10/01/09 00:09

Internet «    ( 1 / 1 )    »
Pixmania Tags : Pixmania  Bestelling  Digitalecamera  

laVoyage

Ik heb net gisteren een digitale camera besteld via Pixmania
maar via een overschrijving, maar het enige dat erop kwam op het einde was zo'n wit blad
de factuur eigelijk
en verder kon ik op niks drukken
heeft iemand hier ervaring mee ?
is het nu besteld ?
20/11/08 20:33
kodachrome

hebt ge geen bevestigingsmail gekregen?(kijk ook tussen uw spammails)

als ge ingelogd zijt op de site van pixmania, kunt ge daar nergens een overzicht krijgen van orders? kijk daar mss eens rond.... zelf heb ik geen ervaring met pixmania, dus kan ik niet echt helpen.

en als het besteld is, zult ge het binnen een paar dagen wel merken aan uw bankrekening zeker?!
20/11/08 20:44
SilenceScreams

wij kopen daar veel, en nog nooit problemen mee gehad
20/11/08 20:53
Juno

Hebt ge al betaald? Zo nee, dan krijgde normaal toch een rekeningnummer en code toegestuurd? Staat da mss ni op da wit blad? En als da geld wel al is overgeschreven dan zal het wel aankomen he, geduld.
20/11/08 21:32
JonasIsInThaHouse

Nog nooit problemen mee gehad.
Zeer snelle levering/goede prijs.
20/11/08 22:41
xdama

Normaal moet je een bevestigingsmail krijgen, waarop je dan de nodige data krijgt voor overschrijving. Als je inlogd op je account op de website kan je normaal ook al je bestellingen bekijken en de status ervan checken.

Volgende keer iets meer lezen en iets minder snel klikken.
21/11/08 15:40
Onvoorstelbaar

same, geen problemen
21/11/08 23:22
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2 / 2
© 2001-2009 Noxa