mijn besluit staat vast: de meeting gaat niet door.
Toch niet op alle dagen van de paasvakantie behalve 13 april!
Verzamelen tussen 12h en 13h op't martelarenplein aan het hoge standbeeld.
Er zullen aanwijzingen staan waar we ons bevinden ("Noxaplaatjes" ).
Omdat dit een heel geregel is en ik graag zou willen dat het wat in goede banen wordt geleid, hoop ik op goede meewerking van u allemaal.
*Enkele regelingen die ik graag zou willen zien:
- Tussen 12h en 13h blijven we allemaal samen op het martelarenplein. (Voor de onwetenden: dat is het plein voor het station van Leuven.)
- Ge kunt dan nog niet eten, want de regeling met de broodjes gaat nog steeds door (zie verder).
- Als ge geen broodje besteld hebt tegen dan, moogt ge wel eten! (Maar zie dat ge om 13h terug zijt)
- Liefst van al zou 't ook tof zijn moesten we in groep blijven. Ga dan niet wat lopen heulen met uw eigen vriendjes of vriendinnetjes doorheen de stad. Dat doet ge maar op een andere dag!:-D
- Doe wat sociaal. Leer elkaar kennen.
*Broodjes:
- Ik roep binnenkort de hulp in van enkele mensen (polaroidpicture, zij besloot om mee te organiseren) om pm's rond te sturen. Ik kan dat niet alleen (spamfilter enzo).
- De keuze blijft beperkt: Broodje hesp, broodje kaas, smos (praktischer)
- Drank koop je zelf
- Betalen van het broodje gebeurd bij het afhalen. Er zal een namenlijst worden gemaakt.
- Bij het bestellen van uw broodje (via e-mail, zie later) geeft ge dus uw voor- en achternaam op (of noxanaam, als ge beschaamd zijt om hoe ge heet) en het broodje dat ge wenst.
- De prijs van het broodje wordt nog meegedeeld wanneer ik de prijzen zelf weet
- De broodjes worden op de dag zelf afgehaald door mijzelf en mensen die mee helpen
- Binnenkort krijgt ge dus allemaal een eerste pm toegestuurd waarin wij u zullen vragen naar uw e-mailadres
- Met extra vragen kunt ge terecht bij mij (pm's, gastenboek, ...)
*Entertainment:
- Mensen die kunnen entertainen, voelt u geroepen.
- Weet ge iets leuks om te doen? Wilt ge uw muzikale kunsten laten horen? Wilt ge de stand-up comedian in uzelf laten zien? Laat het mij weten en ik regel u een voorstelling in front of a noxa-audience
- Laat het mij op tijd weten (niet de dag op voorhand)
- Het is zeker handig hier dat ge wat meewerkt en zeker niet beschaamd of verlegen zijt. Ik wil echt iets tof maken hiervan
*Verdere punten:
- Schrijf u uit als ge niet komt
- Schrijf u uit als ge niet zeker zijt of ge komt
- Schrijf u ten laatste 3 weken voor 13 april in als ge zeker wel komt
- Broodje besteld = no way back!!! Ik betaal geen broodjes, voor niemand!
- Ypsilon gaf me een doel voor ogen: 100 noxanen op 1 foto! DIT IS DOENBAAR, MITS MEDEWERKING (please please please :-D)
- Er wordt geen orgie gehouden, noch bukkake, noch vulgaire varianten
- De grote groepsfoto plan ik bij deze voor stipt 15h (WEES DAN AANWEZIG! DIT IS VOOR DE LAATKOMERS)
Wilt ge zomaar een kort bezoekje brengen? Kom dan om 15h naar het stadspark te Leuven.
Nope, tussen de 150 en de 200 wil ik mijn minimum hebben. 't Is een hoge lat, maar ik wil daar echt voor gaan. Desnoods regel ik zelfs iets met de plaatselijke politie om veilig en wel in groep in het park aan te komen. Moet lukken. Noxa bestaat uit erg veel mensen
oh wordt moeilijk zoveel man daarkrijgen!
misschien moet er 1 bandje ergens optreden? ik denk dat er wel zullen zijn die voor 200 man wil optreden :' )
kwam er gewoon op, mss wel moeilijk haalbaar
zo'n noxameeting lijkt mij wel leuk, en ik ben tot hiertoe vrij, ik zal nog eens denken!
(voorlopig zal ik anders de topic al wat verspreiden bij mn vrienden )