Industrogression
|
Om een groot verhaal kort te maken zal ik hier kort proberen uit te leggen wat er nu net gaande is.
Het zit zo: mijn ex vriend en ik zijn uit elkaar sinds begin november (normaal waren we gisteren een jaar samen)
Hij heeft het uitgemaakt met de uitleg: ik voel me niet meer zo goed in onze relatie. Mooi, kon ik mee leven als het om dat ging. Hij wou een pauze maar ik zei neen af is af dus moest het voor mij niet meer verder.
Nu kwam ik dan een paar dagen later te weten van mensen van zijn klas dat hij mij op een driedaagse bedrogen heeft met een meisje dat 5jaar ouder is dan hem. En niet alleen gekust, de volle pot dus wel.
Ik was dus, wel te verstaan, superpissed dat hij me dat zelf niet durfde te vertellen toen hij het afmaakte.
(even bij vermelden: hij heeft me een half jaar geleden ook al eens bedrogen met zijn exlief, wist ik ook niet door hem maar door haar. En ja ik weet het, ik had het toen al moeten stop zetten onze relatie)
Oké dat was het tot eergisteren. Ik heb stiekem nog contact met de vrouw van zijn neef (die had mij heel graag enzo dus die vertelt me soms nog eens een nieuwtje van in die familie. Btw: die familie hangt heel nauw aan elkaar en komen elke zondag samen)
Nu vrijdag stuurde de vrouw van zijn neef mij dus een sms met daarin: ik heb van zijn tante te horen gekregen dat je krapul bent, niks waard bent en niet deugd.
Ik viel uit den hemel gewoon weg! Ik heb daar nooit iets verkeerd gedaan, ik heb daar geholpen waar ik kon (zijn mama is zwaar ziek), etc.
Nu gisteren (zondag) was het dus de familiebijeenkomst en de tante had iets 'te zeggen' over mij.
Wat dus bleek is dat ze op een profielsite van mij is terecht gekomen en al 'mijn informatie' daarop heeft afgeprint en zich heeft bezig gehouden om met fluo alles aan te duiden wat haar stoorde aan mij.
Voorbeelden: ik rook maar niemand mocht dat daar weten dus op die site stond dat ik rookte.
Ook stond erop dat ik kleine hondjes haat (heb ik al vanaf ik klein ben dat ik van kleine keffertjes niks moet weten) mooi gegokt: zijn oma, zijn tante, zijn meter, zijn mama hebben inderdaad allemaal zo'n Yorkshire beestje. Ik moet toegeven dat ik die beesten gewoon geen aandacht gaf en dat werkt dus nu op haar zenuwen, dat ik die hun hondjes niet zo graag zag als zij wel deden.
Nog effe bij vermelden: die familie heeft een klotementaliteit, alleen hun kinderen doen niks verkeerd want zoals ze zeggen is mijn ex er de dupe van en is hij depressief, komaan he hij heeft mij wel twee keer bedrogen dus ik vind niet dat hij 'het slachtoffertje' is. Nog iets: hij zit volgens hen allemaal in zijn tweede jaar maar eigelijk heeft hij nog bijna elk vak van het eerste jaar en maar 1 van het tweede. Dus: zijn mama liegt tegen de familie + zijn eigen papa weet van niets.
Die tante verbiedt haar schoondochter (vrouw van mijn ex zijn neef) om nog contact te hebben met mij.
Ook heb ik vernomen via haar dat ze al mijn spullen die er nog liggen gewoon liever willen verbranden dan mij terug te geven, en dit vind ik dan wel weer wat erger.
Nuja ik post dit omdat ik eigenlijk niet goed weet wat te doen. Onthou: mijn ex zit bij mij op school en zijn scharrel ook.
Ik dacht er al aan om gewoon zelf achter mijn spullen te gaan maar ik denk dat ik dat niet kan, niet durf eerlijk gezegd.
En ik heb durf dit ook niet echt aan mijn ouders te vertellen, oké mijn mama weet het al en toen is er al een bom ontploft maar als ik mijn papa erover inlicht, dan vallen er hoogst waarschijnlijk een paar doden (niet letterlijk of course).
Ik weet dus echt niet meer wat ik ermee moet doen. Als er iemand suggesties heeft, of heeft een soortgelijk verhaal meegemaakt, laat maar weten.
|
01/12/08 12:18 |
Peach
|
sjees ga gewoon u spullen halen met uw vader
moete daar nu zo een drama over maken . tis uw ex ge ziet die familie toch nooit nimeer
|
01/12/08 12:23 |
MenPreferBlondes
|
uw rug keren naar die familie én uw ex. zowiezo.
en als het veel en "belangrijke" spullen zijn, toch moeite doen om die te gaan halen.
zoniet (bij mij was dat ooit een tshirt en nog een prul) laten zijn.
|
01/12/08 12:25 |
nigtsofrain
|
Tegen hun ingaan heeft toch geen nut want ze zullen wss bij hun standpunt blijven.
