
alvast merci
ik weet, tis een moeilijk onderwerp, maar het leek mij zo interessant !
|
01/12/08 21:05 |
asilaydying
|
ik kan wel niets beloven, kga ze eens een mailke sturen want ze is nie online voor de moment, ik zal u iets laten weten
|
01/12/08 21:07 |
ERRORxATxMYxHEART
|
Der zit wel zo iemand in onze klas : )
14 jaar 1 m 40 ong , en die moet nu zon harnas drage ofzoeit x
|
01/12/08 21:07 |
kell
|
Ik heb een groeiziekte, weet wel niet of dat is wat jullie zoeken .
|
01/12/08 21:15 |
Evibedeend
|
Ik ben wel klein,
1.58 m
Wie bied er minder ?
Neje sorry , ik ken zo niemand
Veel succes nog
|
01/12/08 21:15 |
ORRY
|
hij kent zo iemand..
|
01/12/08 21:21 |
MyheartbeatsX
|
@ Kell: een groeitstoornis is alsje kleiner bent dan zoveel (cijfer weet ik voor de moment ni meer) en als ze da echt bij u hebben vastgesteld denk ik
|
01/12/08 21:21 |
BedroomTalk
|
Er zijn wel verschillende soorten groeistoornissen. Maakt het nie uit welke?
|
02/12/08 13:03 |
kell
|
Aha ik heb iets anders dan . Ik heb een groeiziekte waardoor twee van mijn ruggenwervels onvolgroeid zijn en zullen blijven.
|
02/12/08 18:59 |
MyheartbeatsX
|
ons onderwerp is in het algemeen groeistoornissen, we gaan de belangrijste kenmerken bespreken
|
02/12/08 19:01 |
BedroomTalk
|
Hoe kunt ge nu deftig kenmerken bespreken as ge het over een algemene problematiek gaat hebben?
|
02/12/08 19:30 |
MyheartbeatsX
|
wij zijn gewoon op zoek naar iemand die een groeistoornis heeft, of informatie daar rond.
wij moeten dat bespreken volgens het 'model van lalonde' en dat heeft verschillende onderdelen.
Zoals bevoorbeeld of mensen met een groeistoornis bepaalde tegemoetkomingen krijgen, of ze zich socaal goed voelen in de maatschappij, en van die dingen. Dus dan maakt het niet echt uit welke specifieke groeistoornis het is.
|
02/12/08 19:36 |
|