02/12/08 07:19

Ernst «    ( 1 / 5 )    »
papa wil controle tijdens reis Tags :      

pieuwelien

Hey;

Even mijn verhaal doen, en dan zou ik graag jullie mening even willen.
Volgend weekend gaan we met de duikclub een weekendje kamperen
gezellig, tenjtes, kaarsen, koken op gasvuurtjes, ...
en ik heb dus alles probere te regelen, om tot daar te geraken, dat ik zou kunnen mee rijden met iemand (heb zelf nog geen rijbewijs) en dat heb ik nu gevonden.
vandaag ben ik even naar mijn papa moeten gaan (ouders zijn gescheiden) voor wat papieren van mijn werk, en zei toen ook, ik kom morgen mijn slaapzak en een tentje halen, voor naar zeeland, en papa wist daar nog niets van, dat ik ging gaan alleen dan. en dan zegt hij aah maar ik ga ook hoor ..
dan zullen we elkaar daar tegen komen. en met zo een lachje van .. HAHA
(voor de rest heb ik niet zo een slechte band met mijn papa)
toen heb ik maar gezegt dat ik alles ging afbellen enz, waar ik niet veel zin in heb want ik wil echt wel mee naar zeeland
papa gaat mij zo controleren en op alles letten wat ik doe! maar mama vindt het best goed dat ik alleen weg ga, en voor mezelf zorg.

hoe zouden jullie hier op reageren ??

ik ga er toch proberen er het beste van te maken en me er niets van aantrekken dat mijn papa daar rond loopt, en morgen ga ik nog degene opbellen met wie ik mee rij, dat hij daar toch iets van weet .. maar hoe gaan ze reageren, al die mensen van de duikclub ..

18/08/08 23:36
vespertine

lol
eerlijk gezegd
het zou me niks kunnen schelen dat m'n papa daar zou zijn
ik vind m'n pa zalig en ik heb niks te verbergen.
Los daarvan zou hij dat niet doen, me controleren
18/08/08 23:38
SUPERSIZED

Gwn da vriendelijk aan u pa vrage mss ofda ge nie gwn alleen moogt gn en zegge da da nie persoonlijk is fz

18/08/08 23:39
FlyingMonkeyMaster

Ik zou het een andere zaak vinden als hij u echt op de hielen zou zitten.
Maar daar lijkt het precies niet echt op?
18/08/08 23:40
YourxHighness

Ik zou zeggen: Hoera, papa! Gij betaalt de pintjes *schouderklop*!

Om maar te zeggen: Trek toch u niet aan dat die mens daar bij is...
MissTeeQ

Ik zou het absoluut verschrikkelijk vinden moest mijn vader meegaan, maar ik heb dan ook totaal geen band met mijn vader... of toch geen noemenswaardige band, zal het zo zeggen -.-'
Als je een goede band hebt met je vader, waarom zou het dan erg zijn dat hij meegaat.
En als jij niets verkeerds doet, zal hij heus niet irritant doen.
En je controleren... da's nu eenmaal wat ouders doen
pieuwelien

khad da ook gevraagt of da hij nie wou thuis blijve, ma nee zenne
mak heb al gezegt dak zo ver mogelijk van die ga zitte, gewoon dat ik toch nog op men eigen ben

18/08/08 23:41
pieuwelien

'mak heb al gezegt dak zo ver mogelijk van die ga zitte'
niet tegen men papa
18/08/08 23:42
WorldWidePropaganda

hehe, uw vader is bang dat je daar vieze dingen gaat doen

maar vieze dingen doen is een deel van uw jeugd

niet afbellen, vertel hem dat er verantwoordelijken zijn en dat er voor de rest geen ouders meekomen en dat hij zichzelf niet gaat amuseren en het voor jou verpesten.
18/08/08 23:43
DumSpiroSpero

nja laten doen. die zalu niet lastig vallen. mn vader is wel te gek mja das die van mij en moest hij zich te veel bemoeien eerlijk zeggen tegen hem
18/08/08 23:43
silentio

als het mijn vader zou zijn **laat staan dat hij de moeite zou doen zen zetel uit te komen**

ik zou lopen... LOPEN!!
18/08/08 23:46
pieuwelien

- WorldWidePropaganda: dar zijn niet allen mense van mijn leeftijd hé, ook oudere, zelf ouders als mijn papa dus .. en 2 kindjes, van denk 2,5 jaar ofzo :' )

- DumSpiroSpero : denk dat da et beste is, eerlijk zegge en em late doen

merciekes allemaal
18/08/08 23:48
zodiaccupuncture

ging die nu sowieso gaan?
zit die ook bij die duikclub?

of gaat die nu ook gewoon omdat gij gaat?
en echt ook bij de mensen waar gij mee gaat of apart?
18/08/08 23:48
vespertine

on the other hand.. denk da mn pa er ook niet happig op zou geweest zijn 2 jaar geleden, om me dat te laten doen.
Maar nog steeds.. m'n pa is ne zaligen (mn ma is ook zalig btw) dus.. erg zou 'k da ni vinden
18/08/08 23:49
pieuwelien

nja, hij heeft daar wel iets over gehoord, en toen zei hij , ooh nee kga nie mee gaan
(zit ook bij duikclub)
en nu da em weet da ik ook ga .. want men stief mama keek ook raar, die wist dat in het beign ook niet, dat papa ging mee gaan

papa zal nu niet echt altijd bij de mense staan en prate waar ik zal bij zijn maarja ..

18/08/08 23:51
ETTOL

ik dacht da ga ier iets keeeierg zijn...
18/08/08 23:51
pieuwelien

haha; kzalt pas wete of et erg geweest is, als weekendje gedaan is
18/08/08 23:52
ForgottenWishes

Maar toch, 'k vind wel dat u vader u tenminste de kans moet geven om u te bewijzen, dat ge verantwoordelijk kunt zijn!
18/08/08 23:55
Ayel

Volgende week ga ik een week naar Tunesië met mijn vriend... zonder ouders
Nahnah!
19/08/08 00:00
ForgottenWishes

ayel strooit wat zout op de wonde
19/08/08 00:05
«    ( 1 / 5 )    »

2 / 2
© 2001-2008 Noxa