| Stretch toestemming?
|
Tags :
| |
adfundum
|
Hey, ik ben van plan morgen een stretch in men oor te laten schieten. maar ik heb nog nooit een oorbel of dergelijke gehad. men vraag is, heb je eigenlijk toestemming nodig voor er een te laten schieten als minderjarige, of moet dat helemaal niet? En met welke grootte zou ik best kunnen beginne? ik dacht 5mm maar dat lijkt een beetje te groot, als ik ineens nog geen gaatje heb xD
thx
|
19/11/08 21:58 |
MyBedOfRazors
|
ge moet u gaatje eerst een 3-6maand hebben,
en dan is 3mm nogaltijd het grootste waarmee ge kunt beginne.
|
19/11/08 22:01 |
SummerInTokyo
|
zoude eerst nie een gaatje laten schieten en dan over een paar weken beginnen stretchen?
|
19/11/08 22:03 |
magicmirror
|
lat gaatje schieteen stopt er dan zelf ne twee in mar zon draaierke eh en dan gade groter en groter. kvin da zo stom late stretche, kdoe da wel zelf en kheb niks last van men stretch
|
19/11/08 22:04 |
psychonynfuzzz
|
eerst moet gij een gewone oorbel late schieten.
en dan moet ge nog wachten tot die genezen is een aantal weken ofzo.
en dan kunt gij pas laten stretchen en zomaar ineens naar 5mm ga zomaar niet ze
ge moet dat per 2 of 3mm laten doen
|
19/11/08 22:06 |
adfundum
|
mja, ik wil echt direk een stretch, want ik vind zo'n oorbel maar niks voor mij (no offense) is da ook ni doenbaar? gewoon direk een stretch? ookal doet het veel pijn
|
19/11/08 22:07 |
PhotographOfADream
|
niks van @mybedofrazors
Da wordt ten eerste gepierct, nie geschoten.
En 5 is het maximum waarmee ge kunt beginnen.
dus ja, da gaat wél
|
19/11/08 22:10 |
TeutonicWitch
|
Een stretch "schiet" je niet, dat stretch je (logisch). De enige oplossing om meteen van niets naar groot te gaan is scalpelling, maar ik ben er zeker van dat je dat niet ziet zitten! (Google het maar eens )
Edit1:
@ PhotographOfADream: Geen enkele verantwoordelijke piercer gaat van 0 naar 5mm in één keer, dan is de kans zéér groot dat je oor scheurt.
Edit2:
Aan punchen had ik inderdaad niet gedacht, maar dat gaan ze ook sowieso niet bij een 15-jarige doen zonder toestemming van de ouders.
|
19/11/08 22:10 |
Anonymous4u
|
der hebben nog nie veel mensen gehoord van punchen precies. ge kunt direct 4 of 6mm doen, ze doen direct zo'n brede naald door uw oor, maar er wordt dan een mini mini stukje vel weggenomen.. zoek maar eens op...
ge moet nie perse eerst n gaatje hebben, laten genezen en dan stretchen, t gaat sneller, maar tis nadien ook moeilijker om te laten genezen en kweet egienlijk nie of het volledig toe kan nadien..
da doet evenveel pijn als een gewoon piercing laten zetten. kheb conch gewoon laten zetten, en ook laten punchen (4mm) en qua pijn was het te vergelijken.
|
19/11/08 22:11 |
Miloetjj
|
xD
als ge uw oorlel kwijt wilt, kunt ge altijd eens proberen he.
Luister naar de kenners.. En laat eerst een gaatje schieten, laat dat genezen, en dan om het toch ma snel te doen ne stretch steken e..
|
19/11/08 22:11 |
PhotographOfADream
|
@TeutonicWitch
Jawel, Rituals of life in hasselt, en ge gaat my nie zeggen dat da gene "verantwoordelijke piercer" is
|
19/11/08 22:13 |
adfundum
|
mja, ik zal morgen wel horen, als die gasten da zien zitte om er een van 2-3mm te stretchen dan zie ik da ook zitten efkes op de tanden bijten dan. merci voor de hulp
|
19/11/08 22:14 |
SummerInTokyo
|
lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat dat zonder hulp (lees: naaien of dergelijke) nog deftig toegroeit
|
19/11/08 22:15 |
adfundum
|
ze hebbe me vertelt elk gaatje van kleiner dan 7 mm groeit nog terug dicht . ik hoop voor het beste he, en dat men ouders mij niet buiten gooien
|
19/11/08 22:17 |
overdrive
|
Dermopunch , ziet er ontzettend goor uit maar ik denk niet dat het zoveel pijn doet . Ga eens horen bij de Wildcat in Antwerpen of Pirate Piercing in Turnhout.
Maar aangezien ge 15 zijt denk ik niet da ge't durft, da ge't kunt betalen, da ge't moogt zonder toestemming van u ouders. (no offence)
|
19/11/08 22:24 |
adfundum
|
ja oke dieje dermopunch gaat er wel over=P ik ben van plan naar herentals te gaan. aangezien da dichter bij men school ligt.
|
19/11/08 22:26 |
Matva
|
Stretches, streches, ga dan in de rimboe wonen he, daar hebben de negers allemaal stretches
|
19/11/08 22:44 |
darkshibby
|
zo goor is dermopunch ni ze, ge moet alleen wa tege bloed kunne
en bij mij wasset zo goe als pijnloos
|
19/11/08 22:46 |
fisherpricefxck
|
Laat 2 mm piercen.
En daarbij, gaatjes schieten is slecht voor te stretchen want u gaatjes zijn niet mooi rond.
|
19/11/08 22:49 |
overdrive
|
@darshibby, da vind ik eigenlijk ook niet
maar de mensen hier volgens mij wel. En kmoet zeggen da zo'n cilinderke vlees van een kleine centimeter er toch ni zo smakelijk uitziet als dat eruit gehaald is
|
19/11/08 22:55 |
|