10/01/09 02:20

Opmerkingen «    ( 1 / 1 )    »
Inschrijvingen agenda per gemeente? Tags : Agenda  Inschrijvingen  Gemeente  

tycoontje

Zou het niet handig zijn als je je inschrijft voor een fuif of festival of wat dan ook in de agenda hier op noxa, dat je dan ziet wie er van welke streek is.
Om zo eventueel samen vervoer te kunnen voorzien met enkelen of zelf meetings daar te organiseren.
Dit kan volgens mij wel bijdragen. Zeker bij groter events zoals I love techno onlangs en soulwax die er nu aan komt en zeer veel festivals.
22/11/08 21:09
Lobmans

Volgens mij wordt het dan allemaal wat te onoverzichtelijk. Indien ge echt vervoer zoekt, kunt ge het ook in desbetreffende topic vragen.
22/11/08 21:12
tycoontje

Volgens mij wordt het dan net overzichtelijker? Want nu heb je 1 lange lijst van namen.

Het hoeft niet persee per gemeente. Het kan evengoed per provincie of arrondissement zijn.
22/11/08 21:14
LilAngelOfDeath

Bwa , zoals Lobmans zegt
22/11/08 21:19
honeyxchocolate

Euhm, ik rijd toch wel liever mee met mensen die ik ken.
En daar heb ik zo geen lijsten voor nodig.
22/11/08 21:21
titje

ik vind het wel een goed idee, het kan altijd handig zijn om mensen te leren kennen en zo samen vervoer te regelen..
22/11/08 21:46
jimstar

Misschien gewoon een apart deel bij een topic genaamd "vervoer" waarbij je je kan opgeven en zeggen dat je nog 2 plaatsen hebt in je auto en dat je van lier komt of waar je ook kan zoeken?
22/11/08 21:52
Ohmaaigod

Kim, je woont in/tegen Gent, moeilijk heb je't niet he!
en per provincie is toch al?
22/11/08 22:55
LilAngelOfDeath

Hij bedoelt dat degenen die naar het event/fuif of whatever gaan, dat daarbij komt te staan uit welke provincie/stad die persoon komt
22/11/08 22:59
maajx

Ik vind da wel 'n goe idee
23/11/08 11:23
nimmegeers

Ik vind het niet zo'n goed idee, uiteindelijk kunt ge er dan dingen bij blijven zetten en dan wordt het helemaal niet meer overzichtelijk meer.

23/11/08 22:31
Ypsilon

zo'n situaties waarbij dit echt handig zou zijn, zouden volgens mij veel te weinig voorvallen.

Met kleine fuiven/optredens is dit meestal niet nodig, want dat trekt vooral lokaal volk aan. Als je toch van ver komt voor iets, dan is er voor een kleine event ook te weinig kans dat je dan toevallig iemand vind in de buurt van je eigen woonplaats, en nog minder kans dat je er effectief iets mee geregeld krijgt.

Bij grote festivals en optredens is er normaal gezien sowieso al veel van openbaar vervoer beschikbaar, en als er daar vragen over zijn dan worden die meestal al in de topic gesteld en beantwoord.

Dus heel die lijst van ingeschrevenen in stukken gaan kappen, enkel daarvoor .. dat gaat niet veel opbrengen. Het resultaat zal volgens mij vooral zijn dat mensen niet meer zo snel iemand kunnen terugvinden in die lijst, omdat alles dan op een andere manier door elkaar staat.
24/11/08 18:03
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2 / 2
© 2001-2009 Noxa