seppecustomized
|
Hey,
Iemand geïnteresseerd in een Behringer V-amp PRO ? Hij is nog in goede staat, alleen is er een krasje hier en daar (niets ernstigs) en de reverbknop is afgebroken (knop is afgebroken, maar je kan er nog altijd de reverb mee aanpassen). Hij functioneert nog prima, perfect voor de (beginnende) gitarist die met effecten experimenteert. Geïnteresseerden kunnen naar foto's vragen door mij een PM te sturen met hun e-mail adres erin. Prijs in overleg.
De reden waarom ik hem wegdoe is omdat ik hem nauwlijks nog gebruik, ik heb zoveel effecten niet nodig.
Bye
|
20/11/08 16:48 |
iras
|
noxa is er niet om te verkopen, srry
|
20/11/08 16:56 |
nimmegeers
|
Anders moet ge eens dubbelposten hé.
Maar ik denk niet dat ge hier snel iemand zult vinden hoor.
|
20/11/08 17:11 |
seppecustomized
|
ja die dubbele post was per ongeluk...
ik dacht , ik zal hier es probere.. ni geschoten is altijd mis hé^^
dan gooie ze t er ma vanaf ast nie mag
|
20/11/08 17:13 |
Paranoizd
|
behringer is nu ni bepaald goed materiaal
|
20/11/08 17:31 |
WorldWidePropaganda
|
Het forum is er niet om achter vip te bedelen , of om dingen te verkopen !
Ook lezen wat je aanvinkt eh
|
20/11/08 17:54 |
seppecustomized
|
@ paranoizd: heb ik dat gezegd? ik schrijf toch ook " voor de (beginnende) gitarist". tis zeker geen supermerk, ma ge moet ergens mee beginnen hé...
|
20/11/08 18:04 |
PetiteNoire
|
behringer is brol,
zeg ik uit ondervinding
|
20/11/08 18:33 |
dissociety
|
ME50 is dan beter aan te raden, vind je ook voor geen geld
|
20/11/08 18:37 |
seppecustomized
|
Manne, heb ik toch ook helemaal niet gevraagd? Iedereen weet da behringer qua gitaren niet de beste dingen maakt, ma het is goed om mee te beginnen en dingen uit te testen. Dat heb ik in de tijd ook gedaan. Maar ik ben der vrij zeker van da ullie eerste auto ook nen Audi A8 wordt...
|
20/11/08 19:02 |
dissociety
|
zelfde kan je zeggen van Lada
|
20/11/08 19:50 |
seppecustomized
|
hmmm, top gear een van mn lievelingsprogramma's
|
20/11/08 20:03 |
seppecustomized
|
as ge dit meent: kijk eens naar t onderwerp, we hebbe hier nog geen woord gerept over een gitaar
as ge wa aant zevere zijt: goed voor u!
|
20/11/08 21:35 |
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
|