| Magic: the Gathering Battleground
|
|
| Datum : |
21/11/08 20:00 |
| Locatie : |
Jeugdhuis 10r20 |
| Type : |
Andere |
| |
| Aanwezigen : |
Cassander , iene , jesss , Manny , maximeuscornelius2 , NoNameNeeded , Psychomaniac , punanni , Safie , SillyDeadWeight , THEYCALLMETRAGEDY (11)
|
|
|
|
Cassander
|
Aangezien iedereen die naar de vorige Battleground is gekomen zeer tevreden bleek te zijn met het initiatief, kon een tweede editie niet lang uitblijven. De formule blijft grotendeels ongewijzigd. Nog steeds is iedereen welkom (van beginner tot ervaren rot, spelers en toeschouwers,…), is ook de rustige open voor wie niet geďnteresseerd is en zijn onze democratische drankprijzen net zoals voorheen van kracht.
Ditmaal zal Battleground echter op een vrijdag doorgaan en worden er geen restricties opgelegd. Dit laatste op vraag van enkele spelers die vorige keer hun decks nog snel hadden moeten aanpassen. Voor de tweede editie zijn dus alle kaarten toegestaan!
Ook zetten we het “gigantische emperor”-initiatief voort en zal er vanaf het begin van de avond een lijst aanwezig zijn waarop je je naam kan neerschrijven. Tegen 21u zullen dan met deze namen teams naar willekeur worden samengesteld en vindt er wederom een heuse veldslag plaats.
Vooralsnog dus geen draft of toernooi te bespeuren, maar daar kan nog verandering in komen. Sinds de vorige editie heb ik al verschillende suggesties en wensen uit allerlei hoek te horen gekregen. De ene wil komen draften, de andere zou het graag Type2 maken, nog anderen willen alles ongewijzigd houden,…
Om een duidelijk beeld te krijgen op hoe de meerderheid Battleground zou willen zien evolueren, zal ik deze keer suggesties noteren. Hoe dit juist in zijn werk gaat gaan, moet ik nog uitdokteren. Momenteel denk ik aan een lijst met suggesties waarmee je jezelf al dan niet akkoord mee kan verklaren. Denk daarom eens goed na over wat je zelf veranderd zou willen zien en laat het me op 21 november weten.
Ik zie jullie daar!
|
03/11/08 17:58 |
iene
|
Wooooooooooooot
Kzal het nog eens melden aan de Simon
|
03/11/08 21:15 |
jesss
|
joepie
|
04/11/08 16:24 |
Manny
|
de cass ga eraan, da cass ga eraan, de cass ga eraan, olé olé!!!
|
16/11/08 17:33 |
Safie
|
allee, ik gaan er nie echt zijn dan zenne!! ik heb nen veel spannendere avond gepland eh ilona??
|
16/11/08 17:47 |
Cassander
|
Euhm manny, beetje te fanatiek misschien?
Het ga trouwens toch ni lukken zene.
En Safie: wil ik het weten?
|
16/11/08 23:46 |
Safie
|
@Cassander: NEE
|
17/11/08 13:22 |
Manny
|
Als ik u uitdaag he cass, dan beginde gij op mijn kap te zitten en ja dan wete we allemaal wa er ga gebeuren: GIJ verliest ok dan
|
17/11/08 20:04 |
Cassander
|
is dat uw systeem, manny? ge gaat toch iets beters moeten bedenken dan zene, want da werkt alleen in chaos multiplayer
|
19/11/08 09:17 |
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
|