10/01/09 01:44

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 4 )    »
Opstaan wanneer het niet moet? Tags : Opstaan     

JuicyLove

Het is al een hele tijd geleden, maar 't is mij vorig jaar een keer overkomen.
't Was gewoon door de week. 'k Was mooi om 10 uur gaan slapen, en ja, plots stond ik dan in de badkamer. 'k Had mij al volledig aangekleed, 'k ging naar 't wc, ik kom terug en kijk op de klok: 5 na 12 ('s nachts). Geen idee wat ik op zo'n tijdstip al in de keuken sta te doen. 'k Had, voor zover ik mij toen toch kon herinneren, niks gedroomd met dat ik moest opstaan ofzo. En normaal kijk ik altijd op mijn klok als ik opsta, dat heb ik toen niet gedaan.

Een vriendin van mij heeft da deze week ook al 2 keer gehad. De laatste keer stond ze ook werkelijk om 1 uur al in de badkamer.

Nu vraag ik mij af of er nog al mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt? En of er iemand weet hoe zoiets komt?
22/11/08 00:06
lean

Ik had vorige week(?) voor dat ik 's nachts wakker werd, antwoordde op de sms'en van yoni en dan weer verder sliep, de sms'en trokken wel ni op veel naar de badkamer ben ik toch nog nie gewandeld
22/11/08 00:08
PeacockTail

'k heb da ook al gehad
ma mn papa was toen net naar het toilet en ik word meestal wakker als die opstaat en dan weet'k dat ik ook bijna moet opstaan
en toen was'k dus ook opgestaan en was'k me al aan't wassen enzo in de badkamer tot papa heel verbaasd kwam kijken en zei dat het nog maar 3 uur 's nachts was
'k was toen wel blij da'k nog terug mocht gaan slapen want 'k vond het al raar dat'k echt nog wel hééééél moe was
22/11/08 00:09
Lobmans

Mijn ma maakt me 's morgensvroeg altijd wakker.
En als ik dan toch eens zelf moet opstaan, dan is het al wat later en dus al licht buiten. Mij zal zoiets dus niet overkomen

Wel wordt ik soms wakker midden in de nacht, me afvragend of het al tijd is. Maar een vlugge blik op m'n klok geeft me dan het leuke nieuws dat ik nog een paar uur mag verderslapen. Niets zo zalig dan dat gevoel!!!
22/11/08 00:11
VoMiCa

K heb dat nog al gehoord dat mensen zich soms midden in de nacht beginnen klaar te maken voor school/werk en later pas beseffen dat het eigenlijk nog helemaal geen ochtend is. Maar ikzelf heb het nog niet meegemaakt.
22/11/08 00:12
Followmehome

ik heb dat ook al eens gehad maar om 5u 's ochtends: p
22/11/08 00:12
whenxdarknessxfalls

Aliens, ik wist het. De tijd is gekomen! Maak dat ge aluminiumfolie rond uw hoofd hebt!!!!
22/11/08 00:17
BurningxBridges

Als iemand mij bv een sms stuurt (in de nacht), heb'k da dan blijkbaar al gelezen (en soms zelfs al truggestuurd ), maar herinner ik mij daar niets van als ik opsta en mijn gsm zo naast mij ligt. Of zo ook als ik ga slapen en mijn wekker zet om 4-5uur in de morgen op schooldagen (en ik zet die vervolgens op mijn nachtkastje), en ik sta dn zo pas op om 7u, dan ligt mijn gsm opeens ook naast mij, en heb'k dn zo mijn wekker al afgezet (': ..

Maar kheb nog maar ene keer voorgehad da ik ook zo opstond, en dan mij aankleedde, en vervolgens keek ik dan op mijn gsm, en twas dan 5.30u 's morgens fzo da was like al 3 jaar geleden, en een vriendin had mij toen gesmst, dus kdenk da ik van da geluidje wakker werd, me de gedachte da da mijn wekker was wrs :' )
rising

Ik toen ik naar mijn vakantiewerk moest, ik keek op mijn klok en het was 12 uur, dus ik begon al helemaal te freaken van shit shit want ik moest er om 9 uur zijn, dus ik mij als een razende aankleden, ik kwam benenden en wat blijkt? Het was 12 uur snachts! Was ik even blij want ik was echt super moe, was overigens wel heel erg vreemd.
DirtyWorkzx

als ik voorbeeld om 3uur 's nachts wakker word en ik denk da het bijna tijd is om op te sraan..
(om naar school te gaan ja) kijk ik gewoon op de gsm voor het uur, enja als het te vroeg is, rustig verder slapen maar anders nop, nog nooit gehad
22/11/08 00:18
Lobmans

het was 12 uur, dus ik begon al helemaal te freaken van shit shit want ik moest er om 9 uur zijn, dus ik mij als een razende aankleden, ik kwam benenden en wat blijkt? Het was 12 uur snachts!

