09/01/09 22:58

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 1 )    »
gsm-abonnementen Tags : Gsm  Abonnementen  Gsm-abonnementen  

HardcoreGingerkid

Ik heb altijd al gebruik gemaakt van herlaadkaarten tot hiertoe.
Maar nu dacht ik eraan om eens over te schakelen op een abonnement...
Na een kijkje op internet kwam ik tot de conclusie dat er niet zoveel abonnementen werden aangeboden op de sites van mobistar, base, proximus, ...
Waarschijnlijk zijn deze wel in de winkels te verkrijgen (denk ik).

Nu is mijn vraag; heeft er iemand wat informatie of ervaring over abonnementen die worden aangeboden door providers tegen een degelijke prijs?
21/11/08 22:44
Lobmans

Alle tariefformules staan toch haarfijn uitgelegd op de sites?!
21/11/08 22:47
HardcoreGingerkid

niet bepaald
ofwel zijn er maar bitter weinig formules
21/11/08 22:48
Lobmans

Ik zie er anders toch genoeg staan.. De providers gaan ook niet elk tientallen formules aanbieden he, want dan ziet ge als klant het bos door de bomen niet meer..
21/11/08 22:51
FUNKYCOW

proximus mtv generation vind ik een goede prijs (15 euro voor onbeperkt smssen en 60 belminuten/ maand)
21/11/08 22:57
HardcoreGingerkid

Laatst zag ik een dat me wel aansprak. Een abonnement van Mobistar en Euphony gecombineerd.
Het heet 'eu like it' en kost 4 euro per maand.
En van wat ik ervan begrijp krijg je dan 5000 sms'n, 16 belminuten naar alle netwerken en 60 belminuten naar mobistarnummers.
Iemand ervaring met dit abonnement misschien?
21/11/08 22:59
ROBOTATTACK

Tip: Als je via internet uw gsm - kaart herlaadt dan kun je dat voor tien euro doen in plaats van 15 euro. Als je Proximus hebt . Want in de meeste winkels moet je daar 15 euro voor betalen... Aléja denk ik hé
Het kan ook zijn dat ik verkeerd ben
21/11/08 22:59
Amnesys

Je hebt bijvoorbeeld bij mobistar een abonnement voor slechts 5 euro, maar vraag me de voorwaarden enzo niet, want dat weet ik niet.
Ikzelf heb pas eventjes tempo music monthly gehad, maar dat komt mij nu niet meer zo voordelig uit, dus heb ik nu terug herlaadkaarten ^^
21/11/08 23:06
Lauww

Ik heb Tempo Music Monthly, van Mobistar.
Ik betaal 15€/maand en heb 5000 smsjes + 75 minuten.

Ik sms héél veel en bel vrij weinig, dus perfect abonnement voor mij. ^^
21/11/08 23:14
Lauww

Btw.
Je kan ook gewoon naar eender welke Mobistar/Proximus/Base-shop gaan, zeggen hoeveel per maand je ongeveer belt/smst en dan bieden ze jou de voordeligste formula aan.

Da's wat makkelijker dan via een forum, denk ik zo.
21/11/08 23:15
elientjn

Ik heb een smile van Proximus van 10 euro.
Hierbij betaal je tien euro per maand, en wat je niet opgebruikt wordt overgezet naar de volgende maand. Als je erover gaat wordt het er gewoon bijgeteld.
Nuja, ik zit er de laatste tijd telkens over en ga overschakelen naar een hogere smile.
Want hoe hoger je 'm neemt hoe minder je betaalt per sms en per belminuut.

Er zitten ook gratis smsen of belminuten in het pakket voor een aantal maanden.

Ik ben hier uiterst tevreden over.

EDIT: Deze informatie is ook te vinden op de site van proximus.
21/11/08 23:17
Lauww

Oja, da's bij mij ook, dat de overschot wordt overgezet naar de volgende maand.
Dus eigenlijk sms ik altijd gratis, want ondertussen heb ik 15000+ sms'en en die ga ik nooit van m'n leven opkrijgen, vermits daar iedere maand maar blijft en blijft bijkomen :' )
21/11/08 23:44
MRACHIEL

ik raad euphony niet aan!
21/11/08 23:47
liesje1988

Met abonnementen niets dan last...
Ik & men vriend we hadden iets genomen ( een bepaald bedrag per maand ) als je dat niet opbelt, dan moet je evenveel betalen. + 't is een contract van twee jaar.
Ik had één keer men rekening niet betaalt, was dat vergeten, ( de rekeningen liggen op een stapel)
ik had dan een nieuwe rekening met wat intrest op. dat was op een maandag 20 oktober, en kreeg tijd tot 30oktober.
De 21ste stond de deurwaarder voor men neus, met een rekening 320€... en nu gezellig afbetalingsplan...
+ ik heb men contract opgezegt is dat nog es 160€ ...
Dus als je u een abonnement wilt aanschaffen, denk erover na en betaal u rekeningen op tijd!

22/11/08 06:19
FarmerJoe

Ik had ook een abonnement van mobistar, ene van 15 euro in de maand. En ik dacht ok als die 15 euro op is, zal ik niet meer kunnen bellen of smsen. Maar ik zat er vaak boven en dat stond dan ook gewoon op mijn factuur. En nadeel van een abbonement is dat je er meestal voor twee jaar aan vast hangt...
22/11/08 09:00
closingeye

op internet staan idd enkel de grote formules, de acties staan er niet altijd, en sommige dingen staan er gewoon NIET op. Het beste dat je kan doen is gewoon de winkels afgaan: als je daar zegt wat je precies zoekt weten ze meestal wel iets dat er heel dicht bij aansluit
22/11/08 09:34
Avgrund

proximus mtv generation is best te pruimen
maar 15 euro vo 5000 smsen (da krijg je normaal gezien ni op dus geen extra kosten) en een uur bellen naar eender wa. Als ge uw uur ni opgebetlt krijgt, word da ook overgedragen naar volgende maand, dus dat zit snor
22/11/08 13:19
HardcoreGingerkid

@ closingeye
idd, het klopt wat je zegt
en nu vraag ik me zelfs af of dat allemaal zomaar mag...
Informatie mag nooit dubbelzinnig overkomen ten opzichte van de consument.
dusja (:
23/11/08 17:58
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2 / 2
© 2001-2009 Noxa