09/01/09 21:58

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
Muziek weg van externe harde schijf Tags :      

AllShallPerish

wel , het zit dus zo :

ik moest dus mijn windows opnieuw installeren , en dan moest ik partities kiezen , en ik had zo 3 schijfkes ( :C ; : D & :F ) en ik heb dus perongeluk die f verwijderd denk ik , want da was een schijf van 80 gig. Nu plots na veel op die knopjes te drukken , zie ik dat ineens er staat :C 78,50gb. Dus ik verder windows geinstalleerd en alles ging , internet in orde , virusscanner geinstalleerd en geen problemen. Nu wou ik dus wat muziek afspelen dacht ik in mezelf , dus ik open WMP. Dus ik gaan zoeken , maar ik vond dus blijkbaar mijn F schijf niet terug waar mijn muziek in stond.
Nu vraag ik me af , is er een programma of manier waarop ik die muziek terug kan vinden of herstellen?
20/11/08 19:31
DePraagseLente

Ik heb ooit eens iets soortgelijks met mijn mac voorgehad, en heb toen een heel groot deel kunnen recupereren, zij het wel dat alle bestandsnamen één grote chaos waren (maar niet de tags, dus als het allemaal mp3's zijn maakt het niet zoveel uit)
ik vermoed dat er ook wel zo'n programma bestaat voor windows, belangrijk is vooral dat je helemaal niets nieuw op die F-schijf gaat zetten alleszins.
20/11/08 19:41
mckillaboy

Rechts klikken op Deze Computer => Beheren => 'Opslag, Schijfbeheer' => Klik met rechts op de schijven die nog niet zijn toegewezen => De rest is vanzelfsprekend.
20/11/08 19:47
DePraagseLente

haja
dat kan natuurlijk ook
dan hebt ge sjaans als dat maar het probleem is ^^.
20/11/08 19:49
AllShallPerish

nope komt er niet in. Der staat zo :

Volume( C: ) Indeling: partitie Type : standaard

en das alles :/
20/11/08 19:56
mckillaboy

Yep, dan hebde per ongeluk die partitie verwijderd, dan zou ik eens zoeken op een torrent site achter "GetDataBack for NTFS", een paar uurkes laten scannen en met een beetje geluk zijn de files nog niet overschreven en kan je ze nog recoveren.
20/11/08 19:59
Matva

Voorzichtig zijn he
20/11/08 20:24
SilentAlarm

Hihi, das gepest.
Ge kunt u HD naar een speciaal duits bedrijf sturen
& die hale alle data van u HD ( dus ook u liedjes),
maar da kost meer als 2000 € ofzo
DUS alles kwijt.
20/11/08 20:30
DePraagseLente

Eh, nee, helemaal niet alles kwijt. Er zijn genoeg recovery programma's die dat effectief wel kunnen.
Idioot.
20/11/08 20:57
Matva

True Story
20/11/08 21:46
kazoeja

ik heb daar een prog voor: restoration. Werkt meestal maar als u data al overschreven is dan ist onmogelijk.
21/11/08 11:44
Matva

Als ge met die harde schijf nog niks hebt gedaan is die data normaal gezien nog niet overschreven dus ge kunt chance hebben
21/11/08 13:12
AllShallPerish

met getdataback vind hij toch al bestanden dus op hoop van zegen..
21/11/08 16:02
mckillaboy

En hoe is het nog afgelopen?
22/11/08 14:45
AllShallPerish

ik heb dus mijn muziek terug!
wel 1 map niet maarja..
iedereen bedankt
22/11/08 18:50
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2 / 2
© 2001-2009 Noxa