Hoe kunt ge u daarin nu vergissen?! Aangezien het buiten nog pikkedonker is, merkt ge toch wel dat het nog geen twaalf uur 's middags is? :' )
22/11/08 00:19
JuicyLove

@Lobmans: als ge rolluiken hebt, ziet ge da nie hé ;p
22/11/08 00:20
DirtyWorkzx

misschien waren de gordijnen toe
22/11/08 00:20
voodooxdoll

Bij mij is het niet van opstaan.
Maar ik heb wel al zo gehad :
Ik had een afspraak om bv 8u.
en ik ben opweg naar sint-niklaas.
ik ben er, en die komt maar ni opdage. Ik kijk op mijn gsm en tis dan bv half 6.
En da's heeel raar.

22/11/08 00:21
rising

Hoe kunt ge u daarin nu vergissen?! Aangezien het buiten nog pikkedonker is, merkt ge toch wel dat het nog geen twaalf uur 's middags is? :' )

@Lobmans: Ik heb rolluiken op mijn kamer, dus het is daar hoe dan ook stikdonker, hoe licht het buiten ook is! En ik ben niet echt een ochtendmens en slaap nog half als ik opsta dus merkte ik het ook pas toen ik beneden in de veranda stond (die helemaal van glas is), en toen pas zag ik dat het donker was.
22/11/08 00:25
ChoclattHoney

ik heb da deze week aan de hand gehad
woensdag denk ik !
ik ging slapen, rond halftwaalf.. maar kwas al heel moe
en ik word ineens wakker en ik denk dat mama mij al was komen wakkerroepen
dus dat ik gewoon terug in slaap was gevallen
ik begin mij al zo heel hard te haasten en om te kleden,
tot mijn oog op de wekker viel.. 3 uur
ik doe terug mijn pyjama aan en ga verder slapen..
iets later word ik opnieuw wakker en nu dacht ik 'oke, tis morgen, opstaan'..
ik begin mij om te kleden.. zoek mijn horloge om aan te doen
kijk hoe laat het is.. kwart na 4, toch maar terug gaan slapen..
ergst van al, toen mama me kwam wakkerroepen, heb ik me omgedraaid
en zo heb ik me dus toch nog overslapen!
22/11/08 00:26
BedroomTalk

Haha ja ik heb da ook al een keer gehad een paar jaar geleden. Ik moest om half 9 op school zijn en werd rond 23u wakker. "Fuck tis al elf uur, kheb mij overslapen!". Snel naar de badkamer, mij aangekleed en toen kwam ik in de keuken (waar de rolluik omhoog was) en twas kei donker. Kheb echt wel 5 minuten naar de klok staan staren voordat ik doorhad dat het nacht was. Zo verwarrend was da toen .
22/11/08 00:30
Lobmans

Hoe vroeg gaan jullie eigenlijk al slapen als ge om 23u al wakker kunt worden? Tegen die tijd lig ik nog niet eens in bed, aat staan dat ik al wakker zou worden
22/11/08 00:36
TimeToDance

ik heb da vaak voor als ik vroeg ga slapen, ma ben het dan wel ni gewoon dak vroeg in mijn bed lig.
enjah dan ben ik al in paniek dat ik te laat ben, terwijl het eigelijk nog maar 1uur ofzo is.
soms heb ik het ook dak al na een half uur zo wakker word.
22/11/08 00:41
Matva

nope, nog nooit voorgehad ik kijk altijd op mijn klok alvorens ik uit bed stap XD

Mijn moeder heeft mij wel eens om 4u komen wakker maken omdat ze dacht dat het 7u was Ik heb haar dan maar verteld dat het nog geen tijd was XD
22/11/08 00:45
«    ( 1 / 4 )    »

2 / 2
© 2001-2009 Noxa