10/01/09 04:14

Seks en Relaties «    ( 1 / 4 )    »
moeilijke situatie Tags : Liefde     

Ikwilsushi

Zoals de titel zegt, ik zit met een moeilijke situatie en ik zie zelf écht geen uitweg,
misschien dat jullie mij kunnen helpen en jullie mening kunnen geven ofzo.

Ik ben een dikke twee maanden geleden met mn liefje uit elkaar gegaan (we waren acht maanden samen), omdat het niet meer ging. Om verschillende redenen, zijn ouders vonden mij niets, en hij was verandert, ik was verandert, het ging gewoon niet meer. Maar nu mis ik hem enorm, en hij mist mij, en we willen doodgraag terug opnieuw beginnen. Maar zijn ouders willen niet. Hij mag niets over mij zeggen of ze zijn kwaad, en hij mag me ook niet meer zien. Zijn ouders zijn echt enorm moeilijk. Ik weet ook dat wat hij ook zegt tegen hen, ze niet gaan bijdraaien. Nu zie ik maar twee uitwegen, en da's verder gaan zonder hem & hem gewoon proberen te vergeten, of wachten tot hij oud genoeg is dat zn ouders niets meer over hem te zeggen hebben (hij is nu 16 dus da's nog lang wachten..) & ik vind die 2 keuzes alletwee gewoon onmogelijk..

Wat zouden jullie in mijn plaats doen?
30/11/08 21:51
Kameleon

Altijd voor net iets oudere kerels gaan. Die al uit mammie's schoot zijn gevlucht. Werkt altijd.

Maar soit, on topic: ik zou 't niet echt weten. Ga jij eens praten met die ouders? Want waarom vinden ze je maar niets? Dat klinkt me wat obscuur in de oren. De meeste ouders trekken niet zomaar conclusies van "Nee! Dat meisje is niets voor jou!", daar is een onderliggende reden voor, me dunkt.
30/11/08 21:56
Ikwilsushi

Zijn ouders waren van het begin al wat tegen mij (ik weet écht niet waarom). De eerste keer dat ze mij zagen waren ze wel vriendelijk maar hoe meer k daar kwam hoe meer commentaar ik kreeg (ze zegt veel te weinig, ze heeft slechte invloed op u, ze is verwend,..) en k heb een keer enorme ruzie met hen gehad, da's dan weer een lang verhaal.. Het komt er op neer dat ze mij echt niet kunnen hebben..
30/11/08 21:59
FriendsWithBenefits

'k Zou het toch nog proberen me hem, als je elkaar echt graag ziet.
Natuurlijk zou bij hem thuis afspreken niet mogelijk zijn, maar bij jouw thuis wel?
De reactie van die ouders vind'k maar dom, ze zouden blij moeten zijn dat hun zoon gelukkig is.
30/11/08 21:59
Ikwilsushi

@ FriendsWithBenefits , hij mag ook niet met mij afspreken, niet naar mijn thuis komen ofzo, we mogen zelfs niet meer samen naar de stad gaan. Ik heb m een keer stiekem gezien op een feestje en toen ze daarachter kwamen mocht hij een week niet weg.
30/11/08 22:01
Donna

wavoor ne seut is uw lief wel ni als di zo braafjes ja en amen knikt naar zyn ouders.
30/11/08 22:01
antonioke

hoe reageren u ouders op de reactie van u vriend zijn ouders ?
30/11/08 22:02
Ikwilsushi

Mijn ouders vonden het heel fijn toen k zei dat alles terug zo goed als in orde was tussen ons, maar ze zeggen dat ze weinig kunnen doen aan zijn ouders..
30/11/08 22:03
FriendsWithBenefits

Ah afspreken mag ook niet.
Eigenlijk is dat echt belachelijk. Ik zou ook nog eens proberen te praten met die ouders.
U vriendje zal ook een beetje tegen zen ouders in moeten gaan, als'm u echt graag ziet zal'm da wel voor u over hebben zeker?
30/11/08 22:06
zodiaccupuncture

voor 20 euro per uur moogt ge bij mij lessen komen volgen om meer geliefd te worden bij de mensen
30/11/08 22:08
SummerInTokyo

da's verder gaan zonder hem & hem gewoon proberen te vergeten, of wachten tot hij oud genoeg is dat zn ouders niets meer over hem te zeggen hebben
volgens mij is da alle2 hetzelfde?
ik durf ervoor te wedden dat ge over 2 jaar al lang anders denkt over hem
30/11/08 22:09
MenPreferBlondes

als het al niet meer ging na 8 maanden, laat dat al een duidelijk teken zijn. Eens uit elkaar betekent voor mij al genoeg, ge past niet samen, draai of keer het zoals je wil. move on.
30/11/08 22:12
Ikwilsushi

SummerInTokyo , k weet het, da zegt ge wel altijd over uw liefje van 'dit is voor altijd', maar bij hem heb k zo echt dat gevoel. Wij kwamen echt zo geweldig goed overeen, we hadden zo nooit ruzie (tot de laatste maand het niet meer ging)
30/11/08 22:13
ravx

als het al niet meer ging na 8 maanden, laat dat al een duidelijk teken zijn. Eens uit elkaar betekent voor mij al genoeg, ge past niet samen, draai of keer het zoals je wil. move on.

As if.. Ik ben ook met mijn vriendin na 4 maanden uiteen gegaan om daarna tot de conclusie te komen dat die eigenlijk perfect voo rme was. Nu zijn we al langer dan een jaar opnieuw samen en 't gaat veel beter dan eender welk ander koppel da ik ken.
Sorry to burst your bubble!
30/11/08 22:14
InnocenceStolen

No offence, mr ge zijt 15 jaar, ge leert nog genoeg andere mensen kennen
En als ge echt echt verder met hem wil, confronteer zijn ouders n vraag wrm ze u nie kunnen hebben

ff offtopc: tis uW vriend of uW ouders...
30/11/08 22:15
AdrianHealey

Ge moogt mij contacteren - ik vang u wel op.

30/11/08 22:15
AmbivalentPerdition

ge zijt 15, vergeet het en verspil uw jeugd niet aan gasten waar ge zeik mee hebt voor wat voor reden ook, ga uit en zoek een nieuw lief
30/11/08 22:27
mindpollution

Ik hou van adrianhealey zijn antwoorden op een topic bij seks en relaties.
30/11/08 22:28
PremierxLove

idd @ambivalentperdition & innocencestolen
& tis veranderd
30/11/08 22:30
fisherpricefxck

ik zou eerst u dt-regels nog eens herhalen
vb. Hij was veranderd, met een d.

@Topic ;; 15, get over it and geniet van uwe jeugd
30/11/08 22:43
«    ( 1 / 4 )    »

2 / 2