| Alles naar de itunes-map zwieren?
|
Tags :
ITunes
| |
SilentAlarm
|
Allright, ik heb mijn muziek-cd'kes overal staan.
(in de map downloads, bureaublad, muziek,..)
Hoe zorg ik ervoor dat Itunes al deze muziek zoekt & in 1 map (Itunes) samenzwiert ?
|
23/11/08 10:43 |
KaasKroket
|
bestand > bibliotheek > inhoud bibliotheek verzamelen
easy as that.
|
23/11/08 10:46 |
Matva
|
... de betekenis van het woord "handleiding" is aan het vervallen =(
|
23/11/08 10:48 |
SilentAlarm
|
Wat is het nut trouwens om een handleiding van X aantal pagina's te lezen, als ge een kléin detail moet weten ?
Trouwens, er zulle nog wel noxa-dudes met die vraag hebben gezeten enal, ofzo
Bedankt trouwens
|
23/11/08 10:50 |
Matva
|
Wat is het nut trouwens om een handleiding van X aantal pagina's te lezen, als ge een kléin detail moet weten ?
.. MEENT gij da nu serieus??
Wat is het nut van een encyclopedie van duizend pagina's als ge één klein detail moet weten? Daar hebben een paar slimme koppen een oplossing voor gevonden: de inhoudstafel.
Voor online handleidingen in .pdf is dit NOG makkelijker ^^ gewoon CTRL-F intikken.
|
23/11/08 10:52 |
SilentAlarm
|
.. MEENT gij da nu serieus??
Bwa, het was subtiel zeggen van; "ik ben daar te lui voor" ^__^
Soit, boeit ni.
Ik ben nu bezig met die inhoud te verzamelen, maar als 'm alles naar die map heeft gekopierd, verwijdert em dan de mappekes waar 'm die muziek eeft gevonden mee, of ..?
|
23/11/08 10:55 |
ikbenkurt
|
steek gewoon al uw muziek in een map , pak overzichtelijker.
|
23/11/08 11:07 |
KaasKroket
|
@ kurt...
Dat is de bedoeling. Zo verzamelt iTunes al uw muziek en steekt die in één map.
|
23/11/08 11:23 |
SilentAlarm
|
Gho, dan is't weer vloeken als 'k naar 'n bepaald liedje van 'n muzikant op zoek ben.
( vooral omdat de meeste liedjes nog op naamloos staan, en enkel mijn mappe benoemd zijn .. )
Kaaskroket; ik vermoed dat hij doelt om gewoon alle liedjes in 1 map te steken, zonder onderverdelingen van zangers,..
|
23/11/08 11:23 |
ikbenkurt
|
ja oké da is idd wa ik bedoel kaaskroket
ma ik heb gewoon een schijf voor muziek en nooit aparte nummers ma hele cd's dus ik heb da probleem nie
|
23/11/08 11:27 |
lean
|
Matva heeft gelijk,
handleidingen en inhoudstafels <3
|
23/11/08 11:37 |
Chariph
|
maar als 'm alles naar die map heeft gekopierd, verwijdert em dan de mappekes waar 'm die muziek eeft gevonden mee, of ..?
of niet, die blijven staan, em kopieert het dan ook he..
|
23/11/08 13:29 |
SilentAlarm
|
onder "inhoud bibliotheek verzamelen" kunt ge veel verstaan é
Kan da dan kwaad als ik die mapkes die overal & nergens staan verwijder, nee toch ?
|
23/11/08 13:35 |
KaasKroket
|
Nee dat kan geen kwaad. Wel eerst verzamelen eh!
|
23/11/08 15:16 |
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
|