10/01/09 01:40

Agenda «    ( 1 / 3 )    »
Sensation 2009!  

Datum : 14/03/09  22:00
Type : Fuif

Aanwezigen :  ALIENSDONTBOOGIE  , andreazvdw  , BlackDarkPrincess  , blafsfzacq  , CheapSunglasses  , cisse009  , ContigoMeVoy  , eforelectro  , failedinmodesty  , FAIRYLAND  , fuckthefake  , FUNKYCOW  , Hiver  , infectedmushrooms  , janheylen  , jefkuh  , Jegorzz  , jellejelle  , LaRiri  , LilAngelOfDeath  , lisciake  , LiveFast  , lodeke834  , LookingForAName  , Loserkids  , losingstreak  , melliebellie2  , MissEcko  , MissNemo  , MixtapeOverdue  , PanicScream  , Prebn  , Pussystyling  , Rudolff  , TemstFoLife  , TheReachOfDestiny  , Vmanator  , xisabelltjex  , xlisex  , yourkissxmightkillme     (40)     

TheReachOfDestiny

Sensation 2009

De datum is er, de line-up volgt...
Ook zal het hele evenement zijn tenten opslaan in de Ethias Arena in Hasselt en niet meer in het Sportpaleis.

Ticket: 52 EUR + fee

Line up;
- Tom Leclercq & Barry Fore
- Dr. Lektroluv
- Martin Solveig
- Megamix
- Eric Prydz
- Armin Van Buuren
- Tocadisco

15/11/08 20:33
Lobmans

Hmm Ethias Arena ipv Sportpaleis? Als ze nu nog eens een paar interessante namen op de line-up zetten, overweeg ik om mss toch eens te gaan (Sensation en goede line-up gaat echter wel niet samen meestal..)
16/11/08 17:48
LilAngelOfDeath

Eric Prydz & Tocadisco zijn de eerste namen
Wel leuk dat het naar Hasselt komt, lekker dichtbij!
17/11/08 12:19
Lobmans

Eric Prydz & Tocadisco zijn de eerste namen

Bron?

Eric Prdyz of Tocadisco had ik zowiezo op line-up verwacht

Nuja mss dat ik wel eens naar Sensation wil gaan, al valt het wel net de week na Trance Energy waardoor het mss wat te druk en duur wordt.. We'll see
17/11/08 17:19
TheReachOfDestiny

Tocadisco kan je nalezen op de ID-T facebook site; en dat zag je eigenlijk wel al aankomen. Het probleem van Sensation in België is dat ze wel populaire namen op de line-up moeten zetten of dat geraakt niet uitverkocht.

Gooi er gewoon nog Fedde Le Grand tegen en ik ben al content. Trance hoeft voor een keertje niet, de week ervoor worden we daar al rijkelijk op voorzien, alhoewel een Markus Schulz in de ochtend meer dan welkom is.
17/11/08 17:36
Lobmans

Tocadisco kan je nalezen op de ID-T facebook site; en dat zag je eigenlijk wel al aankomen.

Doordat Tocadisco dit jaar echt aan het doorbreken is bij het grote publiek, had ik dit wel verwacht ja. Idem Eric Prydz..

Verdere namen die ik verwacht:
- Frednova: Zowat 'resident' aan het worden tenhuize ID&T, en draait ideale warming-up sets.
- Deadmau5: Tja toch wel een van dé hypes de afgelopen twee jaar.
- Laidback Luke: Stond ook al op de NL-editie, en z'n producties zijn tegenwoordig hot.
- Ida Engberg: Populair, stond al op vorige ID&T-events, en het oog wil ook wat
- Above & Beyond: Een van de hoogtepunten op Tomorrowland. En op Sensation heeft er elk jaar toch minstens één trance-dj gestaan.

Nuja zullen wel zien wat het wordt, maar met bovenstaande namen zou ik er mss eens over nadenken
17/11/08 17:42
Shrooms

spijtig dat verhuist is naar ethias want sportpaleis was dichter
maar we doen ons best!
17/11/08 21:23
Lobmans

spijtig dat verhuist is naar ethias want sportpaleis was dichter

In het Sportpaleis waren altijd klachten over het geluid, dus dat is bij deze ook al opgelost. En in het Sportpaleis gaat er véél meer volk binnen, zeker voor parties.

Het lijkt er op dat alle grote parties naar Hasselt aan het verhuizen zijn. Het enige dat momenteel nog in het Sportpaleis plaats vindt, is Reverze.
17/11/08 22:10
LilAngelOfDeath

Dat stond in de krant
17/11/08 22:48
TheReachOfDestiny

18/11/08 00:24
Jegorzz

Ethias arena is enigste hal in vlaanderen waar het koraal binne kan van ID-T white ocean
Mooi da der al wa meer dikkere feesjes na hier in de buurt verhuize, moete we al minder ver gaan

Cheerz
18/11/08 00:35
Hiver

is de minimum leeftijd niet normaal 16, zoals vorig jaar?
18/11/08 21:03
Shrooms

Late we hope da 16 de min leeftijd is inplaatsvan 18 ^^
18/11/08 21:14
TheReachOfDestiny

Op het ticket staat +18... Ja ik heb al een ticket .
De eerste kopers van die tickets kregen er 2 voor de prijs van 1, dus nu heb ik 54 betaald voor 2 tickets en daarbovenop krijg je nog een hoopje witte brol in je brievenbus!

18/11/08 21:53
Shrooms

boeeeeeee ech t?
20/11/08 20:06
xisabelltjex

wat Ö + 18 ???

21/11/08 19:02
tmastar

Amai, minimum age 18.. wel een probleempje voor de vele sensation fans die nog geen 18 zijn.

Alleszins, bij ons op PartyIndustries zullen binnenkort weer een 5 tal kaarten te winnen zijn voor Sensation 2009 !
www.PartyIndustries.be
21/11/08 19:24
bievke

Min Age: 18 ?
wtf
23/11/08 22:00
Lobmans

Min Age: 18 ?
wtf

En houd er maar rekening mee dat er op Sensation mogelijk wél gecontroleerd wordt, aangezien bij ID&T-events er meestal ID-kaarten gescand worden.
24/11/08 17:16
Carr

Het jaar da ge 18 word, of degelijk 18 zijn?
24/11/08 19:37
«    ( 1 / 3 )    »

2 / 2
© 2001-2009 Noxa