En ik denk niet echt dat je nu nog steeds iets wilt met die jongen?
dus ik zou je de moeite besparen en gewoon je spullen op gaan halen met je ouders(of je mama alleen?).
|
01/12/08 12:27 |
Ayel
|
Kzou ook mijn spullen gaan halen mét versterking... uw papa lijkt me hier wel ideaal.
|
01/12/08 12:28 |
Pieter27
|
echt he, ik snap het probleem ook niet echt, als die spullen die daar nog liggen zo waardevol zijn voor u, ga ze dan inderdaad gewoon halen met een ouder erbij, en als ze eigenlijk van weinig belang zijn kan je het zelfs even goed zo laten denk ik.
Wat maakt het nu uit hoe de familie van uw ex over u denkt, het is toch uw familie niet meer...
|
01/12/08 12:29 |
Industrogression
|
Peach, ik maak er geen drama over, ik vraag gewoon wat ik misschien het best zou doen.
|
01/12/08 12:32 |
Heidra
|
moest ik u zijn, zou ik zeker mijn spullen gaan ophalen mč mijn vader mee.
en die familie laten voor wat ze is, want het feit dat ze allemaal zo close zijn, verontrust mij maar
|
01/12/08 12:33 |
Ayel
|
Ohja, als die familie ook hier komt snuffelen voor weetjes :
Jullie stinken
|
01/12/08 12:33 |
lean
|
mah zot, doet de mama van Marijn ook zo tegen u dan?
|
01/12/08 12:35 |
Industrogression
|
Ayel, dat vind ik nog het ergst van al: dat die er plezier in hebben mij overal te komen controleren en iedereen tegen mij op te zetten.
Misschien wel een voordeel: hij woont een half uur-een uur rijden van mij dus kunnen ze mij al niet zwart maken in de omgeving want die kennen me toch niet
Wat ik wel raar vond is dat toen ik daar voor de eerste keer langsging, ze vanalles slecht zaten te roddelen over zijn ex en 'dat ik zooooveel beter was'. Waarschijnlijk is dat gewoon hun manier van leven: plezier putten uit andermans 'miserie'.
|
01/12/08 12:36 |
Industrogression
|
Lean: ik belde haar om te vragen waarmee de tante allemaal bezig was. Ze zei dat ze van niks wist en dat er niks gaande was. Iets later sms't ze naar de vrouw van zijn neef "das ni slim he van da allemaal te gaan zeggen tegen anais, nu is marijn er den dupe van" come on e!
|
01/12/08 12:38 |
Ayel
|
ze vanalles slecht zaten te roddelen over zijn ex en 'dat ik zooooveel beter was'
Oei... had je toen al niet door dat dat foute boel ging zijn
|
01/12/08 12:39 |
lean
|
Oh, das gewoon schijnheilig doen zot, wa is Marijn daar nu de dupe van .. Gij hebt zo niks gedaan .. Shit, wa een kakkers .. zou ge da toch maar nie zeggen aan u papa?
|
01/12/08 12:42 |
BrokenRose
|
mijn liefke zijn familie doet ook zo over mij en da is dan nog niet eens mijn ex
allez, 't is vooral zijn mama dat mij niet moet hebben
maar ik heb daarmee leren leven
maar trekt u dat niet aan wat die zeggen, stuur dernoods uw mama ofzo om uw spullen te gaan halen als ge zelf niet durft, ne grote mond zullen ze wel hebben maar die gaan ummes gewoon die spullen geven ze.
|
01/12/08 12:43 |
sylfetje
|
Spullen gaan halen en u vooral niet te veel aantrekken van wat zij allemaal achter u rug zeggen. Jij weet wat je wel of niet hebt gedaan .
En dat die mama liegt tegen de familie dat komt ooit wel uit
|
01/12/08 12:44 |
Industrogression
|
Ik hoopte eerlijk gezegd dat dat mij niet zou voorvallen maar ja da's wel normaal denk ik.
Nu zijn ze ook nog eens verveeld tegen mijn ex omdat het al zijn tweede serieus lief is en dat ze wachten op iemand waarmee hij echt zou blijven...
Ohja, na dat het uit was stuurde zijn mama me nog altijd mails en smsjes "oh anaiske en we zien u toch zo graag en we gaan u missen, ik hoop dat het terug goe komt want we hebben zoveel verdriet en er mag geen ander meer binnenkomen buiten u" wat dus het verwerken veel moeilijker maakte want da trok mij altijd weer 2stappen achteruit
alsk er nu aan denk vind ik het grappig, stomme teven daar
|
01/12/08 12:45 |
Evibedeend
|
Ga gewoon uw spulle halen, ze zulle die wel meegeven
En eens ge die hebt maakte een heel gemene opmerking (ge zult wel zwakke plekke kenne )
dan draaide uwe rug en wandeld me opgeheven hoofd weg
|
01/12/08 12:45 |
vloppi
|
tcho, ik denk da ik toch sowieso mijn spullen terug zou willen, belangrijk of niet.
Idd mams of paps meepakken, ik zou mijn mams meepakken denk ik aangezien die rapper en kordater zal antwoorden moesten ze iets zeggen, en meestal haalt ze haar gelijk nog ook
En slechtpraten overu, terwijl ze iemand in de familie hebben zitten die nieens trouw kan zijn.
Ik zou mij denk ik op het randje van terugkloten moeten houden en alles vertellen tegend erest van zijn school e.d., wrs vreselijk kinderachtig, maar ik zou het niet kunnen laten.
|
01/12/08 12:46 |
|