10/01/09 00:36

Seks en Relaties «    ( 1 / 6 )    »
Bedriegt hij ? Tags : Bedriegen     

YourPlaceOrMine

Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit topic niet voor mezelf is gemaakt.
Ik zou, als ik in deze situatie zou zitten, het al snel gedaan gemaakt hebben.
Maar 1 mening volstaat echter niet om een invloed te hebben op 1 van mijn beste vriendinnen.

Ze zit met het volgende:
Sinds 3 weken is ze samen met een jongen, waarover veel mensen kwaad spreken.
Vroeger (of misschien nu nog, dat weet ik zelf niet) dealde hij drugs en bedroog hij zijn ex-vriendin met een nicht van haar etc...

Omdat (laten we haar X noemen) X weet van (en de dubieuze jongen: Y ;p) Y zijn verleden, is ze nogal achterdochtig naar alles waar Y mee bezig is.

Vbn:
Y woont alleen en er steekt een lady shave in zijn stopcontact... (elke dag x toekomt bij Y brandt dit lampje...)
Y vond gisteren een labello in de zeter... die niet van X is.
Een tijdje terug lag er een doosje(met een nijntje op) onder de salontafel van Y.
X zag dit, opende het doosje in het bijzijn van Y. In het doorsje zaten enkele medicijnen, waaronder de Pil.

Vandaag om 11 uur belde Y naar X om te vragen waar ergens ze in Gent was. Hij was daar ook.
X was nog thuis want ze had maar les rond 3 uur.
Als ze vroeg wat Y kwam doen in Gent... was zijn antwoord: "jou verrassen schat" ....

Er zijn dus niet echt duidelijke aanwijzingen.
Maar mensen met ervaring op het gebied van bedrogen worden: aan wat zie je wanneer je vriend je bedriegt?

19/11/08 23:31
theyoungones

Ze kan het hem ook gewoon vragen. Beetje makkelijker mss?
19/11/08 23:37
Anonymous4u

Ja, en als ik geen fatsoenlijk antwoord zou krijgen op de dingen die zo verdacht zijn, zou die vliegen!
19/11/08 23:39
drecksack

mischien scheert hij z'n ballen wel met een ladyshave, of is hij een beetje een travestiet.
en waarom zijn die andere dingen verdacht, mag je als minaar geen gasten ontvangen?

En zeg tegen je vriendin dat ze haar forumtitels in't vervolg in't nederlands zet, in't engels lijkt het zo superpuberaal
19/11/08 23:41
YourPlaceOrMine

Ik denk da het "gewoon vrage" nogal grof overkomt... da ga ze ni durve ze.
19/11/08 23:41
YourPlaceOrMine

@drecksack
ik heb da der zelf op gezet
tis maar da ik omden duur nimr weet wa te antwoorde op haar smse

(laatste update: ne ketting me sterrekes die aan zijn lamp hangt ofzo iets ... )
19/11/08 23:43
IkBenUndercover

Tegenwoordig wel veel topics voor iemand anders.

Vraag het gewoon.
19/11/08 23:44
drecksack

die griet is gewoon paranoïde, ik heb in mijn kast ook sieraden en zooi liggen die ik ooit eens gekregen heb, en vice versa.
19/11/08 23:44
YourPlaceOrMine

Ze zou da der zelf ni op durve zette denkik.
Die gast kent veel mense enja.. mss is die lady shave wel van 1 van de meisjes hier op noxa ...
19/11/08 23:45
sjakkalakkaboemboem

je merkt het aan alles gewoon, niemand kan perfect liegen of je moet gek zijn, je merkt het aan het gedrag van de persoon, als dat plots verandert ook al is het een beetje en niet eenmalig dan is er iets verkeerd, misschien is dat dan niet bedriegen.

je merkt het ook als er gewoontes plots veranderen, maar ik denk niet dat die al gewoontes in een relatie hebben. je merkt het niet persé of iemand je bedriegt maar er zijn wel kenmerken dat je kan merken van "er is iets mis".

en gewoon vragen is dan de beste oplossing en een goed gesprek erover hebben dan ook!

YourPlaceOrMine

Paranoïde is die ze, gewoon wa bang enzo denkik.
Invidia

Ik zou echt paranoia zijn
Als je het zou vragen zou hij kunnen afkomen met 'WAT, vertrouw je me niet ofzo?!'
en als je het niet vraagt, weet je ook niets

De labello kan uit iemand zijn of haar zak gevallen zijn en dertussen geraakt zijn. Het medicijnendoosje kan ook vergeten zijn.. gewoon door vriendinnen pakt...

Die ladyshave kan ik echt niet verklaren... Drecksack wel
19/11/08 23:46
drecksack

en schizofreen, dat ook.
YourPlaceOrMine

Ik heb ze eigelijk nog nooit same beziggezien
dus ik weet ook ni hoe hij juist doet enzo tege haar
ik ken alleen maar hare kant vant verhaal.
YourPlaceOrMine

Aja, was nog iets vergete

(hij is dj en in zijn doos me zijn cd's zat ne liefdesbrief van 1 of andere Ellen
en nen anderen liefdesbrief op zijn schouw of zoiets.. )

daar durf ze wel in kijke

19/11/08 23:49
jimstar

Ik zou erachter vragen, en zeggen: "sorry dat ik er naar vraag, maar deze relatie is nog maar pas begonnen, en dan heb je altijd wat onzekerheid"
19/11/08 23:50
aiaitisik

MISSCHIEN komt zijn zus af en toe eens langs? ALS hij een zus zou hebben.

buuhuh, gewoon recht op de man af vragen dan kan het natuurlijk zijn dat hij denkt dat ze hem niet vertrouwt en het zelf meteen gedaan maken ..
20/11/08 00:02
YourPlaceOrMine

hij heeft idd een zus dachtik
maar vr die lady shave is die nog te jong... of mss niet..
ik schat ze op een 13 jaar ofzo aan haren uitleg te hore
heb ze nog ni gezien
20/11/08 00:04
VENUSx

Ik zou echt wel direct vragen :
" Haha, wat doede gij met ne ladyshave ? "
Alé, ge gaat nu toch niet zeggen dat die daar gewoon voorbij wandelt,
of als die zo'n dooske vind zegt ge toch ook gewoon rectuit :
" Sinds wanneer pakt gij de pil ? "
Zegt die dan gewoon iets ofzo?
20/11/08 00:10
langhaarke

oke, het zit zo
dieje gast scheert gwn zen oksels en bene enzo vandaar de ladyshave
Hij bewaart drugs in een nijntjes doosje omdat niemand het daar ooit zou verwachten vandaar het nijntjes doosje
en hij heeft droge lippe en wilt gwn goed smaken voor persoon x vandaar de labello
:' )

Ge weet nooit he, alles is mogelijk hahah
20/11/08 00:36
«    ( 1 / 6 )    »

2 / 2
© 2001-2009 Noxa