09/01/09 21:55

Instrumenten «    ( 1 / 1 )    »
Vestax vci-300 Tags :      

BlowYoSpeakerzz

Nu wel ja, zijn er gene hier dat hem hebben?
en zo ja, wat vinden jullie er van?
wat zijn volgens jullie de voor-en nadelen er van ?
zijn geld waard of niet?
ik sta zelf op het punt hem te kopen, maar twijfel nog van ineens een setje te kopen met platenspelers of die vestax!
in de vci-300 zit wel al een geluidskaart bij wat er in de vci-100 niet zat, dat is wel cava aja.

voor degene die niet weten wat vestax vci-300 is, wel het is een USB Midi controller...

(uiteraard gaan er posts komen van "draaien met een controller voelt helemaal niet aan als echt draaien met een deftige installatie..." wel probeer die comments toch maar achterwege te laten
de vestax vci-300 is wel al een pak beter als de meesta andere controllers )
22/11/08 16:42
strikefirstt

ik heb hier nog een set draaitafels staan met een vestax pmc 05 pro mengpaneel

pm maar als ge mss geïntereseerd zijd
22/11/08 17:08
BlowYoSpeakerzz

niemand dat hem heeft en er zijn mening is over kan zegge ;p?
23/11/08 11:58
akaIDIOT

begint ge met draaien?
23/11/08 12:26
strikefirstt

het is gewoon een controller

is kwalitatief zeer goed, enkel voelt ja, niet realistisch aan

+ bij vinyl gaat ge selectiever te werk tov gewoon mp3 files afhalen, omdat vinyl meer kost maar wel zoveel fijner is
23/11/08 12:38
BlowYoSpeakerzz

@ akaIDIOT ; nee, ik draai al ffkes samen met ene, die wel thuis een installatie heeft, ook al op een fuifke overtijd gedraaid, ma ga me nu is eigen dinge aanschaffe eh
mjaa, denk toch da ik mij die controller ga kopen, mee vinyl draaien is op dit moment me iets te duur ...
als ik dan is wa meer geld heb door te werken in de zomervakantie kan ik da nog altijd wel overwegen uiteraard.
23/11/08 13:15
plonserd

heb een klein beetje ervaring met de VCI 100 (for the record - ik ben geen DJ, ik draai af en toe wat plaatjes en cd's in mn stamcafé op zaterdagavond en that's it.), en ik vond dat toch de meest duidelijke controller van zowat alles dat er tegenwoordig op de markt is.
De jog wheels reageren heel gevoelig, en zijn dus perfect te gebruiken, in tegenstelling tot heel wat goedkopere controllers.
Just my 2 cents, ik ben geen pro dj, maar als ik zou willen beginnen met draaien met software en controller zou ik zowieso voor de vestax VCI 100 of 300 gaan.
23/11/08 14:10
ellington

ga voor de draaitafels!
of 2 pioneers...

my two cents...
24/11/08 16:33
WorldWidePropaganda

richie hawtin draait op 2 Allen & Heats 1D en een Xone 62, om maar te zeggen dat ook "echte" dj's beginnen over te schakelen

je ziet maar hoeveel geld je er aan wil uitgeven, als je draaitafels koopt kan je daarna nog altijd een of andere interface erbij halen om toch uw mp3's te kunnen mixen, of je cdspelers, daar kan je meestal ook mp3's mee mixen.
enkel met een controller "moet" je altijd mp3's mixen
24/11/08 20:55
BlowYoSpeakerzz

@wwp: idd, dat vind ik het mindere aan een controller dat ge dan echt altijd mp3's moet draaien, maar denk toch dat ik dat ga kopen, aangezien ik op het moment toch niet echt over veel cd's beschik maar enkele van echt m'n favoriete muziek maar dat is toch te beperkt eigelijk op dit moment dusja !
24/11/08 22:03
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2 / 2
© 2001-2009 Noxa