| poËzieboek: getalenteerde schrijvers gezocht!!!
|
Tags :
| |
xtruelionsx
|
Veel jongeren willen hun stem laten horen & hun verhaal vertellen.
Met het boek dat we proberen samen te stellen, hopen we dit mogelijk te maken voor een
groot deel. Het doel van dit boek is het samenbrengen van allerlei materiaal (gedichten, lyrics, verhalen, ...).
Door wie het geschreven is, maakt niet uit, het gaat om de
kracht van de woorden. Je hoeft dus niet in een band te spelen of een ervaren schrijver te zijn.
Het onderwerp van het geschreven stuk kan werkelijk alles omvatten.
Het uiteindelijke doel is inspireren en dit op elke mogelijke manier. Om muziek te maken, om zelf te schrijven, om iets te doen voor mensen met talent, ...
Tot hiertoe is het plan dat we dit boek zelf uitbrengen, zelf laten drukken & het dan ook zelf rondverdelen. Meer info hierover heb ik nog niet, maar zal snel komen.
Schrijf jij zelf & wil je je talent delen? Mail dan naar angeliquevanombergen@hotmail.com en stuur je stuk door.
Op deze manier communiceren we dan ook verder over
het vervolg.
Schrijf je niet zelf, maar ken je wel iemand die dat doet? Stuur hem of haar dan dit bericht door.
Hoe meer inzendingen we krijgen, hoe beter.
Al je verdere vragen kan je stellen door een mail te sturen naar angeliquevanombergen@hotmail.com
PS: met dank aan Matt Mcrae.
* PLEASE REPOST!!!*
|
19/08/08 01:38 |
nimmegeers
|
Uw topictitel in hoofdletters zetten is al een slecht begin.
|
19/08/08 01:43 |
xtruelionsx
|
want daar gaat het zeker om...
|
19/08/08 02:09 |
darkshibby
|
ge moogt gerust iets van men DA gebruike, als er iets goe tusse sta
|
19/08/08 11:32 |
Mephistopheles
|
Kweet ni dat wat ik schrijf is wat je nodig hebt maar soit
|
19/08/08 12:08 |
latrat
|
moet ge geen foto's hebben?
|
19/08/08 12:42 |
xtruelionsx
|
foto's mogen altijd ook gestuurd worden.
|
19/08/08 17:08 |
flandriaman
|
Ligt je drempel niet een beetje laag? Je kunt toch niet zomaar alles wat je krijgt erin gaan zetten zonder vooropgestelde selectiecriteria? Ik vind het een leuk initiatief hoor, daar niet van, maar als het toch ter inspiratie moet dienen, zou ik niet het eerste het beste nemen.
|
20/08/08 13:02 |
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
|